۶۴۲۱۷۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پرواز شبانه در مهرآباد ممنوع می‌شود

معاون فنی- عمرانی فرمانداری تهران گفت: در هفته پیش رو برای بررسی نتایج جدی طرح ممنوعیت پروازهای شبانه مهرآباد تهران به غیر از پروازهای امدادی، اورژانسی و سیاسی و همچنین بررسی راهکارهای دیگر کاهش آلودگی صوتی آن، جلسه دیگری را با حضور دو نماینده مجلس و دو عضو شورای شهر تهران برگزار خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون فنی- عمرانی فرمانداری تهران گفت: در هفته پیش رو برای بررسی نتایج جدی طرح ممنوعیت پروازهای شبانه مهرآباد تهران به غیر از پروازهای امدادی، اورژانسی و سیاسی و همچنین بررسی راهکارهای دیگر کاهش آلودگی صوتی آن، جلسه دیگری را با حضور دو نماینده مجلس و دو عضو شورای شهر تهران برگزار خواهیم کرد.

به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری تهران، غلامحسین آرام، معاون فنی- عمرانی فرمانداری تهران اظهار کرد: در هفته پیش رو برای بررسی نتایج جدی طرح ممنوعیت پروازهای شبانه مهرآباد تهران به غیر از پروازهای امدادی، اورژانسی و سیاسی و همچنین بررسی راهکارهای دیگر کاهش آلودگی صوتی آن، جلسه دیگری را با حضور ۲ نماینده مجلس و ۲ عضو شورای شهر تهران برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در این جلسه مسائلی دیگر مثل نصب دیوار صوتی هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آرام تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام برای کاهش آلودگی صوتی محله‌های اطراف مهرآباد ساماندهی برنامه پروازها و مصوبات مرتبط با آن است.

وی تصریح کرد: قرار شده با شرکت‌هایی که نسبت به تاخیر بیش از اندازه پروازها بی‌توجه هستند و باعث سلب آسایش شهروندان اطراف مهرآباد در نیمه‌های شب می‌شوند، برخورد شده و جرایمی در نظر گرفته شود.

با جدی شدن طرح ممنوعیت پروازی شبانه مهرآباد، میزان آلودگی صوتی محله‌های اطراف این فرودگاه از ۲۱ آبان ماه تا ۱۴ آذر ماه از ۷۲ دسیبل به زیر ۶۵ دسیبل کاهش پیدا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • البرز

      همش حرف،قبلا هم این طرح رو دادن،ولی هیچ وقت عملی نشد،حالا اگه یکی از خودشون اینجا زندگی کنه مشکلات سریعتر حل میشه

    • عسل

      اگر از اول حریم برای فرودگاه میذاشتن و دور و اطرافش خونه نمیساختن الان مشکلی نبود

    • ع ا

      یک هواپیما پهن پیکر معادل ۱۰۰،۰۰۰ هزار اتومبیل سواری دود می کند و برابر همین مقدار تولید صدا دارد پس چرا مسولین بخاطر سلامتی شهروندان این فرود گاه را تعطیل نمی کنند . مانند فروذگاه قلعه مرغی که الان هم پارک شده و هم محیط بسیار دل انگیز برای تمدد اعصاب شهروندان . بخدا هرچه سریعتر جمش کنند به نفع کشور است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج