جاباما
۶۴۴۱۸۵
۷۵ نظر
۵۰۱۴
۷۵ نظر
۵۰۱۴
پ

یارانه افرادی که «اعلام نیاز» کنند، حذف نمی‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هیچ نیازمندی از پرداخت یارانه ها حذف نمی شود و همه نیازمندان چه افرادی که شناسایی شده اند و چه کسانی که خود اعلام می کنند مشمول پرداخت یارانه ها خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هیچ نیازمندی از پرداخت یارانه ها حذف نمی شود و همه نیازمندان چه افرادی که شناسایی شده اند و چه کسانی که خود اعلام می کنند مشمول پرداخت یارانه ها خواهند بود.

محمدباقر نوبخت گفت: بخش عمده ای از بودجه سال ۹۷ به استانها اختصاص داده شده و تأکید شده است که استانها می توانند تا ۵۰ درصد از محل صرفه جویی اعتباراتشان را به طرح های عمرانی همان استان اختصاص دهند.

وی گفت:​ در بودجه سال ۹۷ تصمیمی برای افزایش ضرایب مالیاتی وجود ندارد و با توجه به تورم ۹ درصد، مالیات به قیمت واقعی محاسبه شده و هیچ افزایشی نیافته است.

نوبخت افزود: معافیت های مالیاتی در بودجه سال آینده همچون امسال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کل بودجه سال آینده حدود ۱۰ درصد رشد دارد گفت: حقوق کارکنان اعم از شاغلان و بازنشستگان در سال ۹۷ ده درصد افزایش می یابد.

معاون رئیس جمهور افزود: دولت در سند برنامه ششم توسعه برای متناسب سازی و همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدام کرد و با وجود تصویب مجلس، پیشنهاد دولت در شورای نگهبان رد شد.

نوبخت گفت: دولت از هر مصوبه مجلس برای بهبود وضعیت حقوق بازنشستگان استقبال می کند.

وی افزود: مجلس پارسال دولت را موظف کرد ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر از مشمولان قانون هدفمند کردن یارانه ها را کم کند و با حذف این تعداد تا ۱۵ هزار میلیارد تومان از منابع این قانون، آزاد می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هیچ نیازمندی از پرداخت یارانه ها حذف نمی شود و همه نیازمندان چه افرادی که شناسایی شده اند و چه کسانی که خود اعلام می کنند مشمول پرداخت یارانه ها خواهند بود.

نوبخت با بیان اینکه امسال مستمری افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی سه و چهار دهم برابر افزایش یافته است افزود: تا ۷۰۰ هزار تومان به خانواده های ۵ نفر به بالا پرداخت می شود.

وی گفت: مجلس به دولت اجازه داده است تا هر سال در قانون بودجه منابع حاصل از اصلاح قیمت حامل های انرژی را تا ۴۸ هزار میلیارد تومان افزایش دهد در حالی که دولت تا ۳۴ هزار میلیارد تومان از این ظرفیت استفاده می کند.

نوبخت افزود: طرح تحول سلامت با قدرت ادامه می یابد هر چند برای بقا، نیازمند بازنگری و اصلاح است.

وی گفت: در سال گذشته پنج هزار میلیارد تومان به طرح تحول سلامت اختصاص یافت که امسال این اعتبار به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید و در صددیم این اعتبار را تا پایان سال به ۱۱ هزار میلیارد تومان برسانیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: برنامه ایجاد اشتغال گسترده از محل اصلاح قیمت ها و صندوق توسعه در سال آینده به اجرا در می آید.

نوبخت گفت: ۷۴ هزار میلیارد تومان از محل اصلاح قیمت ها، صندوق ها و نظام بانکی برای ما به التفاوت سود و وجوه اداره شده و به منظور ارزان کردن سرمایه گذاری در سال ۹۷ اختصاص می یابد.

وی افزود: هزینه های جاری دولت در سال آینده ۲۷۶ هزار میلیارد تومان است.

نوبخت با بیان اینکه فروش دو میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت به قیمت حدود ۵۵ دلار برای بودجه سال آینده پیش بینی شده است گفت: مجموع درآمدهای نفتی؛ ۵۰ میلیارد دلار معادل حدود ۱۰۱ هزار میلیارد تومان است.

وی همچنین محاسبه نرخ دلار را برای سال آینده ۳۵۰۰ تومان، تورم را ۹ درصد و رشد اقتصادی سال ۹۷ را شش و نیم تا ۷ درصد اعلام کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: سال آینده مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان باید بابت پول اوراقی که سررسیدش آمده پرداخت شود.

نوبخت گفت: هم اکنون ۷۲ هزار طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که شش هزار طرح آن ملی و مابقی استانی است.

وی افزود: مجموع درآمدهای دولت در سال ۹۷؛ ۲۴۷ هزار میلیارد تومان است که ۱۹۴ هزار میلیارد آن درآمدهای عمومی، ۱۰۶ هزار میلیارد درآمدهای فروش نفت و ۴۷ هزار میلیارد تومان اوراق ملی است.

نوبخت افزود: ۳۲ درصد از منابع فروش نفت به صندوق توسعه واریز می شود و معادل ۱۲ هزار میلیارد تومان از این صندوق برای اجرای طرح های اولویت دار برنامه ششم توسعه اختصاص خواهد یافت.

وی مجموع اعتبارات طرح های عمرانی کشور در سال آینده را ۱۲۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۳ هزار میلیارد تومان از این مبلغ به روش مشارکتی خصوصی- عمومی جذب خواهد شد.

معاون رئیس جمهور افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه، هر سال باید ۹۵۵ هزار فرصت شغلی جدید در کشور ایجاد شود که نیازمند ۷۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است.

نوبخت گفت: پیش بینی ما این است که علاوه بر بیکاران موجود​، هر سال ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار نیروی کار جدید و متقاضیان شغل در کشور اضافه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستتان دردنکند.خخخخ

    • بدون نام

      یه سری حذف کردید چرا به بقیه اضافه نکردید؟؟؟؟
      یارانه مبلغش کمه باید چندین برابر بشه

    • بدون نام

      یارانه‌من‌نزدیک‌سه‌ساله‌قطع‌کردن‌اعتراض‌هم‌میکنی‌ثبت‌نمیشه‌‌اون‌موقع‌‌اینطورمیگوییند‌

    • میثم

      مردمو به گدایی انداختن

    • بدون نام

      آیا فیشهای آب و برق و گاز آنهایی که یارانه هاشون قطع خواهد شد به قیمتهای قبلی باز خواهد گشت؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      هی نوبخت اینو گفت نوبخت اونو گفت آخرش که چی 10درصد اضافه میشه نوبخت هیچی نگه لطفاا

    • رضا ماندگار

      دربرنامه توسعه ششم دولت مکلف است همسازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اجرا کند زیرابازنشستگان خود سازمان از سال۱۳۸۷قانون لایحه خدمات کشوری درمورد انها برقرارشده است

    • بدون نام

      مسخره کردید؟ خب هیچکی انصراف نمیزنه

    • بدون نام

      ملت دیگه چطوری اعلام نیاز کنن.دولت چشم بینا نداره ببینه تجمعات هر روز.مصاحبه های مردم.متلکها..نداری و سختی و مشقت زندگی.گرانی.عدم ازدواج جوانها که به پیری دارن میرس
      ن.طلاقهای ناشی از وضعیت اسفبار اقتصادی .15میلیون پرونده قضایی که خیلیهاش مرتبط با مسایل مالیه.چرا دولتیها عبرت نمیگیرن.فقط فکر خودشونن.میخوان پولدارتر از هاشمی شن.نمیبینن چیزی باخود نبرد. این همه هزینه تشریفات.سمینار.همایش...اختلاس و........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوروغی بیش نیست که کسانیکه اعلام نیاز کنند قطع نمیشود خودم وخیلیها اعلام نیاز کردیم اصلا اهمییت نمیدن

    • بدون نام

      برای ما قشر گارگر تامین اجتماعی هیچ کار نکردی هر روز هم فقیرتر از دیروز

      پاسخ ها

      • ایرانپور

        خود کرده را تدبیر نیست

    • بدون نام

      به آقای روحانی بگوید درمجلس اعلام کردیید کم درآمدها ثبت نام کننددرکدام سایت ثبت کنیم

    • حجت

      دولت دروغگو
      یارانه=حذف
      حامل های انرژی=افزایش
      ارز=چند نرخی و در حال افزایش که اینم برای دولت درامد داره
      روابط بین المللی=هرروز بدتر از دیروز
      برجام=پر
      کلید=پر
      تورم=خخخخ تک رقمی
      رشداقتصادی=خخخخخ ۶.۵تا۷
      حقوق نجومی بگیران=درحال افزایش
      و......
      این دولت با پنبه سر برید

    • بدون نام

      خیلی مسخره هست

    • عسل

      چقدر دروغ گفتن براشون راحت شده

    • بدون نام

      لعنت بر دولت امید لعنت به نوبخت خودش تو خونه لوکس با امکانات تمام نشسته ماهی حقوق نجومی شو هم میگیره اونوقت هی میاد واسه مردم از قط شدن یارانه میگه مردم از گشنگی دارن میمیرن به بهانه یارانه همه قیمتهارو چند برابر کردین ... تو به چه دردی میخوری این همه حقوق میگیری جز اینکه بیای بگی خزانه خالیه یارانه قط میشه چیزی نداری بگی .کی اومدی واسه مردم خبر امیدوار کننده دادی .... واسه مردم نداریم نداریم میکنین انگار ازجیب خودتون میدین ولی واسه نجومی بگیر ی همیشه دارین

    • علی علا

      سه ساله یارانه ام قطع شده.نه خونه دارم و نه ماشین.متاهل با یک فرزند.حقوقم ۲ میلیون تومانه که ۴ ماهه پرداخت نشده.اجاره نشین هم هستم.بارها اعتراض کردم و هیچ جوابی نگرفتم‌بی عدالتی تا کجا.شعار تا چه وقت...

    • بدون نام

      اگه خانومتون اینه مظمئن باشید ریس بانک مرکزی هم اعلام نیاز میکند به این اینکه همه چی تو کشور شفاف باشن مردم به همه چی نظارت کنن انشالله .فقط در صورت نظارت مردم که اختلاس ایجاد نمیشود ولی متاسفانه الان کسانی را داریم که خود را بالاتر از مردم میدانم البته منظورم همه نیستن ولی داریم افراد نفوذی......ایران کشور قدرتمندی. ثروتی که خیلی از کشورهای دنیا آرزو داشتم یک پنجم ما منابع طبیعی داشتن ولی خوب الان اصلا وضعت خوبی نداریم متاسفانه هنوز داریم منابع اولیه خود را به ارزانترین شکل ممکن می‌فروشیم و منابع اولیه ما می ره اروپا تبدیل به کالا میشه وبرمیکرده به چند برابر قیمت مواد اولیه به ما فروخته میشه به نظر من اگر مسولین به جوانان دانشمندان خودمون اعتماد کنم جوانان ما قادرن راهی را که اروپاییها در طی ۵۰ سال طی کردن در زمان بسیار کم بیمانن .فقط چهارتا مسول باغیرت وطن دوست توی کشور ما کمه.متاسفانه امروز بگم نگم ولی میگم نه نمی گم چون چاپش نمیکنی

    • بدون نام

      حرف حرف ....

    • بدون نام

      نشستید تو جای گرم و نرم از هیچی هم خبر ندارید،همه دردتون هم شده یارانه وقطع کردن ان ، بابا یه دفه ترمز و بکشین خلاص، شما را چی کار به فقیر و فقرا

    • کارشناس ارشد روابط بین الملل

      قبلا همه این کارها رو کردن!!
      اصلا کوچکترین وظیفه قانونی تون انجام بدید .مردم حتی ثروتمند هم حقشون چون مال و ثروت و منابع کشورش باید بهشون بدید. !!! نه اینکه فکر کنید لطف میکنید.
      ایران از هر لحاظ نه چند منابع ثروتمندترین و استراتژِک ترین کشور دنیا است . مردم باید بدونن چقدر ایران در سطح جغرافیا دنیا مهم .خیلی خیلی بیشتر از اینکه فکر کنید تو معادلات جهانی ارزش داریم.
      اره دیگه زمان خریدن جزو شگرد اصلی تون . تو این فاصله هم مسخره بازی ثبت نام و اقا یک عده وارد لیست نشدن 20 30 میلیون هم دو سه ماه ندید خودش کلی پول میشه!!!!!
      ولی دیگه زمانی برای خریدن ندارید. تا عید همه چیز تمام میشه. ملت هم تا ابد راحت میشن.

    • بدون نام

      خدا براتون خوش نخواد......
      اگه وجدان دارید زورتون رو نشون آدمای ثروتمند بدید

    • بازنشسته فرهنگی

      جناب نوبخت هر وقت حقوق معلمان شاغل و بازنشته رو مثل آلمان وخیلی از کشورهای دیگه به 5000 یورو رسوندید بعد ادعا کنید که همسان سازی حقوق ها صورت گرفته !!!
      خجالت هم خوب چیزیه تا که قراره این ظلم و ستم در حق ما ادامه پیدا کنه؟

    • بدون نام

      تورم 12/5 درصده و نه 9 درصد ، تورم کشور افغانستان 3/5 درصده ، ایران از نظر تورم در رتبه سوم قرار داره ، یعنی فقط دو کشور دیگه در جهان هستند که درصد تورمشان از ایران بد تره
      چرا دست از سر مردم بر نمیدارید؟

    • بدون نام

      وقتی فقط چند گزینه برای انتخاب ریاست جمهوری داریم که هیچکدومشون لیاقت احراز این پست خطیر را ندارند اوضاع اقتصادی همین میشه

    • بدون نام

      با وجود این همه کانال اطلاعاتی خوشبختانه مردم از همه مسائل و علی الخصوص میزان تورم اطلاع دارند که بالای 12% هست و نه ۹%

    • بدون نام

      دولت چرا در بودجه خود پیش بینی پرداخت بدهی به تامین اجتماعی را نکرده؟ چرا دست در جیب کارگر ضعیف کرده و حاتم بخشی میکنه؟

    • بدون نام

      اصلاح طلبان با حمایت از روحانی محبوبیت خود نزد مردم را از دست دادن، در دوره بعد قطعاً مجلس و دولت در اختیار اصولگرایان خواهد بود

    • بدون نام

      هدف مند کردن یارانه کار بسیار خوبیست ، نیازمندان واقعی باید شناسایی بشن

    • خوزستان

      دولت روحانی اصلا دولت خوبی نبود صد هزار رحمت به احمدی نژاد

    • زندگی

      این مردم بدبخت رو کم تعقیر کنین با این مبلغ چهل هزار تومانتون ُ من خودم شاهد هستم و دیدم که کسانی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته شدن که وضع مالیشون خیلی خوب و عالی بوده ولی چون پارتی داشتن تحت پوشش قرار گرفتن حالا اونا باید یارانه بگیرن ولی کسانی که واقعن نیاز دارن و دستشون به جای بند نیست بایستی فقط حسرت بخورن ،خواهشن درست تصمیم بگیرید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست برداریدازاین همه حقه بازی وفریب دادن مردم اعلام کردید هرکس نیاز به یارانه دارد.اعلام کند .به کدوم ادرس این هم یه کلک دیگه که یارانه یه تعداد بیچاره را قطع کنید.بعد بگید خوب اعلام نکردید.پس نیازنداشتید.بس دیگه خودتونید........

    • بدون نام

      بسه دیگه.شرم وحیا که ندارین ....

    • بدون نام

      دروغ دروغ تا کی ای خدا چقدر صبر داری

    • بهنام

      با سلام،
      آیا یارانه ها رو کلا جمع کنین دوباره پول بنزین و نان و قبض ها و شیر و .. برگشت میخوره به ده سال پیش؟
      شما میگین ما که تورم نداشتیم و طبق گفته دولتی ها یارانه مال چند اون قلم ذکر شده هست
      قیمتها برگرده به قبل،ما هم یارانه نیمخوایم

    • بدون نام

      کم کم حقوق هارو هم قطع میکنن جیره غدایی میدن

    • نیلوفر

      کاش انقلابی میشد واسه حذف یارانه که اینقدر شان ومنزلت ایرانی پایین نمیآوردید تمام دنیا به نوعی به مردم وطن خودشون یارانه میدهند اینقدر دربوق وکرنا نمیکنه از خارج وداخل میشنوی که فلان روز یارانه میدهند جمع کنید بساط مسخره بازی را جون ملت راگرفتید

    • بدون نام

      بله بامبول جدیده خب باشه اقا اعلام نیاز میکنیم بخدا نیاز داریم اگه بیشترش کنید ممنونم میشیم خب حالا بریم کجا اعلام کنید بفرمایید ساز رو بزنید

    • بدون نام

      اگر یارانه ها را قطع می کنید باید هزینه های آب وبرق وگاز ونان را ارزان کنید به روال اول مگر یارانه را به چه دلیل دادید به این دلیل که حامل های انرزی را چند برایر گران می کنید وبجاش یارانه می دهید پس این همه حامل های انرژی را گران کردید براش چه می کنید

    • بی نشان

      خاک توسر دولتمردان کشورم نه اینکه کاری از دستشان برمی اید نه بخاطر اینکه دولت رابه این جا رسانندن بابی کفایت وبی برنامه بودن تاسف می خورم به حال خودمان که یک دولتمرد باکفایت ودردمردم رابفهمد دیگر وجود نداره

    • اریا

      چند بار اعلام نیاز کنیم این بار سوم یا چهارمه

    • م میر

      جون ملت رو بالا آوردین،با این شل کن سفت کن که درآوردین

    • بدون نام

      به خدا 5 ساله یارانه م قطع شده حقوق 2 میلیون فبضا زیاد میاد وام باید بدیم هر دفعه رفتم پلیس باضافه ده میگه قانون نیومده برای یارانه ها اسلام و دین و پیغمبر تو کمر دولت بزنه خوب چ مرگی بود که سوبسید ها رو از قبضا برداشتین که اصلا نمیخواست دولت برای آب برق گاز کمک کنه!!!!؟؟؟

    • بدون نام

      جناب اقای نوبخت هروقت شماراپشت صفحه تلویزیون می بینم بخدا گوشتهای نداشته تنم به لرزه می افته خداوکیلی نیاچون فقط از کم کردڽ وقطع کردن خبرمیدی چون شمابڔای فصل کردن آفریده شدی نه وصل کردن جناب نوبخت طبق تصمیم وامضای خودتون قرارشد وتصویب شد که حقوق کلیه بازنشستگان به صورت پلکانی تارسیدن به همسان سازی ادامه پیدا کنه پس این ساز جدیدچیه می زنید .... اینقدر بااحساسات مردم بازی نکنید

    • شهرام

      آقای روحانی . لطفا قیمتها رو برگردون به زمان قبل یارانه . ما هم یارانه نمیخواهیم . ما مردم حرفمون حرفه و زیرش نمیزنیم و مثل وعده های انتخاباتی شما نیست . وقتی میبینین نمیتونین این طرح رو ادامه بدین پس قطع کنین و اوضاع رو برگردونین به قبل . که البته بعید میدونم بتونید یا بخواهید . واقعا مسئولین دلسوزی هستید . مردم را دور میزنید و پولشونو صرف ............ میکنید . همیشه با خودم میگم آیا بهشت و جهنم وجود داره ؟

    • بدون نام

      باسلام، مردم چطوراعلام کنند که نیازمندند،؟لطفا یادتان باشدکه یارانهاحذف شود قیمت بقیه کالاهاپایین بیاد،پول اب و برق گازوبقیه اقلام،وتورم که سرسام اور بالاست، حقوق بازنشسته اگر ده درصد افزایش یابدکلا میشه صدهزارتومن ،خواهشمندم اقای نوبخت وبقیه مدیران یک مقدار حقوق خودشان رابا حقوق ما مقایسه کنند،که ایامیتوانندبا درامد یک میلیون وخورده ای یک ماه زندگی خودرا بچرخانند؟واقعاکه سیر را غم گرسنه نیست.

    • هالو

      دولت می نویسد: یارانه کسانی که اعلام نیاز کنند قطع نمی شود.... شما بخوانید: یارانه کسانی که اعلام نیاز نکنند قطع می شود

    • جاوید

      مردمومسخره کردن،روزی یه فیلم بازی میکنن،چهل وپنج تومن میدن قیمتا ده برابرشده ،یارانه بایدنفری سیصدهزارتومن بده پول نفت ملته ازجیب خودشون که نمیدن ،چه جورخودشون حقوق نجومی میگیرن

    • بدون نام

      یارانه مستمری بگیران تامین اجتماعی را قعطع نکنید در ضمن بعضی هستن شو هر معتاد دارند شعل ندارند از کجا می دانید قعطع نکنید مردم عادی عین شما میلیلردی حقوق نمی گیرند یا مغازه طلا فروشی ندارند با یارانه زندگی می کنند بیمه هم نیستن.

    • بدون نام

      فقط کمیته امداد نیاز نداره همه مردم عادی نیاز دارد نو بخت با زندگی مردم بازی نکنید

    • بدون نام

      همه نیازمندیم

    • بدون نام

      جلو گیری از اختلاس، وحقوقهای نجومی ،مدیریت وپیگیری منابع ودرامدها تنها راه چاره است .

    • بدون نام

      والا خجالت آوره.چندساله که یارانه همون۴۵هزارتومانه اونوقتم هی میگین یارانه یارانه خجالت نمیکشید.مردم بیکار و گرسنه هستند.هیچ درآمدی نیست،ماجوانان دهه شصتی تحصیل کرده وبیکارهستیم و از زندگی و زن و....محروم هستیم به جای اینکه فکری به حال ما بکنید هی صحبت از یارانه میزنید.یعنی اینقدر طمع دارید که حتی از سر این۴۵هزارتومان هم نمیگذرید.واقعا متاسفم

    • بدون نام

      مردم بیچاره کر دی روحا نی تو کوچه شما تورم 7 در صد
      پول بزار تو جیبت خرید کن ببین چه خبر
      صد رحمت به احمدی نژاد

    • بدون نام

      50 میلیارد دلار رو چه حساب 100 هزار میلیارد میشه!؟
      بیشتر از 200 هزار میلیارد میشه

    • بدون نام

      مال منم قطع نکنید منم نیاز دارم
      با پرتکه هم حساب کنی همه نیاز دارن
      الان خود اونی که بقیه رو حذف می کنه

    • بدون نام

      یارانه مراقطع کردند

    • بهزاد

      شرم آوره پسرمن الان چهل سالشه به علت بیکاری ونداشتن پول هنوز نتوانسته ازدواج کنه آی دولت به داد این جوانا برسید مردم دارن از بین میرن من بازنشسته هستم باسی وچهارسال سابقه بیمه یکمیلیون ودویست هزارتومان میگیرم با این مبلغ چکارمیتونم بکنم هرروزمان به مشکل میگذره چرا به این بازنشسته ها نمیرسید فقط به مردم دروغ میگویید فقط الکی به مردم قول میدید ولی عمل نمیکنید

    • بدون نام

      قیمتها برگرده به قبل از هدفمندی یارانه ها من خودم از دریافت یارانه انصراف میدم

    • مرتضی جعفری فرد

      ازقرارمعلوم بی پناه ترین افرادجامعه بازنشستگان هستند.فقط موعدانتخابات وعده همسان سازی حقوق میدهندوخرشان که ازبل گذشت بازنشسته کیلوچند؟....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازروی خجالت نظرکاربران راهم تفکیک میکنن وسانسور میکنند. شرمتان باد

    • بدون نام

      از این نوبخت شوم بخت منتفرم

    • بدون نام

      آقایون خانوما شما چرا اینجوری حرف میزنید چرا اینارو پرو میکنید یعنی چی کجا بریم بگیم یارانه میخوایم آقا هرکس نمیخواد بره بگه نمیخوام چرا باید بریم دوباره تو نوبت وایسیم که میخوایم یا نه

    • بدون نام

      این دولت تموم بشه نوبخت هم میره جای رحیمی .!

    • خ.ل

      این.کارهارو.میکند.جوانان.به..کشورهای.خارجی.فرار.مکند.دولت.چندین.بار.مردم.را.ذیت.گرده. خیلی.ها.بیکارند. صدای.مردم.توی.کوچه.خیابون.شنیده.مشه.اشتباه.کردیم.ری.به.روحانی.دادیم.

    • علی

      شما که مخواهید یارانه افرادی را که بیش از سه میلیون و پانصد را قطع کنید تعداد افراد تحت تکفل فرد را در نظر بگیرید خانواده های شش نفره به بالا با 5 ملیون حقوق هم در تنگنا هستند انصاف داشته باشید

    • بدون نام

      خدا نابود كنه اين دارودسته تدبير و نا اميدي رو

    • بدون نام

      خودكرده را تدبير نيست خودتون به اين گروه راي داديد ما رو هم بدبخت كرديد

    • محمدامین

      من اصلایارانه تاحالانگرفته ام

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه توی این چندماه هفتادهشتادملیون خونه ای که میخواستم بعد سی سال بخرم گرونترشد من کارگر با حقوق یک تومن با هزارتا نخور ونخر ونریزونپاش بازم نتونستم میخام خودکشی کنم خسته شدم ازاین کشور وگرونی بریدم

    • بدون نام

      بدون نام 15:14 الان دقیقا ب کی تیکه انداختی؟؟؟به روحانی یا احمدی نژاد؟؟؟؟خخخخخخخ

    • بدون نام

      سلام تو رو خدا دیگه به یارانه کارگرا کار نداشته باشید من الان یه کارگرم مستاجرم نمی تونم اجاره خونما بدم یه روز کار گیرم بیاد ده روز بیکارم شرمنده زن وبچه هام شدم بعد از خدا امیدمون به این یارانه که بیشتر بشه لا قل فیشا رو پرداخت کنم ، اونوقت ما باید چطور اعلام نیاز کنیم مگه از کارگر بد بخت تر هم هست

    • ابوالقاسم حیدری

      سلام من سرپرست خانوار 6 نفره که دختر 8ساله ام سندرم دان بوده وتکلم ندارد البته او را به دلیل اوتیسم در مدرسه استثنایی هم ثبت‌نام نکردند با توجه به هزینه های بالای کار درمانی وگفتار درمانی و ذهنی که از سال 90 تا حالا به صورت خصوصی بوده وبیمه هیچ کمکی نکرده این. اندک یارانه ای هم که میتونست گوشه ای از هزینه‌ها را کم کنه پرداخت نکردند چرا؟

    • ا سد

      من هیچ گونه درآمدی ندارم، تاکس. پیکانی خریدم. مجبور شدم بخاطر تعویض بفروشم. هفت ملیون زررنه هیچ گونه بیمه دارمونه درآمدی قلبم را هم عمل. کردم. چرا سکه سال یارانه ام بریده آید. صد ما ه هم جبهه بودم بدون هیچ حقوقی تاکسی. را با فروش خانه پدری خریدم کلش ب. اجبارفروختم چون نداشتمصفر بگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج