۶۴۲۶۴۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کنگره آمریکا از تعطیلی دولت ترامپ جلوگیری کرد

کنگره آمریکا یک روز پیش از پایان ضرب الاجل تصویب بودجه، برای جلوگیری از تعطیلی دولت این کشور بودجه دو هفته ای تصویب کرد.

خبرگزاری ایرنا: کنگره آمریکا یک روز پیش از پایان ضرب الاجل تصویب بودجه، برای جلوگیری از تعطیلی دولت این کشور بودجه دو هفته ای تصویب کرد.

جمهوریخواهان و دمکرات های کنگره آمریکا اکنون دو هفته فرصت دارند تا اختلافات خود را بر سر بودجه حل کنند تا مردم آمریکا در آستانه تعطیلات کریسمس با تعطیلی دولت روبرو نشوند.
اختلاف این دو حزب بر سر بودجه پنتاگون و قانون موسوم به داکا مانع از تصویب بودجه سال ۲۰۱۸ به صورت کامل شده است.
در حالی که جمهوریخواهان و جنگ طلبان کنگره خواهان افزایش بودجه پنتاگون هستند، دمکرات ها می گویند در صورت افزایش بودجه دفاعی منابع مالی برنامه های داخلی نیز باید افزایش یابد.
دمکرات ها همچنین برای تصویب قوانین حمایت از بیش از ۷۰۰ هزار مهاجر جوانی که از کودکی به آمریکا آورده شده اند، پافشاری می کنند.
این مهاجران که تحت حمایت قانون داکا مصوب دوره باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا بودند، پس از لغو این قانون از سوی ترامپ با تهدید اخراج از این کشور روبر هستند.
این در حالی است که جمهوریخواهان در پی افزایش محدودیت در قبال مهاجرت بوده و می خواهند مباحث مربوط به قوانین مهاجرت جدا از برنامه بودجه بررسی شود.
رهبران دو حزب در دو مجلس سنا و نمایندگان کنگره آمریکا روز پنجشنبه (به وقت واشنگتن) به دعوت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به کاخ سفید رفتند تا برای رفع اختلافات و تصویب بودجه سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به توافق برسند.

در حالی که رهبران اقلیت کنگره راضی به نظر نمی رسیدند، کاخ سفید اعلام کرد که درباره افزایش بودجه دفاعی و برنامه های غیردفاعی با رهبران دمکرات کنگره توافق کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیخیال

      نویسنده بدون آگاهی از قوانین آمریکا و چرندیات برای فروش داخلی... یکی نیست بگه مردم ایران همه آگاه هستن و به این چرت و پرت ها میخندن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج