۶۴۴۲۰۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

وضعیت امدادرسانی ارتش به زلزله‌ زدگان کرمانشاه

سخنگوی ارتش با بیان اینکه ساخت روزانه یکصد کانکس در پادگان ابوذر آغاز شده است، گفت: انشاالله از امروز دوشنبه این کانکس‌ها با نظر مسئولان شهری می‌توانند در اختیار مردم قرار بگیرند.

میزان نوشت: سخنگوی ارتش با بیان اینکه ساخت روزانه یکصد کانکس در پادگان ابوذر آغاز شده است، گفت: انشاالله از امروز دوشنبه این کانکس‌ها با نظر مسئولان شهری می‌توانند در اختیار مردم قرار بگیرند.

امیر شاهین تقی‌خانی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان در سرپل ذهاب فعال است و روزانه قریب به ۳۰۰ مراجعه کننده دارد، اظهار کرد: بیماران این بیمارستان‌ها هم ویزیت می‌شوند و هم کسانیکه نیازمند کار‌های ارتوپدی و یا عمل جراحی هستند مورد مداوا قرار می‎‌گیرند. همچنان نصب کانکس‌های اهدایی ارگان‌ها و سازمان‌ها توسط ارتش ادامه دارد، از جمله این‌ها، نصب کانکس‌های اهدایی وزارت دفاع بود که توسط مهندسی نیروی زمینی ارتش در روستا‌ها انجام شد.

سخنگوی ارتش در ادامه با بیان اینکه ساخت روزانه یکصد کانکس در پادگان ابوذر آغاز شده است، افزود: انشاالله از امروز (دوشنبه ۲۰ آذر) این کانکس‌ها با نظر مسئولان شهری می‌توانند در اختیار مردم قرار بگیرند. زیرسازی نصب این کانکس‌ها توسط مهندسی نیروی زمینی در سرپل ذهاب انجام شده است نانوایی صلواتی ارتش در نزدیک مسکن مهر سرپل‌ذهاب به طور شبانه روز مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

وی همچنین با بیان اینکه در هفته گذشته نیز عزیزانمان در مجموعه ارتش از کمک رسانی به مردم غافل نشدند و ده‌ها تُن انواع کنسرو، برنج، سیب‌زمینی، قند و چای در مناطق زلزله زده توزیع کردند، خاطرنشان کرد: همچنین در هفته گذشته صد‌ها تخته پتو، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ وسایل خوراک‌پزی، پلاستیک و چادر‌های گروهی و بالغ بر یک تریلی انواع نوشیدنی، در اختیار مردم شریف‌مان در مناطق زلزله زده قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش ارتش بامردمه ارتش افتخار میکنه که درکنار مردم بوده وهست ولی دولت قدر ارتش ونمیدونه این و از بودجه ای که اختصاص داده به ارتش میتوان دید وفهمید

    • علی

      درود به شرف ارتش دمتون گرم ارتش در قلب ملت جا دارد

    • یکی بود یکی نبود

      زمانی که داعشیا ریختن تو مجلس این دولت مردان .... واین نیروهای مسلح که سربازان گمنام امام زمان بودند که جلوی آن داعشیهای بزدل ایستادند. الان دارن اینجوری بودجه میدن به نیروهایی مسلح مرسی از حمایتشان.

    • بدون نام

      خدا حفظشون کنه

    • یکی بود یکی نبود

      چرا چرا نمایش نمیدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج