جاباما
۶۴۴۷۰۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

چرخش علیپور از نقش مکمل به نقش اصلی

علی علیپور در غیاب مهدی طارمی به خوبی جای خالی این بازیکن را پر کرده و در حضور منشا به مهاجم اول سرخپوشان پایتخت تبدیل شد.

ورزش سه: علی علیپور در غیاب مهدی طارمی به خوبی جای خالی این بازیکن را پر کرده و در حضور منشا به مهاجم اول سرخپوشان پایتخت تبدیل شد. فصل هفدهم که شروع شد یکی از چالش های داغ رسانه ها این بود که برانکو از چه ترکیبی در خط تهاجمی خود بهره خواهد برد؛ اینکه علی علیپور مانند فصل گذشته زوج مهدی طارمی می شود یا برانکو منشا بهترین گلزن فصل گذشته پیکان را به علیپور که آمار گلزنی مناسبی در فصل های اخیر ثبت نکرده، ترجیح می دهد.

سرمربی کروات پرسپولیس اما تصمیم خود را گرفته بود و از همان هفته ابتدایی برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی منشا را روی نیمکت قرار داد و از علیپور در کنار طارمی استفاده کرد. شاید اخراج علیپور در اولین هفته لیگ مقابل فولاد خوزستان و گلزنی منشا در دیدار بعدی مقابل تراکتورسازی این موضوع را به ذهن متبادر می ساخت که مهاجم مازندرانی پرسپولیس به نیمکت منتقل می شود، اما با دستور برانکو باز هم علیپور درهفته سوم مقابل نفت تهران در ترکیب اصلی راهی میدان شد.

در ادامه محرومیت عجیب و غیرمنتظره مهدی طارمی تمام معادلات پرسپولیسی ها را به هم ریخت و علیپور و منشا که پیش تر به جای هم وارد زمین می شدند، زوج خط حمله برانکو را تا پایان نیم فصل تشکیل دادند.

علیپور پس از حضور برانکو ایوانکوویچ همواره نقش مکمل را در گلزنی های سرخپوشان ایجاد می کرد؛ بازیکنی که در خدمت تاکتیک تیم بود و نقش مثبتی در درگیری های پشت محوطه جریمه ایجاد می کرد، اما تمام این اتفاقات در شرایطی رقم می خورد که علیپور به عنوان مکمل طارمی ایفای نقش می کرد و نکته اینجاست که این مهاجم به خوبی توانسته با نقش جدیدش اخت بگیرد.

مهاجم ۲۲ ساله‌‎ی سرخپوشان پایتخت که تا پیش از لیگ هفدهم و در چند فصل حضور خود در پرسپولیس تنها ۱۱ گل به ثمر رسانده بود، در فصل جاری تنها تا پایان نیم فصل ۱۰ گل به ثمر رسانده و جالب‌تر اینکه این مهاجم خوش فیزیک که تا پیش از محرومیت مهدی طارمی تنها ۲ گل زده بود، پس از خروج نام این بازیکن از لیست سرخپوشان ۸ بار گلزنی کرده و پرسپولیسی ها در تمامی این دیدارها با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.

البته علیرغم نمایش خوب جوان مازندرانی پرسپولیسی ها سرمربی تیم ملی هنوز فرصتی در اختیار این مهاجم برای تیم ملی قرار نداده است؛ علیپور بازیکن جوانی به شمار می رود که حداقل یک دهه فوتبالی را پیش روی خود می بیند و قطعا با تمرین بیشتر روی نقاط ضعف خود می تواند به بازیکنی بهتر از آن چیزی که در حال حاضر هست، بدل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمانی

      قطعا مربی تیم ملی افراد دوپینگی رو به تیم ملی دعوت نخواهد کرد

      پاسخ ها

      • shar joooon perspolisi

        چته کیسه هی دپینگ دپینگ میکنی فکر کرده همه فرناز جونتونن

      • shar joooon perspolisi

        دوپینگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج