جاباما
۶۴۳۷۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازگشت عصر طراحی‌های باشکوه به تیم طراحی اپل

جانی آیو، طراح ارشد و معروف اپل که امضای او پای بهترین محصولات این شرکت است؛ دوباره مدیریت تیم طراحی اپل را در دست گرفت.

وبسایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: جانی آیو، طراح ارشد و معروف اپل که امضای او پای بهترین محصولات این شرکت است؛ دوباره مدیریت تیم طراحی اپل را در دست گرفت.

ابتدا نشریه بلومبرگ این خبر را منتشر کرد و چند ساعت بعد سخنگوی اپل آن را تایید کرد. دوباره آیو فرآیند طراحی محصولات اپل را زیرنظر می‌گیرد و تمامی بخش‌های طراحی این شرکت باید گزارش‌های خود را به طور مستقیم به آیو تحویل دهند.
بازگشت عصر طراحی‌های باشکوه به تیم طراحی اپل

آیو در سال ۲۰۱۵ بخش طراحی اپل را ترک کرد و برای نظارت بر ساخت صحیح مقر اصلی و جدید اپل؛ راهی Apple Park شد. با این تغییر و تحول در اپل، آیو عملا تمرکز و وقت کمتری برای طراحی و نظارت بر بروند پیشبرد محصولات جدید اپل داشت. همین موضوع باعث انتقادهایی از تیم کوک و اعتراض به طراحی تکراری محصولاتی مانند آیفون‌های سری ۶ و ۷ شد.

کنترل طراحی اپل، همه‌چیز است

اکنون؛ با تکمیل دفتر مرکزی منحصربه‌فرد اپل؛ در حالی که بسیاری تصور می‌کردند خروج جانی آیو از تیم طراحی اپل و رفتن به سراغ نظارت بر طراحی ساختمان به نوعی اعلام بازنشستگی او است؛ دوباره بر بالاترین مسند طراحی اپل نشسته و نوید بازگشت روزهای خوب محصولات اپل با طراحی‌هایی غافل‌گیرکننده و جادویی را می‌دهد.

در مدت دو سال نبود آیو در تیم طراحی؛ آلن دای و ریچارد هاورث وظیفه‌ رسیدگی به امور مربوط به طراحی محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل را بر عهده داشتند و گزارش کار خود را مستقیما در اختیار تیم کوک، مدیرعامل اپل قرار می‌دادند.
بازگشت عصر طراحی‌های باشکوه به تیم طراحی اپل

اکنون، آلن دای و ریچارد هاورث اعلام کردند با این تغییر جدید دیگر در صفحه مدیریتی حضور ندارند. از این به بعد؛ این دو باید گزارش روند کارهای خود را به آیو بدهند.

آیو در اپل طراحی‌هایی بی‌نظیری از خود برجا گذاشته است. او دست راست استیو جابز، مدیرعامل پیشین اپل بود و در روند طراحی عمده محصولات این شرکت در دوره جابز موثر بود.

آیو اولین آیپاد، اولین کامپیوتر آی‌مک و اولین آیپد را طراحی کرده است. همچنین، طراحی معروف آیفون اصلی و همین‌طور آیفون‌های بعدی حاصل کار آیو و تیم طراحی زیر نظر او بودند. تیم کوک؛ یک سال پس از قرار گرفتن در پست مدیرعاملی؛ علاوه بر طراحی سخت‌افزار، مدیریت طراحی نرم‌افزار اپل را نیز به آیو واگذار کرد.

آیا با ورود دوباره آیو به تیم طراحی اپل؛ می‌توانیم امیدوار باشیم که آیفون‌های بعدی اپل مشکل طراحی مانند آیفون X نداشته باشند؟ همین‌طور، پس از سال‌ها کامپیوترهای مک به ویژه مک پرو و مک مینی با طراحی جدید عرضه شوند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج