۶۴۱۸۷۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اولین استعفاء در کنگره آمریکا در پی رسوایی جنسی

باسابقه ترین عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پی طرح اتهامات فساد اخلاقی علیه وی، روز سه شنبه از مقام خود کناره گیری کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز نوشت: «جان کانیِرز» باسابقه ترین نماینده دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در پی طرح اتهاماتی دال بر فساد اخلاقی وی، از مقام خود کناره گیری و پسرش را به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

شماری از دستیاران زن سابق کانیرز وی را به سوء رفتار اخلاقی متهم کردند. در مقابل، دوازده زن دیگر از همکاران کانیرز در دفاع از او با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که هیچگونه سوء رفتاری از جانب جان کانیرز مشاهده نکرده اند.

اولین استعفاء در کنگره آمریکا در پی رسوایی جنسی

کمیته اخلاقی مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته تحقیق در مورد اتهامات وارده علیه کانیرز را آغاز کرد. جان کانیرز با رد مکرر اتهامات وارده گفت: «این اتهامات درست نیستند و حقیقت ندارند».

با این حال، کانیرز نخستین مقام کنگره است که پس از به راه افتادن موجی از اتهامات فساد اخلاقی علیه مقامات آمریکا، از مقام خود کناره گیری می کند.

جان کانیرز که بیش از پنجاه سال است به نمایندگی از ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا حضور دارد، یکی از چهره های پیشتاز در حوزه حقوق بشر و سیاستهای دموکراتیک است. کانیرز ۸۸ ساله در یک مصاحبه رادیویی از بیمارستانی که برای درمان بیماری در آن بستری است، از قصد خود برای بازنشستگی خبر داد.

گفتنی است که افزایش اتهامات فساد اخلاقی علیه کانیرز، پایه گذار انجمن حزبی سیاهپوستان کنگره، رهبران حزب دموکرات را با مشکلات و دردسرهایی مواجه ساخت. در این میان، «نانسی پلوسی» رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل آنکه کانیرز را یک «نماد و سمبل» خوانده بود، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

لازم به ذکر است که اتهاماتی مشابه به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، سناتور «ال فرانکن» دموکرات و «روی مور» نامزد جمهوریخواه مجلس سنا وارد شده است. ترامپ و مور این اتهامات را رد کرده اند، اما سناتور فرانکن بابت سوء رفتار خود عذرخواهی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برین بابا شماها دلتون رو خوش کردین به این خبرهای مسخره!!
      برجام چی شد؟
      عاقبت زلزله زده ها چی شد؟
      قرارداد توتال چی شد؟
      اختلاس ها چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج