۶۴۳۹۰۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نقش شماره ۱۹ در تیم برانکو؛ آقایِ قابل اعتماد

در بین بازیکنان تهاجمی پرسپولیس، وحید امیری محبوب‌ترین بازیکن برانکو محسوب می‌شود.

وبسایت نود: ترکیب پرسپولیس این فصل بر خلاف فصل پیش، تنوع بیشتری دارد و علاوه بر مصدومیت و محرومیت، برانکو بخاطر مسائل فنی و تغییر تاکتیک در مسابقات مختلفی بعضی بازیکنانش را نیمکت نشین می‌کند. در بین بازیکنان دفاعی، بخش زیادی از بازیکنان پرسپولیس معمولا ثابت هستند اما در پست هافبک تهاجمی و مهاجم، این تغییرات به اوج خود رسیده است.

مهدی طارمی علاوه بر استراحت یک نیمه‌ای مقابل گسترش، بخاطر محرومیت مدت‌هاست در ترکیب پرسپولیس حضور ندارد. علیپور و منشا قبل از محرومیت طارمی، به صورت چرخشی بازی می‌کردند. محسن مسلمان چند هفته بخاطر بی انضباطی نیمکت نشین شد. رسن فقط مقطعی در ترکیب پرسپولیس ثابت به میدان رفت و فرشاد احمدزاده، پسر محبوب برانکو هم مدتی است ابتدا بخاطر مصدومیت و پس از آن تصمیمات تاکتیکی برانکو، از ترکیب پرسپولیس دور مانده است.

در این شرایط، وحید امیری تنها بازیکن کاملا ثابت هجومی سرخپوشان محسوب می‌شود. امیری این فصل در ۱۲ بازی از ۱۴ بازی پرسپولیس فیکس بوده، هیچوقت مصدوم و محروم یا نیمکت نشین نشده و فقط ۲ بازی، برای حفظ آمادگی برانکو به او استراحت داده است. بازی با پیکان، امیری بعد از لیگ قهرمانان آسیا مسابقه را از روی نیمکت آغاز کرد و بازی با استقلال خوزستان پس از مسابقات ملی، همه بازی نیمکت نشین بود.

فردا هم امیری احتمالا، یکی از یازده بازیکن ثابت پرسپولیس است و برانکو ایوانکوویچ، هر چقدر هم در خط هجومی تغییر ایجاد کند تصمیمی برای دست زدن به جایگاه ثابت امیری ندارد. امیری هم دست برانکو را خالی نگذاشته و بدون مصدومیت، محرومیت، مشکل انضباطی و حاشیه، پای ثابت همه بازی‌های پرسپولیس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      افرین برپسر محبوب دوسداشتنی بدون حاشیه کم حرف مرحبا
      فداااات وحیدجون

    • حسین

      سالاره .یکی از بهترینها اخلاق وبازیکن .خودم طرفداره پرسپولیسم .حال کردم گل نفت رو امیری زد.نوش جونش .تنها بازیکنی که به پرسپولیس گل زده ناراحتش نیستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج