۶۴۴۷۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تمجید روزنامه اصولگرا از رفتار دیروز اژه ای

روزنامه خراسان نوشت: پاسخ گویی مسئولان به مردم یکی از نیازهای اصلی امروز جامعه ماست. با گسترش روزافزون فضای مجازی و سرعت تبادل اخبار-و در عین حال شایعات- مردم و به ویژه جوانان و دانشجویان سوالات زیادی درباره مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی کشور دارند که باید به آنان پاسخ دقیق و روشن داد.

روزنامه خراسان نوشت: پاسخ گویی مسئولان به مردم یکی از نیازهای اصلی امروز جامعه ماست. با گسترش روزافزون فضای مجازی و سرعت تبادل اخبار-و در عین حال شایعات- مردم و به ویژه جوانان و دانشجویان سوالات زیادی درباره مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی کشور دارند که باید به آنان پاسخ دقیق و روشن داد.
رسانه های ضدانقلاب هم نه هر روز، بلکه هر لحظه مشغول موج آفرینی علیه آرمان ها، اهداف، نهادها و اصل انقلاب اسلامی هستند که پادزهر این سموم، روشنگری و تبیین است. حضور روز گذشته حجت الاسلام و المسلین اژه ای سخنگوی دستگاه قضا در بین دانشجویان دانشگاه شریف و پرسش و پاسخ های داغی که بین دانشجویان و او انجام شد، نمونه ای از یک جلسه چالشی و در عین حال روشنگرانه بود. خوشبختانه آقای اژه ای سال گذشته نیز به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه تهران رفته و به سوالات دانشگاهیان پاسخ داده بود.
فارغ از این که چه سوالات و پاسخ هایی در این نشست ها مطرح می شود، اصل برگزاری مستمر این دست نشست ها نشان دهنده توجه مسئولان به افکارعمومی است. رهبر معظم انقلاب نیز علاوه بر این که بارها به مسئولان برای حضور در بین دانشجویان و شنیدن مطالب آنان تأکید داشته اند خود نیز در دیدار های سالانه با این قشر سوالات را می شنوند و به آن ها پاسخ می دهند.
چه خوب است که روسای قوا نیز هر از چند گاهی در برابر مطالبات و انتقادات صریح دانشجویان قرار بگیرند تا هم شناخت دقیقی از خواسته ها و سوالات جامعه پیدا کنند و هم نمایندگان افکارعمومی را مهم بشمارند. البته این نافی دقت دانشجویان در نقد کردن نیست؛ چه این که گاهی اگر نمک این انتقادها و صراحت ها بیش از اندازه شود، مسئولان را از حضور در میان آن ها منصرف می کند و ممکن است فضای نقد را با مانع مواجه کند.

ممکن است برخی از رفتارها و سوالات دانشجویان نسنجیده یا به دور از انصاف و علم باشد، اما سعه صدر مسئولان در برخورد با آنان به محبوبیت بیشتر آنان منجر خواهد شد. تجربه نشست صریح و در عین حال صمیمی دیروز دانشجویان با سخنگوی قوه قضاییه اتفاقی مبارک است که از جمله نیازهای امروز جامعه و اداره کشور هم هست و باید از سوی دیگر مسئولان نیز اجرا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج