۶۴۱۶۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت

فصل جدید کنسرت‌های «احسان خواجه‌امیری» از اصفهان آغاز شد.

موسیقی ما : «احسان خواجه‌امیری» در شروع فصل جدید تور کنسرت‌هایش در شهر اصفهان روی صحنه رفت. اجرای این خواننده دهم آذرماه و طی دو سانس در سالن ۱۰۰۰ نفری رودکی به تهیه‌کنندگی «محمد مرشدی» برگزار شد. احسان خواجه‌امیری در حالی پس از مدت‌ها در اصفهان به دیدار مخاطبانش رفت که کنسرت او با استقبال خوب دوستدارانش مواجه شد و قطعات جدیدش را در دیار نصف جهان اجرا کرد. سرعت خوب فروس بلیت های این برنامه باعث شده بود تا زمزمه هایی مبنی بر تمدید مجدد این کنسرت هم به گوش برسد. از جمله قطعات جدید احسان خواجه‌امیری «قلب ساعتی» و «نوش دارو» بود که در این کنسرت با همخوانی بالایی از سوی حضار مواجه شد.

احسان خواجه‌امیری در ابتدای این کنسرت‌ گفت: اصفهان بدون تردید یکی از پایتخت‌های اصلی هنر ما است. بهترین موزیسین‌های تاریخ ایران از این آب و خاک آمده‌اند و من افتخار می‌کنم که امشب در کنار هموطنانم در این شهر تاریخی برنامه اجرا می‌کنم.

او در ادامه برای شروع کنسرتش قطعه جاذبه را خواند. قلب ساعتی، ثانیه، تاوان، این حقم نیست، لحظه، عاشق، یه روزی میاد، بی تفاوت، نابرده رنج و نوش دارو سایر قطعات احسان خواجه امیری در کنسرت اصفهان احسان خواجه امیری بود. اما یکی از کارهایی که از ابتدای کنسرت بارها نامش در سالن به گوش رسید و درخواست های زیادی برای اجرا داشت، «عاشق که بشی» بود. اثری که ماه گذشته از سوی این خواننده منتشر شد و بازتاب های گوناگونی برایش داشت.

آخر همون شد، تموم قلب من، سلام آخر، احساس آرامش و سی سالگی سایر قطعات این‌کنسرت بودند.

احسان ني زن (نوازنده ويولن)، برديا اميري (نوازنده درامز)، سيامك كريم‌پور (نوازنده ترومبون)، علي ضرابي (نوازنده ترومپت)، كاميار ماندگاريان (نوازنده ترومپت)، عميد بنكدار (نوازنده گيتارباس)، فرشید ادهمی (نوازنده گيتار الكتريك)، بهرنگ بهادرزاده (نوازنده كيبورد)، محسن خاش (نوازنده پركاشن) و نیما بیک ...اعضای گروه احسان خواجه‌امیری در این کنسرت بودند. همچنین در پشت صحنه کنسرت اصفهان یک جشن تولد توسط اعضای گروه برای کامیار ماندگاریان برگزار شد. این نوازنده جوان ترومپت با حضور احسان خواجه‌امیری و دوستانش در فضایی صمیمانه شروع سال جدید زندگی‌اش را جشن گرفت.


خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت
خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت
خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت
خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت
خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت
خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت
خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت
خواجه امیری دراصفهان روی صحنه رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج