۶۴۳۱۷۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اطلاعات جدید از مشخصات احتمالی Galaxy S۹

با توجه به تصویر تازه فاش شده، سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S۹ را به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز نماید. همچنین اندازه صفحه‌نمایش در در این مدل، ۵.۷۷ اینچ خواهد بود.

وبسایت جی اس ام: با توجه به تصویر تازه فاش شده، سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی پرچمدار جدید خود یعنی Galaxy S۹ را به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز نماید. همچنین اندازه صفحه‌نمایش در در این مدل، ۵.۷۷ اینچ خواهد بود.

برخی مدعی هستند که شرکت سامسونگ، گوشی پرچمدار Galaxy S۹ را در اوایل سال ۲۰۱۸ و در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ معرفی خواهد کرد؛ این در حالی است که برخی احتمال معرفی کهکشانی‌های جدید سامسونگ را در ماه ژانویه رد می‏‌کنند و مدعی هستند که شرکت سازنده برای رونمایی از پرچمداران جدیدش، رویداد Galaxy Unpacked را در ماه فوریه برگزار خواهند کرد.

صرف‌نظر از اینکه پرچمدار ۲۰۱۸ سامسونگ چه زمانی معرفی خواهد شد، به‎تازگی تصویری به‌دست آمده است که مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار Galaxy S۹ را به نمایش می‎گذارد. البته مشخصات به‌‏دست آمده، کامل نیست و حتی امکان دارد جعلی باشد؛ به همین جهت، با دیده شک و تردید به آن‎ها نگاه کنید.

براساس اطلاعات فاش شده، گوشی پرچمدار Galaxy S۹ به صفحه‎نمایش ۵.۷۷ اینچی مجهز خواهد شد؛ اندازه نمایشگر این مدل، چندان غیرممکن به‌نظر نمی‌رسد اما مشخص نیست چرا سازنده تصمیم گرفته تا اندازه صفحه‌نمایش Galaxy S۹ را کاهش دهد؛ با این‌حال، ممکن است سامسونگ تغییراتی را در پرچمدار جدیدش اعمال نماید که اندازه نمایشگر را به ۵.۷۷ اینچ کاهش می‎دهد. شایعات پیشین به عرضه Galaxy S۹ با صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی اشاره دارند. لازم به‎ذکر است که Galaxy S۹ تنها پرچمدار سال آینده سامسونگ نخواهد بود و گمان می‎رود شرکت سازنده، نسخه «پلاس» آن‌را با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی معرفی نماید.
اطلاعات جدید از مشخصات احتمالی Galaxy S9

لیست فاش شده، تأیید می‌کند که Galaxy S۹ سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام استفاده خواهد کرد؛ این پردازنده به هشت هسته پردازشی مجهز شده و تراشه‌ساز کالیفرنیایی، به‌تازگی از آن رونمایی کرده است. با این‌حال، مدتی پیش چیپ‌ست اگزینوس ۹۸۱۰ توسط سامسونگ معرفی شد؛ پردازنده جدید سامسونگ با نسل سوم هسته‌های پردازشی Mongoose M ارائه می‌شود و نسخه‌های جهانی Galaxy S۹ به آن مجهز خواهد شد. در ایالات متحده نیز سامسونگ پرچمداران جدیدش را با چیپ‌ست پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ ارائه می‏‌دهد.

از دیگر مشخصات فاش شده برای Galaxy S۹ سامسونگ، می‎توان به پشتیبانی آن از LTE، ۳G و ۲G اشاره کرد. همان‎طور که در ابتدا گفته شد، لیست مشخصات به‎دست آمده کامل نیست و نمی‎دانیم که Galaxy S۹ چه تغییراتی نسبت به قبل در بخش‌هایی مانند دوربین اصلی، دوربین سلفی، مقدار حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت. همچنین مشخص نیست پرچمدار جدید کُره‌ای‌ها چه روش‌هایی را برای احراز هویت کاربران به همراه دارد؛ نسل قبل با سیستم تشخیص چهره، سنسور تشخیص عنبیه چشم و حسگر اثرانگشت عرضه شده بود. در ابتدای لیست نیز به تاریخ ژانویه ۲۰۱۸ اشاره می‌شود که ممکن است زمان احتمالی برای معرفی Galaxy S۹ و Galaxy S۹ Plus به شرکای تجاری سامسونگ باشد.
گمانه‌زنی‌های پیشین نشان می‌‏دهد که شرکت سامسونگ، پرچمداران جدیدش را به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد؛ حسگر اثرانگشت برای دسترسی ساده‌تر به زیر دوربین اصلی منتقل می‌شود. در Galaxy S8 و Galaxy Note 8، سنسور اثرانگشت با وجود طراحی کشیده پرچمداران سامسونگ در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است. دیگر شایعات، نشان می‏‌دهد سامسونگ سرعت سیستم تشخیص چهره و سنسور تشخیص عنبیه چشم را افزایش خواهد داد تا وابستگی کاربران را به سنسور اثرانگشت در پشت گوشی، کاهش دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج