۶۴۲۷۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علم‎الهدی: رفاه‎ طلبان، نردبان صعود شیطان هستند

آیت‎الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‎های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: هر چقدر که می‎خواستیم جنایات و دشمنی آمریکا در حق دین و پیامبر اسلام (ص) را برای دنیای اسلام و مسلمانان جهان اثبات کنیم، نمی‎توانستیم عملی به تاثیرگذاری این عمل آمریکا انجام دهیم.

ایرنا نوشت: آیت‎الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‎های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: هر چقدر که می‎خواستیم جنایات و دشمنی آمریکا در حق دین و پیامبر اسلام (ص) را برای دنیای اسلام و مسلمانان جهان اثبات کنیم، نمی‎توانستیم عملی به تاثیرگذاری این عمل آمریکا انجام دهیم.

اهم سخنان وی از این قرار است:

* کسی که نفرت خود را در دل ۲ میلیارد مسلمان ایجاد کند معلوم است که عاجز شده است، مقام معظم رهبری ۲ روز قبل فرمودند با این کار سقوط اسرائیل زودتر از ۲۵ سال خواهد بود.

* آمریکا بعد از اینکه عرب‎ها را به میدان مذاکره آورد و بعد از ۴۰ سال ادامه این مذاکرات که اصل نخست آن این بود تا قدس به قداست خود باقی باشد و پایتخت اسرائیل نشود اما آمریکا و اسرائیل فاتحه همه چیز را خواندند و علی رغم مذاکرات ۴۰ ساله، این کار را کردند.

* آمریکا ثابت کرد در راس همه عداوت‎ها با قرآن و پیامبر(ص) است و قبله اول مسلمین را در اشغال یک مشت یهودی ناپاک نجس العین به عنوان پایتخت می شناسد با این شرایط به اینها چشم داشتن و امید داشتن خیانت به پیامبر اکرم(ص) است.

*پشت این انقلاب قدرت دیگری است؛ این حرکت‎ها، حوادث و ایستادگی ها در جریان حرکت غیبی آسمانی است که بزودی در دنیا ظاهر می شود و باید این را معتقد بود و باور کرد.

* خنثی شدن توطئه عربستان در خصوص استعفای نخست وزیر لبنان و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، شکست حاکمیت داعش در ۳۰ آبان که با دلاوری های سردار سلیمانی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب حاصل شد و کشته شدن مزدور نابکار سعودی علی عبدالله صالح همه نشانگر سرانگشت هدایت غیبی امام زمان(عج) است.

*ما فقط مقاومت کردیم و 'اشداء علی الکفار' بودیم و مزد ما این بود که در فاصله یک ماه با سرانگشت حجت خدا این پیروزی های بزرگ نصیب ما شد.

* قسم خوردن خدا در این آیه به خاطر نزول انبیا و کتب نسبت به امت های قبل نیست بلکه تاکید می کند خداوند متعال وقتی یک رسالت و هدایتی برای یک جامعه نازل می کند شیطان به تکاپو می افتد و مانع ارشاد مردم می شود و مردم باید این را موضوع باور کنند.
* مقاومت در برابر انقلاب و تحول جزو زینت گری و آرایش گری های شیطان است زیرا وقتی جریان های نکبت اطراف زندگی بشر را گرفت، چاپیدن، خوردن و تجاوز یک عده قدرتمند، زورمند و زرمند نسبت به قشر آسیب پذیر متداول می شود.

*اگر جامعه متحول شود و سلطه زرمندان برداشته شود سلطه شیطان هم برداشته می شود. عیش و نوش، رفاه طلبی و بهره برداری بیشتر از امکانات مادی، همه ابزار ولایت شیطان است. نردبان صعود شیطان در توسعه و اعتلای جریاناتش زورمندان، پولدارها، عیاش ها و رفاه طلبان هستند، آنهایی که شیطان کفر، شرک، فسق و فجور آنها را آرایش می دهد در دنیا ارباب آنها شیطان است و آنها برده شیطان هستند و بعد از دنیا هم برای آنها عذاب دردناک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج