۶۴۴۵۲۲
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

غایبان و شگفتی سازهای گلدن گلوب ۲۰۱۸

ساعاتی قبل نامزدهای هفتاد و پنجمین دوره از گلدن گلوب اعلام شد و در فهرست برگزیدگان امسال هم انتخاب‌های بحث‌برانگیز کم نیست. گلدن گلوب هرسال به فصل جوایز سینمایی رسمیت می‌بخشد و مقدمه‌ای برای اسکار است.

دنیای تصویر: ساعاتی قبل نامزدهای هفتاد و پنجمین دوره از گلدن گلوب اعلام شد و در فهرست برگزیدگان امسال هم انتخاب‌های بحث‌برانگیز کم نیست. گلدن گلوب هرسال به فصل جوایز سینمایی رسمیت می‌بخشد و مقدمه‌ای برای اسکار است.

فیلم ترسناک «برو بیرون» اولین تجربه کارگردانی جردن پیل در بخش کمدی نامزد شده! تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان در کمپین‌های تبلیغاتی تصمیم گرفتند که فیلم را کمدی معرفی کنند تا شانس بیشتری برای نامزدی داشته باشد. تصمیمی که جواب داده است.
رکورد نامزدی امسال در اختیار «شکل آب» گیرمو دل‌تورو با هفت عنوان است، فیلمی که شیر طلایی جشنواره ونیز را هم به خود اختصاص داده بود.
رقبای اصلی در بخش درام بعد از «شکل آب»، «پست» استیون اسپیلبرگ و «سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری» هستند که هرکدام در ۶ رشته نامزده شده‌اند.
دو مدعی دیگر امسال یعنی «دانکرک» و «نخ خیال» در ۳ و ۲ رشته نامزد شده‌اند. «دانکرک» کریستوفر نولان در بخش فیلمنامه و بازیگری هیچ نماینده‌ای ندارد و «نخ خیال» هم شانس خود را در بخش بهترین بازیگر مرد (دنیل دی لوییس) و موسیقی متن امتحان خواهد کرد.
«لیدی برد» در بخش کمدی/ موزیکال و در چهار رشته اصلی نامزد شده. فیلم تحسین‌شده گرتا گرویگ در بخش کارگردانی از نامزدی جا مانده است.
فیلم پرفروش «بیبی درایور» که جزو آثار محبوب مخاطبان جوان و نوجوان بوده، در بخش بازیگر نقش اصلی کمدی نامزدی به دست آورده است.
«تمام پول‌های دنیا» برای ریدلی اسکات نامزدی بهترین کارگردانی را به همراه داشته.
یشل ویلیامز و کریستوفر پلامر هم در بخش بازیگری نامزد شده اند که حضور پلامر بیشتر به یک شوخی یا شاید دهن‌کجی شبیه است. چرا که با توجه به رسوایی کوین اسپیسی، با تصمیم اسکات چند هفته مانده به اکران پلامر جایگزین او شد و بخش‌هایی از فیلم را دوباره تصویربرداری کردند.
«بازی تاج و تخت» به غیر از بخش بهترین سریال درام در هیچ رشته دیگری نامزد نشده است. سازندگان سریال تلاش داشتند تا ابا معرفی امیلیا کلارک و کیت هرینگتون به‌عنوان بازیگران نقش اصلی شانس خود را بالا ببرند.
سریال کمدی GLOW (بانوان زیبای کشتی‌گیر) که از موفق‌ترین محصولات نت‌فلیکس در تابستان گذشته بوده فقط در بخش بازیگر زن (الیسون بری) نامزد شده است.

به طرز حیرت‌انگیزی «بلید رانر ۲۰۴۹» غایب بزرگ امسال است. فیلم عظیم و تحسین‌شده‌ای که حالا به‌نظر می‌رسد در فصل جوایز هم نادیده گرفته خواهد شد. گلدن گلوب بخش‌های فنی (مانند جلوه‌های ویژه و فیلمبرداری) را مورد داوری قرار نمی‌دهد و از این نظر طرفداران فیلم می‌توانند به شانس آن در اسکار هنوز امیدوار باشند.

مریل استریپ مهارشدنی نیست. امسال در اولین همکاری خود با استیون اسپیلبرگ برای سی و دومین بار نامزد گوی طلایی شده! بانوی طلایی سینما پیش از این ۹ بار گلدن گلوب را به خانه برده است.
مینی‌سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» در شش رشته نامزد جایزه شده. علت این رکورد قابل توجه حضور دو بازیگر زن در بخش اصلی و دو بازیگر زن در بخش مکمل است.

هنوز یک ساعت از اعلام نامزدها نگذشته که طرفداران «تویین پیکس» از نامزد نشدن این سریال حسابی شاکی شده‌اند. تنها نامزدی سریال مربوط به کایل مک‌لاکلن بازیگر اصلی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من دوباره سوالمو مطرح میکنم اسم اون فیلمه که زمستون پارسال از ماهواره پخش شد 'البته ما ماهواره نداریم خونه اقوام بودیم'و راجبه زنه حامله بود که مادرشوهرش بهش یه کیکه مسموم میده و وقتی میخوره فردا صبحش حالش بد میشه و با مادر شوهرش به یه جایی میرن .خودش ادمه خوبی بود ولی مادرشوهرش بد بود حتی میره استخر و اب اونجا رو دستکاری میکنه تا کسی که توش بود خفه بشه .از شبکه ای پخش شد که زیرنویسش عربی بود .خواهش میکنم جواب بدید

    • بدون نام

      حتی یادمه زنه یه جایی میوفته زیر اسب و بعد با شوهرش به دکتر میره و به شکمش امپول میزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج