جاباما
۶۴۱۶۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فیلم منتخب حجت‌الاسلام زائری در «سینما یک»

این هفته برنامه تلویزیونی «سینما یک» میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری خواهد بود و طبق روال معمول این برنامه فیلم منتخب میهمان پخش و نقد می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری روز پنجشنبه (۱۶ آذر ماه) مهمان برنامه «سینما یک» می‌شود. زائری برای «سینما یک» فیلم «مربی کارتر» ساخته کن کارتر را برگزیده است که پس از نمایش آن را مورد نقد و بررسی قرار بدهد.
فیلم منتخب حجت‌الاسلام زائری در «سینما یک»

فیلم «مربی کارتر» محصول سال ۲۰۰۵ میلادی است و ساموئل ال جکسون بازیگر اصلی فیلم است.

حجت‌الاسلام زائری دارای مدرک دکتری علوم ادیان از دانشگاه «قدیس یوسف» بیروت است. او همچنین در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی «مشاور مذهبی» بوده است، و در برخی جشنواره‌های فرهنگی، ادبی، و سینمایی در مقام داور حضور داشته است. از دیگر فعالیت‌های زائری در حوزه سینما می‌توان به انتشار مجله «نور، صدا، دوربین، حرکت» در دهه هفتاد اشاره داشت.

زائری مدتی در «مرکز آموزش فیلمسازی» باغ فردوس نیز تحصیل کرده است و به گفته خودش در کلاس‌های درس بهرام بیضایی در باغ فردوس حاضر می‌شده و با بسیاری از هنرپیشه‌های نامی و عوامل سینما همدرس بوده‌ است.

از دیگر مهمانان برنامه «سینما یک» در هفته‌های گذشته می‌توان به خسرو دهقان، احمد طالبی‌نژاد، جواد طوسی، سعید مستغاثی، سعید قطبی‌زاده، محمدتقی فهیم، محمود گبرلو، عزیزالله حاجی مشهدی، شهرام خرازی‌ها، شهرام جعفری‌نژاد، فریدون جیرانی، مهدی فخیم‌زاده، احمد ضابطی جهرمی، مهدی رحیمیان، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، اردلان شجاع‌کاوه، عزت‌الله ضرغامی، نادر طالب‌زاده، و سیدمحسن فاطمی اشاره کرد.

برنامه تلویزیونی «سینما یک» پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی تهیه کننده، سردبیر، و مجری این برنامه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج