۶۴۲۷۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امام جمعه اصفهان: ذلیل تر از آمریکا وجود ندارد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملتی که زیر چتر خداست، پیروز است و همه می‌دانند که در دنیای امروز، ذلیل‌تر و بی‌آبروتر از آمریکا وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملتی که زیر چتر خداست، پیروز است و همه می‌دانند که در دنیای امروز، ذلیل‌تر و بی‌آبروتر از آمریکا وجود ندارد.

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه کلید حل مشکلات اجتماعی و فردی تقوای الهی است، اظهار کرد: پاییز در حال به پایان رسیدن است، اما قطره‌ای باران نیامده این در حالی است که اگر بر اساس آیات قرآن کریم تقوای الهی پیشه کنیم برکات زمین و آسمان بر روی انسان باز می‌شود.

وی با بیان اینکه از خدا و تقوای الهی فاصله گرفته‌ایم و این مشکل تنها با استغفار حل می شود، افزود: مسؤولان باید با خدا ارتباط نزدیکی داشته باشند و برای حل مشکلات به توبه از درگاه خداوند پناه ببرند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: نباید بگوییم توبه ما نتیجه‌ای ندارد بارها شده که خدا برای توبه حتی یک نفر به جامعه‌ای رحم کرده است.

وی با اشاره به قرآن کریم ادامه داد: قرآن افتخار اسلام و مسلمان و عامل سعادت بشر است. معجزه پیام اعظم، حسی و موقتی نیست بلکه دینی است که تا آخر الزمان بدون تحریف باقی خواهد ماند و مایه سعادت بشر خواهد بود.

میردامادی اظهار کرد: اگر قرار بود ریشه رژیم کودک‌کش صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده ریشه کن شود، با این روند بعید است بیش از دو سه سال حیات داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان به گفته سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جرج بوش عراق را تحویل ما داد، اوباما سوریه و ترامپ، سرزمین‌های اشغالی فلسطین را تحویل ما خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج