۶۴۱۹۲۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور

پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تا صبح روز چهارشنبه (۱۵ آذر) ۶ محور مواصلاتی کشور دارای ترافیک نیمه سنگین است.

خبرگزاری ایرنا: پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) اعلام کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تا صبح روز چهارشنبه (۱۵ آذر) ۶ محور مواصلاتی کشور دارای ترافیک نیمه سنگین است.

اکنون در باند شمالی آزاد راه کرج - قزوین (از پل فردیس تا ترمینال)، باند شمالی آزاد راه تهران - کرج (از گرمدره تا پل فردیس)، جنوب به شمال محور کرج - چالوس (از ابتدای محور تا کیلومتر 5 و طول مسیر به سمت چالوس پر حجم و روان)، جنوب به شمال محور هراز به سمت آمل (محدوده های مشاء تا امام زاده هاشم و سه راهی چلاو تا پارک جنگلی) و طول محور پرحجم و روان، جنوب به شمال محور فیروزکوه (از سوادکوه تا شیرگاه ) و طول محور پرحجم و روان و جنوب به شمال محور قزوین - رشت (محدوده رودبار - منجیل پرحجم و روان) ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

**محورهای مسدود

همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی محورهایی که مسدود به این شرح اعلام کرده است:

- محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان
- محور دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز
- محور (سیرجان - حاجی آباد) در استان هرمزگان، تردد همه خودروها از کیلومتر 60تا 64 به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود.

- محور هراز (تونل امام زاده هاشم) در استان های شرق تهران و مازندران (از تاریخ 07/08/96 تا 30/09/96 همه روزه به صورت 24ساعته ) و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم) انجام خواهد شد.

**محورهای دارای محدودیت تردد:
- استان البرز (محورکرج - چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا 75) تا تاریخ بیستم اسفندماه سالجاری روزهای شنبه ، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (از ساعت08:تا 17:00) و روزهای چهارشنبه (از ساعت 08:00تا 12:00) عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک.
- استان قزوین (محور قدیم قزوین - لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا 72) تا پانزدهم آذر ماه جاری روزهای شنبه، یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه (از ساعت 08:00تا 18:00)و روزهای چهارشنبه(ازساعت 08:00تا 1200) عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک.
- غرب استان تهران (محور قدیم تهران - قم حدفاصل کیلومتر 15 تا 48) تا تاریخ بیستم اسفند ماه سالجاری روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت 08:00تا 18:00) و روزهای سه شنبه (از ساعت 08:00تا 14:00) عملیات جاده ای و همزمان باعبور ترافیک.
- در استان های البرز و مازندران (محور کرج - چالوس )تا 23 آذرماه جاری روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته جهت انجام عملیات راه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 و در حوزه استان البرز از ساعت 23:00 تا 05:00بامداد روز بعد مسدود می شود. در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.
- در استان سمنان محور گرمسار - شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه اول آذرماه جاری تا پایان آذرماه از ساعت 07:00تا 17:00 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.
- در استان البرز محور آزادراه کرج - قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در 24آذرماه جاری در امامزاده طاهر در محدوده شرکت سویا از ساعت 06:00 تا 11:00 تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
- در استان قزوین مسیر شمالی آزادراه قزوین - رشت کیلومتر 55 تا 65 از تاریخ 18 آذرماه جاری تا 22 آذرماه جاری روز شنبه از ساعت 12:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت 08:00 تا 17:00 و روز چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00به علت اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی تونل شیرین سو ، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.
- در استان قزوین مسیر جنوبی آزادراه قزوین - رشت کیلومتر 55 تا 65 از 25 آذرماه جاری تا 29آذرماه جاری، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت 08:00 تا 17:00 و روز چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به علت اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی تونل شیرین سو، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.
- در استان قزوین مسیر شمالی محور قدیم قزوین - رشت کیلومتر 55 از پنجم آذرماه جاری تا 15 اسفندماه امسال، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت 07:00 تا 18:00 و روز چهارشنبه از ساعت 07:00 تا 12:00 هر هفته به جز روزهای پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات خاکبرداری و احداث دیوار ، تردد همزمان با اجرای عملیات و انسداد یک خط عبور و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج