جاباما
۶۴۳۰۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

وینسلت: آلن شخصیت های زن استثنایی می آفریند

کیت وینسلت که برای بازی در جدیدترین فیلم وودی آلن با نام «واندر ویل» مورد هجوم قرار گرفته است (به دلیل هم‌زمانی با اتهام‌های وارده به او)، ظاهراً کاری جز ابراز ارادت به کارگردانش ندارد.

بانی فیلم به نقل از ایندی‌وایر: این بازیگر اسکاری در گفت‌وگوی تازه‌اش با «سیدنی مورنینگ هِرِلد» یک بار دیگر آلن را چنین تحسین کرده است: «فکر می‌کنم آلن از برخی جهات یک زن است؛ و به نظرم ارتباط خوبی با این بخش از شخصیت خود برقرار می‌کند.» وینسلت با تصدیق سابقه‌ی آلن در خلق شخصیت‌های زن پیچیده در نقش‌های اصلی گفت: «او شخصیت‌های زن را درک می‌کند و به همین خاطر شخصیت‌های استثنایی می‌آفریند. شخصیت‌های زن او از لحاظ چگونگی بیان احساسات‌شان، همیشه بسیار غنی و بزرگ و صادق هستند . او می‌داند چه دیالوگ‌هایی بنویسد که آن‌ها این ویژگی‌های‌شان را منتقل کنند.»
وینسلت: آلن شخصیت های زن استثنایی می آفریند

این در شرایطی است که وینسلت در دیگر گفت‌وگوی مفصل خود با «ورایتی» (در ماه گذشته) درباره بی‌توجهی به اتهام‌های آلن و همکاری با او گفت: «بحث پیچیده‌ای است که ترجیح می‌دهم امروز واردش نشوم.» او به «نیویورک تایمز» هم گفت که بازی در این نقش را زمانی پذیرفت که متوجه شد «چیزی درباره درستی یا نادرستی هیچ کدام از اتهام‌ها نمی‌داند.» دیلن فارو هم به خاطر همین برخورد متناقض با بیانیه‌ی تندوتیز وینسلت علیه هاروی واینستین ابراز ناراحتی خود را در «لس‌آنجلس تایمز» منتشر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج