۶۴۳۱۸۳
۵۱ نظر
۵۰۱۱
۵۱ نظر
۵۰۱۱
پ

افزایش مستمری معلولان در سال ۹۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انجام ۹۰ درصدی غربالگری شنوایی و بینایی در جامعه گفت: در حال حاضر مستمری معلولان تا سه برابر افزایش یافته است و با تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس این مستمری افزایش بیشتری نیز خواهد یافت. همچنین بر اساس این لایحه حق پرستاری برای همسران افراد معلول نیز در نظر گرفته خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انجام ۹۰ درصدی غربالگری شنوایی و بینایی در جامعه گفت: در حال حاضر مستمری معلولان تا سه برابر افزایش یافته است و با تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس این مستمری افزایش بیشتری نیز خواهد یافت. همچنین بر اساس این لایحه حق پرستاری برای همسران افراد معلول نیز در نظر گرفته خواهد شد.

علی ربیعی که در گردهمایی روز جهانی معلولان صحبت می‌کرد با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت‌های لازم باید نسبت به حل معضلات معلولان اقدام کنیم افزود: تلاش ما این است که معلولان به شرایط «حرکت روان» در جامعه دست یابند.

وی با انتقاد از دیدگاه‌هایی که در ناتوانی جسمی در خصوص معلولان حاکم است افزود: در گذشته دیدگاه‌هایی حاکم بود که منجر به توانمندسازی معلولان نمی‌شد. دستگیری محدود از این قشر مشکلات آنان را برطرف نخواهد کرد. در حال حاضر ما به دنبال نگرش‌های جدیدی در این خصوص هستیم. برای مثال این دیدگاه که معلولان بسیار توانمندند و این توانایی‌ها باید دیده شود یکی از این موارد است. در میان این قشر دانشمندان، هنرمندان، ادبا و پژوهشگران زیادی دیده می‌شوند.

وی در ادامه ضمن تبریک مدال آوری وزنه برداران معلول در مسابقات جهانی اظهار کرد: اگرچه معلولان از بخشی از توانایی جسمی خود محروم هستند اما باید شرایطی فراهم شود که آنها از سایر توانمندی‌های‌شان برای کسب منزلت اجتماعی استفاده کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تاکید بر اهمیت هم افزایی بین بخشی در حل مشکلات معلولان تصریح کرد: بخشی از این هم افزایی بین دولت و مجلس ایجاد شده است. همچنین بخش دیگری از این اقدام با کمک شهرداری، دانشگاه علوم بهزیستی و ... در حال شکل گیری است.

ربیعی در ادامه با اشاره به چهارضلعی مربوط به مسائل معلولان و اشاره به نقش خانواده NGOها و دولت در کنار معلولان برای حل مشکلات آنها اظهار کرد: اولین رویکرد در این زمینه باید دیدن توانایی‌های آنان باشد. معلولان نیاز به نگاه دلسوزانه ندارند. نمایشی که از معلولان تا کنون ارائه شده است باید اصلاح شود چرا که معلولان به جای نگاه دلسوزانه باید به حقوق خودشان برسند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از استان‌ها افرادی که ناتوانی دارند نمی‌توانند توانمند شوند اظهار کرد: به همین دلیل باید از فقر و محرومیت در بین افراد معلول جلوگیری کنیم و نباید اجازه دهیم که معلولیت مترادف با فقر شود. همچنین باید توجه داشته باشیم که سالمندی نیز نباید با فقر توام باشد.

وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی با تاکید بر افزایش ۳.۴ برابری مستمری‌ها در بین افراد معلول افزود: در حال حاضر لایحه حمایت از حقوق معلولان در صحن مجلس قرار دارد. در تهیه این لایحه از نظر خود معلولان و سایر متخصصان استفاده شده است. در این لایحه مشخص شده تا حداقل دستمزد برای شورای عالی کار بیمه توانبخشی، توانمندسازی آنها و اختصاص فضاهای عمومی و ورزشی برای معلولان پیگیری شود.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگسازی در صدا و سیما و توجه این لایحه به این موضوع تصریح کرد: دولت ۳۰۰۰ میلیارد تومان بار مالی برای این لایحه در نظر گرفته است. همچنین معافیت‌های مالیاتی حتی برای پدران و مادران افراد معلول نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این لایحه گنجانده شده است.

ربیعی در ادامه از برگزاری انتخابات آزاد برای انتخاب چهار نفر از اعضای سمن‌های فعال در حوزه معلولان به عنوان مشاور وزیر خبر داد و گفت: این چهار نفر در تمام تصمیمات مربوط به حوزه معلولان به عنوان نماینده سمن‌ها حضور خواهند داشت.

ربیعی در ادامه با بیان اینکه قرار بود وسایل کمک توانبخشی به معلولان در سال ۹۶ به شکل کامل تامین شود، گفت: متاسفانه این اقدام به شکل کامل انجام نشده است اما روستاها و شهرهای کم جمعیت تحت پوشش این وسایل قرار گرفتند. همچنین تعرفه مربوط به واردات این وسایل نیز کاهش یابد.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر انجام غربالگری ژنتیک در کشور اجباری شده است و به این ترتیب از تولد تعداد زیادی معلول در سال جلوگیری به عمل می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز واسه افزایشش اینغد پوز اضافی ندین هنوز ۵۳تومان این ماه نریختین پس کی میریزین من یه معلول کم بینام در آمد دیگه ایی ندارم به فکر ما باشبین دیگه این دیگه چی وضعشه آخه

    • بدون نام

      مال من که معلولم و کلا یک ماه قعط کردم

    • فریاد

      بهزیستی به خاطر اینکه هزینه دانشگاه من را میدهد مستمری من که همسرم و خودم معلول هستیم را با یک فرزند و بیکاری قطع کرده
      دست از فریبکاری بردارید

    • بدون نام

      ایا مادری که پرستاری ونظافت دو معلول ۳۵ و۳۶ ساله را انجام میدهد هیچ حقی ندارد وجدانن جواب دهید از خمینی شهر اصفهان

    • بدون نام

      پس مادری که بدون سرپرست از فرزند ۳۵ ساله ش با معلولیت شدید نگهداری میکنه چی؟ کی دیگه میخاین به دادشون برسین. شورشو در اوردین. از دل مردم بی خبرین. فقط خودتون در رفاه باشید کافیه.

    • نواب سپاهی

      سلام ابنجانب دست چپم فلج است وبیکارم ومدرکم دیپلم است ودارمذدانشگاه درس میخوانم ودوست دارم به مردم وکشورم دربهزیستیرخدمت کنم بدون حقوق ومجردهم هستم

    • اميد

      من معلوليت شديد دارم ديگه دروغ کافیه. خسته کرديد بزاريد بميريم ً

    • رضا بی لنگ

      بهزیستی فقط حرف میزنه عملی درش نیست من تصادف کرده ام پایی ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه 53 تومن چیه که هی میگید افزایش 10 درصدی در راهه

    • رضا بی لنگ

      بهزیستی فقط حرف میزنه عملی درش نیست من تصادف کرده ام پایی ندارم

    • رضا بی لنگ

      بهزیستی فقط حرف میزنه عملی درش نیست من تصادف کرده ام پایی ندارم

    • بدون نام

      اخه تا کی دروغ چرا کسی به فکر ما معلولین نیست من نه تنها دارای معلولیت در سطح شدید میباشم بل که دوبار سکته قلبی کردم واز ناحیه دست راست هم پنجاه در صد کار افتادا هستم خودم متاهل دارای یک فرزند فقط ماهی 330هزار تومان اجاره میدم الان سه ماه است اجاره ندادم پس چرا فکری به حال ما نمیکنن تا کی واقعا میخوان به مادروغ بگن چرا مدیرکل بهزیستی کشورجرعت ملاقات با معلولین نداره چرا بهزیستی کشور کردن پاسگاه با بدترین وضع با مامعلولین برخورد میکنن مگه ماگدایم که به ماترحم میکنن چرامیگن بهزیستی یعنی بهتر زیستن بجای بهزیستی باید نام گذاری بشه بدزیستی اهل ارومیه هستم

    • بدون نام

      سلام یه فکری به حال ما معلولا بکنید یه روز خودتونو جای ما بزارین ببینین چه حسی داره,

    • مهدی

      سلام من مهدی از مازندران ساری زنگ میزنم همسرم مشکل ام اس داره با معلولیت شدید که خونه نشینه ویگ فرزند شش ساله دارم مستاجر هم هستم کی بداد ما میرسه این شب عیدیه با این همه مشکلات مالی که وجود داره تازه هر کدوم از کارمندان بهزیستی ادعای خدایی میکنن نمیشه بهشون حرف زد

    • بدون نام

      داخل حکومت اسلامی چرا حق معلولان درست پیش نمیره خدا لعنتتان کنه که اینجوری بی عدالتی نکنید

    • بدون نام

      آخه چه دولتی..چه زهرماری..اینابه خودشون هم رحم نمیکنن.چه برسه به ما معلولای خدازده...من یه معلولم با قطع عضو شدیدوچندین ساله که به خاطرعفونت چهاربار ازناحیه پا قطع عضوشدم..وهردفعه میلیونها میلیون پول بیمارستان وفاکتور وغیره میدم به سازمان ولی تا حالا هیچ خبری نیست..یه پنجاه وسه تومنه میریزن.باهزارتا منت وترحم...بابا من حاظرم کلیمو بفروشم..بخدا کلیه ام سالمه..ازنوع آ:مثبت...ماکه خیری ازاین دنیا ندیدیم وهمین روزاست که فقرجونمون رو بگیره حداقل این کلیه ام به درد یه جوون دیگه بخوره.. ...

    • بدون نام

      انقد نگین مستری سه بابر شده بگید حالا که سه برابر شده چند شده حتی روشون نمیشه مبلغو دقیق بگن والا این 150هزار تومن سه روز هم کفاف خرج من معلول شدید که قادر به کار نیستم رو نمیده خدا این مسءولین رو از مو نگیره.

    • بدون نام

      انقد نگین مستری سه بابر شده بگید حالا که سه برابر شده چند شده حتی روشون نمیشه مبلغو دقیق بگن والا این 150هزار تومن سه روز هم کفاف خرج من معلول شدید که قادر به کار نیستم رو نمیده خدا این مسءولین رو از مو نگیره.

    • بدون نام

      سلام. بنده معلولیت شدید دارم باین مبلغ 149تومان ک دولت واریز میکنه سه روزه تمومه بداده ما معلولان ضایع نخاعی برسید

    • حسین

      سلام بنده هم مثل بقیه دوستان که نظر دادم دارای معلولیت شدید میباشم واز سمت راست بدن فلج میباشم ودارای یک فرزند دختر هستم که کلاس ۴ درس میخونه وهمسرم رو در سال ۸۹ ازدست دادم وبراثر فکرو خیال ووضعیت نابسامان زندگی وشرایط بد مملکتهنش در استرس واضطراب بودم که ۴ ساله سکته مغزی کردم واز کار افتاده هستم ودستو پام فلج شدن ودستم کامل بی حس هستش وکمی راه میرم وانگشتان پام بی حس هستش ودارو مصرفمیکنم وهمشم آزاد میخرم اگرم نگیرم مصرف نکنم تشنج میشم وباید بستری بشم وخیلی از بهزیستی ومعاونین وریاست بهزیستی دلخور هستم آیا میشه با ماهی بنده که کار از دستم بر نمیاد ودرمانو دارو دارم که ازپس مخارج زندگیم بر نمیام ودیگه خسته شدم ایا با این مستمری ویارانه میشه نون خرید تا بشه دارو آزاد گرفت ایا ما معلولین اینقدر بیچاره هستیم که از اون حقوق حداقلی خودمون عقب مونده هستیم چرا باید تو مملکتمون با این همه دامد هنگفت مردممون اینقدر جا موندگی در زندگی داشته باشن آیا اگر یارانه ملت رو قطعکردید باید ۱۰ درصد امسال اضافه میشد رو مستمریمون ایا مگر ما چیز دیگه از دولت وبهزیستی یا کمیته امداد دریافت میکنیم یا میکنن واقعا در اوره که کشور ما با این همه ثروت فقط مسعولین به فکر خودشون وزیر دستیاشون به فکر دزدی مال ملت هستن یک روز باید جوابگو باشن لطفا چاپ شود نظر بنده با تشکر بداد ما معلولین برسید

    • نگار

      با سلام و تبریک سال نو

      سال 96 هم مستمری به صورت زیر بود.

      یک نفره

      53+95= 148

      الان چطوری افزایش یافته . یعنی سال 97 به صورت زیر شده

      148 +95= 243

      خواهشن شفاف سازی بکنیدچطوری 10 درصد افزایش میابه

      در حال حاضرسال 96 از مبلغ 149 هزار تومان مستمری کنونی، 53 هزار تومان را بهزیستی و 96 هزار
      تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود

    • بدون نام

      من معلول هستم ۱۰درصد افزایش یعنی چقدر واضع بگین من دختری ضایعه نخاع هستم مستمری خیلی کمه

    • بدون نام

      معلول جسمیحرکتی شدید درخانوادی بسیار فقیر چشممون ماه بماه ب یارانه هست خواهش میکنم کمک کنید همه این گرفتاریای طرف نیش وکنایه اطرافیان ی طرف ما معلولا داریم مردگی میکنیم ن زندگی مسولین ب فکر باشینخواهشآ درامد حقوق معلولا خیلی کمه خیلی کم زیادترش کنید لطفا ممنون

    • نجمه

      خواهش میکنم لااقل ماهانه ششصد یا هفتصد بدید ب قول خودتون عمل کنید واقعا بدجور گرفتاریم ما مب گفته خودتون عمل کنید تو این دوره زمونه ک دیگه هفتصدتومن پول ی کیف وکفش هست فقط فریاااااد خداااااا دادرسی هست ایا من توبد شرایطیم کمکم کنید بد سرپرستم به قران کمک کنید

    • بدون نام

      من معلول ضایعه نخاعی هستم یه دختر ضایعه نخاعی با این مستمری کم که دولت میده چطوری زندگی کنه من فقط یه دستم سالمه ده درصد زیاد میشه یعنی چقدر واضع بگین لطفا جواب بدین خواهش میکم

    • ناشناس

      سلام درود برشما با این نظرهاتتون منم مثل شما لطفا درمورد افزایش حقوق مستمری بگیران که مجلس سال96 تصویب کرد برمبنای اداره کار نظر بدید چرا عملیش نکردن تورو خدا پیگیری کنید.اگه بشه ماهم به زندگی امیدوار میشیم

    • اصغر ایوبی

      پس چرا افزایش مستمری مددجویان بهزیستی جسمی حرکتی درفروردین ۹۷ واریز نشد...لطفا پاسخ دهید با تشکر فراوان؟

    • یعقوب بنی طرف

      من معلول شدید سرپرست خانواده مسکن ندارم چکار کنم

    • بدون نام

      باسلام من معلولی هستم که از ناحیه پای چپ صد در صد ازکار افتاده و پای راست 80 درصد ناقص و از ناحیه کمر انحنای کامل و توانایی کار ندارم و منبع درامدم خیلی کم خواهشا به فکر افراد معلول باشید هر روز ما خیلی شخت می گذرد با این همه گرفتاری من دارای دو فرزند هستم که ناتوان در مخارج انها

    • ازبشاکرد

      من معلولیت شدهد هستم توان کارکردن ندارم نان هم نمیتونم بخورم فقیرم برای رضای خدا یک فکراساسی برای مامعلولین بکنید تحقیق کنید هرمعلولی که توان کارکردن ندارد هیچ پشتوانه نداردحقوق کامل بهش بدی بعضی معلولند اماثروت دارند امابنده بجز یارانه ومستمری درامد دیگرندارم شناختن معلولین فقرراحت است ازطریق سازمان بهزیستی هرمدد کارباید تحقیق کند مدد جوخود راشناسایی کند دولت مردان اگرازقشرفقرابودند درک میکردند شماراخدا مابدرد جامعه نخوردیم بچهامان بدرد می خورند بنده بعضی ازشبها نان خشک هم برای شام نداریم درکشوراسلامی ایران ایادرسته که مردم اینطورفقیرباشند تاپدرم زنده بود کارگری میکرد شام شبمان تهیه میکرد چرا حرف میزنند عمل نمیکنند چرااین همه دزدی ....

    • فرزاد تیموری از مشهد مقدس

      من خودم معلول بینایی دارم سه تا بچه دارم مستاجر هم هستیم اجاره ماهی ۳۰۰ تومان میدم الان ۴ ماهه اجاره خانم عقب افتاد چکار باید بکنم به من هم مستمری نمیدن میگن کم بینایی از همه کار افتادم چه کار بکنم ماندم زیر خرج خانواده الکی شعار ندین عمل کنیین من فقط با یارانه ۲۲۰ تومان دارم زندگیمو میچروننم هیچ کاری هم به من نمیدن تو رو خدا به گوش مسولین برسوننین یک کاری بکنن

    • یعقوب بنی طرف

      من معلول شدید سرپرست خانوار مسکن ندارم ودر اتاق سه در چهار با دو فرزند دختر کلاس سوم و پسر سه ساله دارم ووضععیت بدی داریم از سوسنگرد

    • ملاعراز اونق

      من معلول هشتادوپنج درصدم ودیسک کمر نه پدر دارم ونه مادر تنها زندگی میکنم زندگی ام زیر خط فقر است نمی توانم پول گاز وبرقم را بدهم چه کنم خواهشن کمکم کنید بدجور گرفتار شدم در این ماه مبارک رمضان نزارین بی گاز وبی برق بمانم به علت فقر وتنگ دستی نتوانستم ازدواج کنم استان گلستان ساکن شهرستان بندرترکمنم خواهشن به دادم برسید
      درصورت تمایل با شماره ام تماس بگیرید

      ممنونم

    • مسعود

      پدرم با معلولیت شدید سرپرست خانواده می باشد و هنوز مسکن نداریم.هیچ کس در این مملکت پاسخگوی مشکلات ضعیفان نیس...همش فقط شعار...
      ......

    • فاطیما

      من ضایع نخاعی شدیدم وحق پرستاری دیردیرمیریزن ای کاش هرماه میریختن تامشکلم حل میشدازمازندران شهرستان نکاروستانوذراباد

    • سمیه

      لطفا مستمری ناشنوایان چرا زیاد نمیشه حقوق مستمری خیلی کم است

    • یعقوب بنی طرف از سوسنگرد

      من معلولیت شدید دارم سرپرست خانوار بدون مسکن بدون دفترچه درمانی ودر اتاق سه در چهار یا دو فرزند دخترم ده ساله پسرم سه ساله و اجاره میدم وخرج آب و برق و گاز وضعیت بدی دارم که اتاق ما هم آشپزخانه وهم انبار وهم خواب که حتی جای راحتی برای خواب و راحتی مناسبی نیست از سوسنگرد هستم

    • ‌‍علی

      باسلام من مادرپسری ۱۳ساله هستم ک نابیناوناشنواوعقب افتادگی ذهنی داره وداروی تشنج هم استفاده میکنه ،مای بیبی هم میشه تاالان ازطرف بهزیستی هیچ حقوقی بهشندادن اول میگفتن تا ۱۲سالگی چیزی بهش تعلق نمیگیره الان ک ۱۳سالشه بازهیچ مستمری بهش ندادن خداازشون نگذره ک هبچ رسیدگی نمیکنن رشتیانی هستم ازکنگاور

    • امیر

      سلام واقعا با این حقوق کمی که بهزیستی میده میشه چیکار کرد
      شما بگین ۴ ماه به سختی حقوق میدن کرایه خونم مونده واقعا نمیدونم چیکار کنم

    • امیر

      سلام واقعا با این حقوق کمی که بهزیستی میده میشه چیکار کرد
      شما بگین ۴ ماه به سختی حقوق میدن کرایه خونم مونده واقعا نمیدونم چیکار کنم

    • مجتبی درزیکلا آقا شفیع

      معلولیت مغز و اعصاب شدید دارم شوهرم، مبالغ ماهانه که سه نفر هستیم چقدر هست. آیا باید با این روند امید به زندگی داشت. بابل

    • مهدی

      سلام.من دچار معلولیت اعصاب و روان و همچنین دست راستم تقریبا فلج هستش و کارایی نداره،فوق لیسانس هستم طی از خدمت معاف کردن منو،به اجبار،چون نمیخواستم معاف بشم،عواقبش رو میدونستم،الان هیچ جایی بهم کار نمیدن.یگ ساله بهزیستی واسم تشکیل پرونده داده،کلی هزینه کردم واسه دکتر و کمیسیون،متاهل هستم با دختر سه ساله.هروقت میرم بهزیستی میگن بهت خبر میدیم،یعنی بعد یک سال با اینکه معلولیت من رو شدید اعلام کردن و اصلا توانایی کار کردن ندارم،چون به جز مشکل روانی،دستم کار نمیکنه،چرا بهزیستی به داد من و زن و بچه ام نمیرسه،از کجا خرجی زندگی بیارم؟بعد این همه سال درس و مدرک فوق لیسانس فقط تونستم با پنهان کردن معلول بودنم دو بار کار بگیرم که دستی و یدی نباشه،پشت میزی یا شبیه منشی گری و اینا بوده،که بعد مدتی منو اخراج کردن،چون فهمیدن مشکل دارم،دکتر گفته هم دستت درمان میشه هم مشکل روح و روان که مزمن هستش،ولی پول ندارم برم درمان.الانم بیکارم،بخدا هشت ماهه کرایه خونه ندادم،صاحب خونم آدم خوبیه،ولی میگه از پول پیش داره کم میکنه،هروقت تموم بشه باید تخلیه کنم،مهرماه هم تموم میشه.با زن و دخترم باید توی خیابون بخوابیم؟واسه فروش کلیه صدتا آگهی دادم،o- هستش،سالم هست،حداقل واسه آینده دخترم.یا واسه اینکه امروز گرسنه نخوابه.اومدم تهران دنبال کار،ولی حتی کارگری هم پیدا نمیشه،واسه کارگری هم باید پول ثبت نام بدی بعد میگن بهت خبر میدیم،کلاهبرداری شده.با مدرک فوق لیسانس چکار میتونم انجام بدم،چون کارت خدمتم معاف اعصاب و روان هستش؟اگه کلیه هام فروش برن میشم بنده مخلص خدا.اگه فروش نره شخصی مثل من اگه خدانشناس باشه فکرش واسه خلاف و خلافکاری خوب کار میکنه،اینو همه دکترا میدونن،اختلال شخصیت ها توانایی بالا و هوش و استعداد بالایی دارن ولی ضد اجتماع و جامعه.ولی من خدا رو دارم،دخترم بابای سالم میخواد نه خلافکار.خواهشا نظر منو منتشر کنید شاید یه نفر آدم خوب خوند و واسم کاری کرد.امیدی به این دولت و مسوولین نیست.بیزارم از همون بهزیستی.ممنون.

    • رضا افشاری

      سلام من رضا 25ازتهران داری معلولیت شدید واقعان به فکر ما باشید 53 تومان چی هست که دولت به ما میده الکی میگن افزایش یافته یک بار کم میزن مستری رو یک بار زیاد از آقایی حسن روحانی خواهش میکنم به فکر ما معلولین باشه واقعا با 53تومان میشه زندگی کرد آقا روحانی لطفا به در ما معلولین رسیدی کن با تشکر

    • اقايي

      بدترين برخوردودارن كارمندابامددجوهاميري تومراكزنگفتي سلام ميگن هيچي نداريم گداخونه بازنكرديم چارتاكارمندبااخلاق بزاراونجااووستاد5ساله بچه ام مددجوعه هيچي بماندادن حتي بيمه سلامت هروقت ميرم مركزميخواي خودكشي كنم پدرمادرهردومون فوق ليسانس بتدوتامدرك مهندسي ام هستيم بيكاردزدي كنم روزيمودرارم اي باباامان ازشكم گرسنه 5ساله بوي گوشت توخونه ام نيومده 5ساله تاصب سزسجاده ام گريه ميكنم دهنوبازنكنيددوباربخاطرقحطي وگرسنگي خودكشي كردم چشام داره ازشكم خالي كورميشه اب مروراريدسياه گرفته واريس كوليت عصبي ناراحتي قلبي كمبودوزن كم خوني ام داريم همه مون بچمودكتراناقص كردن هيچكي جواب ندادگذاشتم ظهورامام زمان شكايتتونواول بخدابعدبه يوسف زهراميبرم همين

    • نرگس سیار

      سلام خسته نباشید دختر ۶ساله من سی پی شدید است اما ماهانه او فقط صرف خرید پوشک میشود من برای پیشرفت او هیچ هزینه ای ندارم با تشکر

    • کوردستان

      سلام چرا انقد دروغ میگید به مردم بیچاره شوهر من پنج ساله پای راستش فلجشده مثلا تحت پوشش بهزیستی هستیم اما تا حالا یک ریال بهمون کمک نکردن تعجبم دراینه که چرا مارو تحت پوشش قرار دادن در حالی که بهمون هیچ کمکی نمیکن میریم واسه مستمری نا چیز شون میگن به شما تعلق نمیگیره میریم واسه وام هزار خان رستمو باید طی کنیم بعدش میگن فعلا اعتبار نداریم پس چرا یه سازمان دروغ به اسم بیزیستی راه انداخید برای دوزدی بی شرامانتون تف به شرفتون تف به غیرتتون که مردمو به فلاکت بدبختی ولجن کشیدید

    • بی نام و نشانم

      سلام والا من الان 18 سال عضو بهزیستی هستم ضایع نخاعی هستیم با معلولیت شدید برای کار خیلی رفتم میگن بر سالما کار نیست . فقط یه 53 تومن میدن یه ماه زود میریزن دو ماه دیر حق پرستاری هم که دسشون درد نکن دارن هر ماه ازش کم میکنن ازش میزنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • حسین

      با سلام بنده از سال 93 با معلولیت شدید ستون فقرات جسمی حرکتیم فقط دروغ میگن من که هنوز مستمری ندیدم فقط وعده شنیدم متاهل با دوبچه مستاجر قابل توجه مسولیین بی درد

    • حجت

      باسلام خانواده من 5 نفری هستیم خودمم با چند معلولیت سربرست خانواده هستم ولی افزایش یارانه فقط یک نفر خانوادم واریز میکنن هرماه درحالی که همه معلولان مثل من به اعضای خانواده همشون افزایش یارانه واریز میشود لطفا رسیدگی کنید برونده من در اداره بهزیستی شهرستان مرند نگاه نو

    • سیداحمدشجاعی

      سلام.ازسازمان بهزیستی میپرسم تکلیف من چیه با100000تومان با3نفرچکارکنم

    • خلیل سرمستی سنندج

      سلام من معلوم سرپرست خانواده سه نفره دارم لطفا اقدام نمائید چون من ماهی 108500میکیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج