۶۴۳۲۵۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تصاویر جاسوسی از مدل جدید BMW M۳

چند وقتی می‌شد که اخبار انتشار تصاویر جاسوسی کم‌رنگ شده بود. دلیل آن هم برگزاری نمایشگاه‌های خودرو بین‌المللی مثل توکیو و لس‌آنجلس بود که خودروسازها رسما از محصولات خود رونمایی کرده‌اند. با این حال هنوز ردپای تست محصولات جدید به چشم می‌خورد.

مجه دیجی کالامگ - خشایار شاهسون: چند وقتی می‌شد که اخبار انتشار تصاویر جاسوسی کم‌رنگ شده بود. دلیل آن هم برگزاری نمایشگاه‌های خودرو بین‌المللی مثل توکیو و لس‌آنجلس بود که خودروسازها رسما از محصولات خود رونمایی کرده‌اند. با این حال هنوز ردپای تست محصولات جدید به چشم می‌خورد. همان‌طور که تصاویر جاسوسی از جدیدترین مدل M۳ سدان BMW لو رفته است!
تصاویر جاسوسی از مدل جدید BMW M3

شاید بتوانیم M۳ را یکی از هیجان‌انگیزترین ساخته‌های بشر در طول تاریخ بدانیم. فرقی نمی‌کند که طرفدار چه برند و مدلی باشید، کافی است که یک بار صدای وحشی موتور S۵۴ اتاق E۴۶ را بشنوید تا چند روز از شنیدن صدای موتور هر ماشینی دست بکشید. شاید موفقیت M۳ باعث شده تا اینقدر سری ۳ بیمر به زبان‌ها بیفتد و پیروان خودش را داشته باشد. چراکه تا وقتی ماشین پرسرعت و قدرتمندی مثل M۳ وجود دارد، چرا باید به فکر مدل‌های ضعیفی مثل ۳۱۶، ۳۱۸ و حتی ۳۲۰ بود! در ادامه می‌توانید تصاویر نسخه M۳ اتاق E۴۶ را ببینید.
تصاویر جاسوسی از مدل جدید BMW M3

کافی است که درگیر چنین تفکراتی باشیم و بشنویم بی‌ام‌و درحال تست مدل ۲۰۱۹ نسخه‌ی M۳ است. این خودرو که در یکی از خیابان‌ها شهر در حال آزمون و بررسی لازم بود، شکار دوربین خبرنگاران شد. درمورد قالب کلی ماشین احتمال می‌رود که هنوز شاهد همان سبک و سیاق طراحی M۳ باشیم. با این حال چراغ‌های خطر کمی با نسخه‌های فعلی فرق کرده‌اند. این که چراغ‌های پشتی دست‌خوش چه تغییراتی شده‌اند، هنوز مشخص نیست چراکه سراسر بدنه و بخش‌های زیادی مثل شیشه‌ی عقب و چراغ‌ها هم با کاور پوشانده‌ شده‌اند.
تصاویر جاسوسی از مدل جدید BMW M3

هم‌چنین زاویه‌ی پشتی سقف این مدل، زاویه کمتری دارد. این یعنی بجای این که زاویه‌ی انتهای سقف شبیه مدل‌های کوپه شود، عمودی‌تر شده و استخوان‌بندی مدل سدان را برایمان دیکته می‌کند. هم‌چنین به نظر می‌رسد در نمای جلو شاهد طراحی جسور و خشن‌تری نسبت به مدل‌های کنونی باشیم.

با این که هنوز اطلاعات زیادی درمورد این خودرو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، شایعه‌های مختلفی درمورد مشخصات فنی M۳ می‌شنویم. این که شرکت آلمانی بی‌ام‌و احتمالا از یک پیشرانه‌ی ۳ لیتری با حداکثر توان ۵۰۰ اسب‌بخار برای قلب تپنده‌ی این اشتوتگارتی دوست‌داشتنی استفاده می‌کند. احتمالا در مدل جدید M۳ شاهد عرضه‌ی مدل سفارشی تمام چرخ محرک هستیم؛ همان‌طور که در M۵ جدید دیدیم. تا انتشار جدیدترین اطلاعات این خودرو همراه ما باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانشاه

      به گرد پای سمند آل ایکس نمیرسه
      ماشالله طراح های ايران خودرو و سایپا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج