جاباما
۶۴۴۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آخرین وضعیت بدهی دولت به تامین اجتماعی

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: چنانچه تمامی مصوبات دولت دهم اجرایی و تمامی ۴۲ شرکت و دو معدن گل گهر به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود در این صورت حساب ۳۵ هزار میلیارد تومان دولت تسویه می شود و در غیر اینصورت امکان تسویه بدهیهای دولت وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: چنانچه تمامی مصوبات دولت دهم اجرایی و تمامی ۴۲ شرکت و دو معدن گل گهر به سازمان تامین اجتماعی واگذار شود در این صورت حساب ۳۵ هزار میلیارد تومان دولت تسویه می شود و در غیر اینصورت امکان تسویه بدهیهای دولت وجود ندارد.

عزیز دولتخواه در مورد بدهیهای دولت به تامین اجتماعی افزود: میزان بدهیها بستگی به مصوبات دولت دهم و محقق شدن این مصوبات دارد. همچنین چنانچه واگذاری معادن ۲و ۳ گل گهر سیرجان به سازمان تامین اجتماعی منتفی نشود بطور حتم رقم بدهی ها کم خواهد شد.

وی تاکید کرد: ۳۵ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی در قالب ۴۲ شرکت و همچنین دو معدن تسویه شد و البته اجرای مصوبات زمان طولانی نیاز دارد به همین دلیل نیز تسویه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی تا روزهای پایانی دولت دهم طول کشید.

رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی در مورد مبلغ بدهی نیز گفت: اگر همه شرکتهای تعیین شده به سازمان واگذار شود و نیز موضوع معادن گل گهر نیز قطعی شود ممکن است تسویه حساب دولت با سازمان حداکثر به ۳۵ هزار میلیارد تومان برسد.

وی در مورد افزایش میزان بدهیها نیز اظهار داشت: طی سالهای گذشته بر اساس یک سری از مصوبات دولت حدود ۲ میلیون نفر به جمعیت بیمه‌ای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی افزوده شده است اما متاسفانه مبلغی را که باید دولت در این خصوص پرداخت کند پرداخت نکرده و همین باعث افزایش میزان بدهیها به این سازمان شده است.

دولتخواه به برخی از این مصوبات اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات، دولت باید هر ساله مبلغی را در قالب حق بیمه افراد تحت پوشش مانند قالیبافان و زنان خانه دار در قانون بودجه به سازمان پرداخت کند که نکرده است و همین باعث شده سال گذشته حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان به بدهیهای دولت اضافه شود که این مبلغ علاوه بر ۳۵ هزار میلیارد تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج