۶۴۴۱۲۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نارضایتی از شرایط اکران «ثبت با سند برابر است»

بهمن گودرزی کارگردان فیلم «ثبت با سند برابر است» از از شرایط اکران آن راضی نیست.

بانی فیلم: بهمن گودرزی کارگردان فیلم «ثبت با سند برابر است» از از شرایط اکران آن راضی نیست.
نارضایتی از شرایط اکران «ثبت با سند برابر است»
این کارگردان به برنا گفت: «ثبت با سند برابر است» در راستاى دو فیلم قبلی ام است که بخش جدى آن نسبت به بخش کمدى از غلظت بیشترى برخوردار است ولى طنازى هاى بازیگران بیشتر دیده شده است.در واقع علاقه اول من ساخت آثار کمدى است و علاقه دومم ساخت فیلم هاى ملودرام اجتماعى است که در تلویزیون و شبکه نمایش خانگى آن را تجربه کرده ام. اما فعلا تهیه کنندگان به ساخت فیلم هاى کمدى بیشتر تمایل دارند تا سوژه هاى اجتماعى. همچنین فیلمنامه خوبى در ژانر ملودرام اجتماعى به ذهن خودم نرسیده و فیلمنامه خوبى هم در این راستا به دستم نرسیده وگرنه حتما برای ساخت آن اقدامات جدى انجام می دهم.

او افزود:«ثبت با سند برابر است» به دلیل برخى سوءتفاهم ها و کارشکنى ها با یک سال تاخیر اکران شد و تنها مدیرکل سینماى حرفه اى، آقاى فرجى، حامى این فیلم بودند که شجاعت ایشان قابل تقدیر است زیرا به دلیل همان کارشکنى ها وضعیت این فیلم را بلاتکلیف نگه داشته بود و چون با یک سال تاخیر اکران شد بعد آن هم باید با فیلم هاى یک سال قبل و فیلم هاى سال جارى که دنبال اکران بودند مبارزه مى کردیم و به محض دریافت پروانه نمایش پس از یک سال بلاتکلیفى بهترین زمانى که می توانستیم فیلم را با سرعت اکران کنیم مقطع کنونى بود. در غیر این صورت باید شش ماه دیگر فیلم را اکران مى کردیم. به هرحال تعداد فیلم هاى ساخته شده زیاد است و تعداد سالن و سرگروه هاى نمایش دهنده فیلم هاى سینمایى محدود. در هر صورت اگر «ثبت با سند برابر است» در نیمه نخست سال اکران مى شد مطمئنا از فروش بالا و بهترى برخوردار مى شد چراکه در ۶ ماه اول سال ۶ فیلم در هر مقطع اکران مى شد ولی در حال حاضر ٢٠ فیلم بر پرده سینماهاست. در مجموع از شرایط اکران راضى نیستم ولى کار دیگرى هم نمی‌توانستیم بکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج