۶۴۲۵۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پنجعلی: قول می‌دهم پرسپولیس بهتر شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران این تیم اطمینان داد که در هفته‌های آینده می‌توانند شاهد بازی‌های بهتری از این تیم باشند.

ایسنا: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران این تیم اطمینان داد که در هفته‌های آینده می‌توانند شاهد بازی‌های بهتری از این تیم باشند.

محمد پنجعلی درباره باخت پرسپولیس برابر نفت تهران توضیحاتی ارائه داد.

* پرسپولیس در شش هفته ابتدای لیگ برتر عملکرد چندان مطلوبی نداشته است، شما دلیل این مساله را چه می‌دانید؟

قبول دارم پرسپولیس در چند بازی گذشته نوسان داشته است و بازی‌هایش آن‌قدر که انتظار داشتم کیفیت ندارد. البته این اتفاق برای بیشتر تیم‌های لیگ رخ داده است. تیم‌ها تازه از بدنسازی بیرون آمده‌اند و بدن‌هایشان مقداری سنگین است. این سنگینی متاثر از بدنسازی‌های پیش از فصل است و باعث شده که پرسپولیس یک بازی راحت بازی کند و یک بازی سخت.

* چه زمانی می‌شود انتظار داشت که پرسپولیس مطابق انتظارات بازی کند؟

مطمئنا در هفته‌های آینده بهتر می‌شویم. پرسپولیس در بازی با نفت با پرسپولیس هفته‌ی قبلش فرق داشت. اکنون شروع بازی‌هاست و این باخت می‌تواند به تیم شوک وارد کند که حواسمان را جمع کنیم. البته تیم‌های دیگر هم جلوی پرسپولیس انگیزه‌ی زیادی دارند.

* پرسپولیس در سه بازی خارج از ورزشگاه آزادی دو باخت و یک مساوی کسب کرده است. فکر نمی‌کنید این مشکل برای پرسپولیس دردسرساز شود؟

همان‌طور که گفتم مشکل اصلی این است که بدن بازیکنان جواب نمی‌دهد اما قول می‌دهم که در هفته‌های آینده پرسپولیس متفاوتی ببینید. پتانسیل بازیکنان بالاست. البته بازی با نفت شرایط خاصی داشت. هم زمین خراب بود و هم این‌که در کل دو تیم فوتبال خوبی انجام ندادند و شانس‌های کمی برای گلزنی خلق شد.

* بالاخره هواداران پرسپولیس چه زمانی می‌توانند بازی‌های خوبی از تیمشان ببینند؟

من فکر می‌کنم با گذشت دو یا سه بازی دیگر و بازگشت مصدوم‌ها و محروم‌ها به تیم بازی ما عوض می‌شود و طوری عمل می‌کنیم که مردم راضی شوند.

* با گذشت شش هفته از شروع لیگ، پرسپولیس از صدر جدول دور مانده و اختلاف امتیازاتش کم‌کم زیاد می‌شود، فکر می‌کنید این اختلاف امتیاز قابل جبران است؟

هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و مطمئنا تیم اختلاف امتیازاتش را جبران می‌کند. از حالا نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه تیمی در نهایت مدعی قهرمانی است. فاصله‌ها هنوز به هم نزدیک است. تمام رقبای پرسپولیس هم در ابتدای فصل باخت و مساوی داشته‌اند اما پرسپولیس تیم بزرگی است و انتظارات از آن بالاست. در فوتبال حرفه‌ای نمی‌شود انتظار داشت که تیمی بدون باخت قهرمان شود. برد و باخت برای همه‌ی تیم‌ها هست ولی تیمی قهرمان می‌شود که زودتر خود را ریکاوری کند و ضعف‌هایش را بپوشاند.

* سرنوشت خلعتبری چه شد؟ آیا پیوستن او به پرسپولیس قطعی است؟

انتقال او به پرسپولیس پول لازم دارد و ما هم پول خرد نداریم! یک طوری می‌گویند پنج میلیارد تومان که آدم تعجب می‌کند. من چند بار خواستم پنج میلیارد تومان را بنویسم اما نتوانستم. من در عمر فوتبالی‌ام یک بار ۵۰ هزار تومان یکجا دیدم که آن را هم خدا بیامرز عبده به من داد!

* پس از گلزنی بازیکن نفت، گل‌محمدی برای گل شادی نکرد و این اقدامش با استقبال مثبت هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد، نظر شما چیست؟

یحیی پرسپولیسی است دیگر! همه‌ی بچه‌های پرسپولیس این‌طور هستند. آنها که خاک این تیم را خورده‌اند با این‌که به عنوان مربی در تیم‌های دیگر کار می‌کنند دلشان با تیم است. یحیی هم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است.

* چرا مربیان پرسپولیسی همیشه پرسپولیس را شکست می‌دهند؟

(با خنده) نمی‌دانم! نمی‌توانم این معما را حل کنم. راستش تا به حال به این مساله فکر نکرده بودم ولی الان که فکر می‌کنم متوجه می‌شوم که واقعا چنین چیزی هست. البته بازی دیروز چندان چنگی به دل نمی‌زد و می‌شد حدس زد که یکی از تیم‌ها روی یک اتفاق به گل برسد اما باید درباره آن‌چه پرسیدید فکر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      پرسپولیس بهتر میشود یعنی تا حالا 90دقیقه میکشیدن زیر توپ از این به بعد 89 دقیقه بکش بکش میکنن. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج