۶۴۳۴۲۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (۶۹)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (69)

چهار سال پس از اتفاقات «دنیای ژوراسیک» اُوون (کریس پرت) و کلیر (برایس دالاس هاوارد) به ایسلا نوبلار باز می گردند تا دایناسورهای باقی مانده از انفجار آتشفشان جزیره را نجات دهند. فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (Jurassic World: Fallen Kingdom) به کارگردانی جی. ای. بایونا، بازیگرانی همچون جیمز کرامول، تد لوین، جاستیس اسمیت، جرالدین چاپلین، دانیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال، ایزابلا سرمون و همچنین بی دی وانگ و جف گلدبلوم را دارد. روز ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ منتظر اکران جهانی این فیلم سینمایی باشید.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (69)

در جشنواره کن امسال، هواکین فینیکس جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برد و لین رمزی (نویسنده و کارگردان) جایزه بهترین فیلمنامه را برای کارش در «هیچوقت واقعاً اینجا نبودی» (You Were Never Really Here) را گرفت. این فیلم که اقتباسی از رمان جاناتان ایمز است، قرار است 6 آوریل 2018 به نمایش در آید و فینیکس در آن نقش یک سرباز از جنگ برگشته ضربه خورده را بازی می کند که تخصصش یافتن دختران جوانی است که برای بردگی جنسی دزدیده می شوند.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (69)

وقتی آخرین فیلم اندرو هی (نویسنده و کارگردانی) در جشنواره فیلم ونیز امسال به نمایش در آمد، معلوم شد که این فیلمش از دو فیلم قبلی متفاوت تر است. فیلم «به پیت تکیه کن» (Lean on Pete) که اقتباسی از رمانی ویلی ولوتین است، چارلی پلامر را در نقش چارلی تامپسون به تصویر می کشد، پسر ۱۵ ساله ای که با پدرش به پورتلند در اورگون نقل مکان می کند. چارلی با کار کردن در یک پیست اسب سواری، با اسب پیری دوست می شود که قرار است آن را بکشند که این منجر به فرار او با دوست جدیدش به سوی حیات وحش آمریکا در جستجوی خاله اش می شود. استیو بوشمی، کلوئی سوینی، تراویس فیمل و استیو زاهن جزو بازیگران این فیلم هستند که نوبت اکران آن ۳۰ مارس ۲۰۱۸ است.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (69)

فیلم تقدیمی اسپانیا برای بخش بهترین فیلم خارجی زبان نودمین دوره جوایز اسکار، با عنوان «تابستان 1993» (Summer 1993) با اکران در جشنواره فیلم برلین، نقدهای خوبی دریافت نمود و جایزه بهترین فیلم بلند اول را بدست آورد. کارلا سایمون که در نوشتن فیلمنامه همکاری کرده و کارگردانی فیلم را نیز به عهده داشته، ماجرای دختر یتیم 6 ساله ای به نام فریدا را روایت می کند که می رود با خاله و عمویش زندگی کند و با محیط جدید خود را وفق می دهد. در بهار 2018 این فیلم روی پرده سینماها خواهد رفت.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (69)

در فیلم «گل» (Flower) زوئی دویچ نقش اریکا واندراس را بازی می کند، دخترک یاغی ۱۷ ساله ای که رازهای معلم دبیرستانش را برملا می کند. مکس وینکلر از روی فیلمنامه ای که آن را با الکس مک‌اولی و مت اسپایسر نوشته، این فیلم را کارگردانی کرده که قرار است روز ۱۶ مارس ۲۰۱۸ به نمایش عمومی در آید و با اکران در جشنواره فیلم ترایبکا نقدهای مختلفی کسب کرده است. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از کاترین هان، آدام اسکات، تیم هایدکر، جوئی مورگان و دیلان گلولا.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (69)

داکوتا فنینگ در فیلم «لطفا آماده باشید» (Please Stand By) با نوبت اکران 26 ژانویه 2018، نقش زن جوانی مبتلا به اوتیسم را ایفا می نماید که به لوس آنجلس فرار می کند تا فیلمنامه «پیشتازان فضا»ی خود را برای مسابقه فیلمنامه نویسی ارائه دهد. مایکل گلامکو فیلمنامه این فیلم را نوشته و بن لوین آن را کارگردانی کرده است. دیگر بازیگران این فیلم آلیس ایو، تونی کولت، تونی روولوری و پتون اسوالت هستند.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (69)

ربه‌کا هال و دن استیونز در فیلم «اجازه» (Permission) نقش آفرینی کرده اند که نگاهی به زندگی زوجی دارد که درباره رابطه شان شروع به حرف زدن می کنند. روز ۹ فوریه ۲۰۱۸ این فیلم در سینماهای منتخب اکران می شود.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (69)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• فیلم «جزیره سگ ها» (Isle of Dogs) ساخته وس اندرسون قرار است اولین بار در روز ۱۵ فوریه ۲۰۱۸ در جشنواره فیلم برلین اکران شود و سپس روز ۲۳ مارس در سینماهای دنیا به نمایش در آید.

• کوئنتین تارانتینو فیلمی با موضوع «پیشتازان فضا» به کمپانی پارامونت و جی. جی. ابرامز پیشنهاد کرده که قرار نیست خودش فیلمنامه اش را بنویسد ولی ممکن است کارگردانی اش را به عهده بگیرد، پس از آنکه کارش بر روی فیلم نهمش به پایان برسد که قرار است روز 9 اوت 2019 به نمایش در آید. (منبع: Deadline)

• برایان سینگر (کارگردان) پس از اخراج شدن از فیلم «راپسودی بوهمی» و خالی کردن دفترش در کمپانی قرن بیستمی فاکس، متهم به آزار جنسی در یک دعوی جدید شد. دکستر فلچر (کارگردان) قرار است جایگزین سینگر در فیلم زندگی نامه فردی مرکوری شود. (منبع: Heat Vision و Variety)

• اسوریر گودناسون قرار است نقش میکائیل بلومکوئیست را مقابل کلیر فوی در نقش لیزبث سلندر در فیلم «دختری در تار عنکبوت» (The Girl in the Spider's Web) ایفا نماید. (منبع: Variety)

• هری کولت قرار است در کنار رابرت داونی جونیور در فیلم «سفر دکتر دولیتل» (The Voyage of Doctor Dolittle) به کارگردانی استیون گاگان نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)

• جیمز فرانکو قرار است کارگردانی و نقش آفرینی در فیلمی زندگی نامه ای درباره شل سیلوراستاین، نویسنده کتاب های کودکانه، را بر عهده داشته باشد. (منبع: THR)

• جیمز منگولد قرار است فیلمی اقتباسی از کتاب جفری توبین با عنوان «وارث آمریکایی» (American Heiress) که داستانی درباره ربوده شدن پتی هرست است، را کارگردانی کند. ال فنینگ در حال مذاکره برای بازی در نقش هرست است. (منبع: Variety)

• رایان رینولدز قرار است صداپیشگی کارآگاه پیکاچو را در فیلم اکشن-زنده راب لترمن (کارگردان) با عنوان «پوکمون» (Pokemon) بر عهده داشته باشد. (منبع: Heat Vision)

• دنیس ویدمایر و کوین کولش قرار است کارگردانان فیلم بازسازی شده پیت سماتری (Pet Sematary) باشند. روز ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ تاریخ اکران این فیلم سینمایی است. (منبع: Variety)

• کورتنی بی. ونس به جولیا رابرتز و لوکاس هجز برای بازی در فیلم «بن برگشته است» (Ben Is Back) به کارگردانی پیتر هجز پیوست. (منبع: THR)

• فاکس ۲۰۰۰ و تمپل هیل در حال ساخت فیلمی از روی کتاب جان گرین با عنوان Turtles All the Way Down هستند. (منبع: THR)

• آندره اوردال کارگردانی فیلمی اقتباسی از کتاب الوین شوارتز و استیون گامل با عنوان «داستان های ترسناک برای تعریف کردن در تاریکی» (Scary Stories to Tell in the Dark) را بر عهده خواهد داشت. (منبع: Deadline)

• از میان ۱۷۰ فیلم ارائه شده، ۱۵ فیلم به لیست بهترین فیلم بلند مستند اسکار راه یافتند.

• موسسه فیلم آمریکا و سازمان های منتقدین فیلم در دیترویت و واشینگتن دی. سی. در میان گروه هایی هستند که این هفته جوایز فیلم 2017 خود را اعلام نمودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج