۶۴۴۶۰۴
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

متهم: حالم خوب نبود، همسرم را کشتم

مردی که متهم است همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، مدعی ‌شد که پریشانی باعث شد نتوانم خود را کنترل کنم.

روزنامه شرق: مردی که متهم است همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، مدعی ‌شد که پریشانی باعث شد نتوانم خود را کنترل کنم.
یک سال قبل مأموران پلیس باخبر شدند که زنی جوان در خانه‌اش به قتل رسیده ‌است. همسایه‌ها که این موضوع را به پلیس گزارش دادند، گفتند زن و شوهر با هم دعوا کردند و شوهر با واردکردن ضرباتی همسرش را به قتل رساند.
با توجه به آنچه گفته ‌شد، پلیس به خانه مقتول رفت و جسد غرق در خون رکسانا، زن جوان، را پیدا کرد. پلیس، رضا -شوهر این زن- را بازداشت و به اداره آگاهی منتقل کرد. مأموران در ادامه از همسایه‌ها که شاهد این پرونده بودند، تحقیق و پرس‌وجو کرد، یکی از همسایه‌ها گفت: این زوج با هم اختلاف داشتند و صداهایی که از داخل خانه‌شان می‌آمد، نشان می‌داد که آنها خیلی درگیرند.
روز حادثه هم سروصدا از خانه بیرون آمد و بعد از چند دقیقه رکسانا، در‌حالی‌که خون‌آلود بود، از خانه بیرون آمد. ما می‌خواستیم به پلیس زنگ بزنیم، اما رکسانا مانع شد و گفت اگر این کار را بکنید آبرویم جلوی خانواده‌ام می‌رود، با برادرشوهرم تماس بگیرید و او را خبر کنید. سپس رضا، رکسانا را به خانه برد، آنها جروبحث می‌کردند و رضا داد می‌زد که تو آبروی من را جلوی همسایه‌ها بردی. بعد از چند دقیقه، دیگر هیچ صدایی نیامد و بعد هم متوجه شدیم که این زن کشته شده‌ است.
وقتی از رضا بازجویی شد، به مأموران گفت: مدت‌ها بود که داروی اعصاب مصرف می‌کردم و حال خوبی نداشتم. دچار بیماری افسردگی بودم. شب حادثه هم با همسر و فرزندم به میهمانی رفته‌ بودیم، حالم بد شد و به همسرم گفتم داروهایم را بدهد، اما او گفت صبر کن به خانه برسیم برایت دمنوش آرام‌بخش درست می‌کنم و حالت بهتر می‌شود. وقتی به خانه رسیدیم من همچنان حالم بد بود و بی‌قرار بودم.
به‌سمت اتاق دخترم رفتم، هنوز نخوابیده ‌بود. به او گفتم چرا نخوابیده و با او دعوا کردم. دخترم سروصدا و گریه کرد و من هم چند سیلی به او زدم، همسرم در حمایت از دخترم به من گفت چرا او را زدی و نباید این کار را بکنی، من هم با همسرم درگیر شدم و گفتم به تو ربطی ندارد. درگیری من و همسرم بالا گرفت و من به آشپزخانه رفتم و چاقو برداشتم و چند ضربه به پایش زدم، او بیرون رفت و از همسایه‌ها کمک خواست؛ آبرویم را جلوی همه برد و حالم بدتر شد، وقتی به داخل خانه آمدیم به او گفتم نباید چنین کاری می‌کرد و آبروی من را جلوی همه می‌برد.
کنترل خودم را از دست دادم، اصلا حالم خوب نبود، دو ضربه چاقو به شمکش زدم. رکسانا دیگر نفس نکشید و خون همه‌جا را برداشت، من کمک خواستم ولی کسی نتوانست به او کمک کند. این مرد درباره اختلافش با همسرش گفت: ما همیشه باهم درگیری داشتیم؛ سر مسائلی که در خانواده‌هایمان ایجاد می‌شد، با هم دعوا می‌کردیم. ضمن اینکه مدتی بود که من بی‌کار شده‌ بودم و سرکار نمی‌رفتم و این موضوع درگیری ما را بیشتر کرده ‌بود.

پس از اعترافات او، خانواده مقتول بازجویی شدند. آنها تأیید کردند که بین مقتول و شوهرش اختلاف بود و اعلام کردند که خواستار قصاص متهم هستند. همچنین با توجه به ادعای متهم درباره بیماربودنش بازپرس او را برای بررسی روانی به پزشک قانونی معرفی کرد. متخصصان بعد از بررسی متهم اعلام کردند هرچند او دچار بیماری افسردگی است، اما مسئول اعمال خود است و بیماری‌اش علت قتل نبوده ‌است. با تکمیل تحقیقات و شکایت اولیای‌دم پرونده برای رسیدگی به شعبه ١١ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه چاقو به خودت میزدی اگه اعصاب نداشتی!
      مردک روانی

    • بدون نام

      چون همسرش داروهاشو نداده باچاقو کشتدش!!!؟خوب مگه خودت ناقص العضوی؟تن لشت خودت داروهاتوکوفت میکردی،حیف تو که اسمت انسانه،یعنی هرکی بیکار شد باید قاتل بشه؛واسه توجیه جنایتش چرت وپرت میگه؛باید حبس ابد بدن تا گوشه زندون بپوسه

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      خودت مگه فلج بودی نمیتونستی داروهاتو بخوری .. بی مصرف ...افسردگی داشتی که داشتی ...حتماباید قتل انجام میدادی.....متاسفم برا این جور آدما

    • بدون نام

      آخییی بیچاره حالش خوب نبوده اصلا باید چند نفر بذارن جلو دستش هر وقت حالش خوب نبود یکی شونو بکشه و حالش خوب بشه
      مرتیکه روانی بیچاره زن های بدبخت که باید این جور جانی ها رو تحمل کنن
      ماشالا همسایه هم منتظر موندن تا زن بدبخت رو کشته

    • مهدی گلپا

      ای کاش به خانواده های که اینگونه بیمارانی دارند دستبندالکترونکی بدهندتا موقع لوزم ازش استفاده کنند تاکی بایدشاهد اینگونه کشتن ها باشیم

    • بدون نام

      این گندمک خیلی بیکار تشریف داره ؛ سنشم دروغ میگه ، مرد سن بالایی هست با این نظراتش ک برداشت کردم .

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        آخه به توچه ؟؟؟ شما سن بالا هستی همه رو سن بالا میبینی ؟؟؟ اگه بخوام حرف بزنم حرفایی از دهنم میاد بیرون که معنیشو تو (گوگل) سرچ کنی ؟؟؟؟ اوکی ؟؟؟؟

    • بدون نام

      چ غم انگیز. زن بیچاره... دختر بچه بیچاره.... چرا بعضی مردها انقد وحشی صفت هستن؟! ای آبروت بخوره تو سرت جانی کثیف. بعد اگر کسی ازدواج نکنه میگن بدبینه . در روز چند تا زن مظلوم زیر دست و پای اینجور مردها جون میدن و باید حفظ آبرو هم بکنن

    • رها

      خب مردیکه احمق روانی خودت رو می کشتی چیکار به زن و بچه ات داشتی حالا هم احتمالا میخوای خانوادش رضایت بدن و ببخشنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کاش خودش مرده بود ؟چرا زن بدبخت

    • س ل

      چه راحت و بی دغدغه ادم می کشن ....دفعه دیگه اعصابت خورد شد برو سراغ در و همسایه ...اینجوری بهتره آرامشش عمیق تره ....روانی آشعال

      پاسخ ها

      • علیش

        تازه باید خانواده زن نصف دیه کامل را ب این مرد پرداخت کنن

    • منوچهر

      این مردک قاتل، بیماری افسردگیش رو بهانه کرده بود تاشاید هم شده تخفیفی درمجازاتش درنظربگیرند اما اوضاع طبق خواسته ش پیش نرفته است. لعنت به تو الان داری باچه روی به بچه ات نگاه میکنی واقعا این بچه دروسط چه گناهی داش که بابی رحمی مادرش رو ازش جدا کنی. چه داری میگی که وقتی سراغ مادرش رو میگیره یا شاید هم لحظه کشته شدنش رو دیده است.

    • سمیه

      مردک روانپریش معلوم نیس از جنگل های آمازون فرار کرده یا از باغ وحش ..............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج