۶۴۳۲۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عابدینی: در سال جام جهانی همه باید وفاق کنیم

رئیس اسبق کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: به خانه‌ای که از آن اثاث‌کشی کردم برنمی‌گردم و قصد بازگشت به فدراسیون را ندارم.

خبرگزاری فارس: امیر عابدینی که امروز در محل فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرده بود در خصوص دلایل حضورش گفت: من آمدم سری بزنم و سلام و علیک کنم، همین!

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به فدراسیون برگردد، گفت: هیچوقت از خانه‌ای که اسباب‌کشی کردم درست نیست که به آن برگردم.

عابدینی در پاسخ به این سوال که شرکت ایران‌نوین ادعای خسارت از فدراسیون فوتبال کرده است، گفت: چیزی که من امروز از آقای بهروند شنیدم این بودم که ایران نوین مالمیکی را در اختیار سازمان لیگ قرار داده و آنها قرار است این مالمیک را بفروشند. اگر پول کامل شد که هیچ و اگر نشد طرفین در این مورد اقدام می‌کنند.

وی تأکید کرد: مجموع قرارداد فدراسیون و ایران نوین ۱۶۰ میلیارد بوده که ۵۴ میلیارد را سال گذشته و ۴۰ میلیارد هم امسال پرداخت شده است. از این رقم حدود ۶۶ میلیارد باقی مانده و فدراسیون هم پذیرفته که این رقم به آنها خسارت زده شده است، قرار نیست پولی پرداخت شود بلکه از پولی که فدراسیون قرارداد بسته رقم دیگری پرداخت و دریافت نخواهد شد.

عابدینی در پاسخ به این سوال که عملکرد تاج را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: ما چند وقت به چند وقت باید عملکرد یک نفر را ارزیابی کنیم؟ امسال سال تیم ملی است و باید وفاق صورت گیرد. اجازه بدهید جام جهانی تمام شود آنوقت خود شما هم همه چیز را نقد می‌کنید. ما در تمام قسمت‌ها دچار اشکال هستیم ولی من اگر تا الان بخواهم نمره بدهم به تاج، زیر ۵۰ نمی‌دهم.

وی در خصوص اینکه با مدیرعامل باشگاه نفت تهران صحبت می‌کرد و چه صحبتی بین آنها رد و بدل شد، گفت: جهانیان درباره گرفتاری که در کمیته استیناف برای آنها پیش آمده از من سئوال کرد و من هم راهکار قانونی‌اش را به او گفتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج