جاباما
۶۴۴۷۹۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آئودی A۶ شکار دوربین خبرنگاران شد

پس از انتشار تصاویر جاسوسی از مدل‌های جدید بی‌ام‌و و مرسدس‌بنز، این‌بار نوبت به خودروساز محبوب آلمانی دیگر یعنی آئودی رسیده است. در تازه‌ترین خبرهای خودرویی، تصاویر اولیه از مدل ۲۰۱۹ آئودی A۶ لو رفته است.

وبسایت دیجی کالامگ - خشایار شاهسون: پس از انتشار تصاویر جاسوسی از مدل‌های جدید بی‌ام‌و و مرسدس‌بنز، این‌بار نوبت به خودروساز محبوب آلمانی دیگر یعنی آئودی رسیده است. در تازه‌ترین خبرهای خودرویی، تصاویر اولیه از مدل ۲۰۱۹ آئودی A۶ لو رفته است.
آئودی A6 شکار دوربین خبرنگاران شد

آئودی A۶ روی پلت‌فرم MLB Evo طراحی و تولید می‌شود. پلت‌فرم MLB که متعلق به شرکت فولکس‌واگن است، اولین بار روی آئودی A۵ مورد استفاده قرار گرفت. درحال حاضر مرسدس‌‌بنز E کلاس و بی‌ام‌و سری ۵ از نمونه‌ی توسعه یافته‌ی این پلت‌فرم بهره می‌برد و حالا، آئودی A۶ هم به جمع این سه تفنگ‌دار پرادعای لوکس پیوسته است. همین باعث می‌شود تا شاهد ویژگی‌های مشابهی در استخوان‌بندی هر ۳ خودرو باشیم.

درمورد طراحی، بازهم شاهد سبک طراحی نوین و انحصاری آئودی هستیم. بدین شکل که در بخش زیادی از خصوصیات طراحی این خودرو از ظاهر و خطوط شکسته و تیز دیده می‌شود.
آئودی A6 شکار دوربین خبرنگاران شد

درمورد مشخصات فنی این خودرو هنوز اطلاعاتی لو نرفته و شاید کمی زود باشد تا درمورد آن پیش‌داوری کنیم. با این حال پیش از این در خبرهای تولید مدل ۲۰۱۹ آئودی A۶ به ۳ مدل اشاره شده بود. مدل پایه‌ی این خودرو احتمالا به یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ مجهز می‌شود که توانایی تولید ۲۵۲ اسب‌بخار داردمدل بالاتر از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی ۳ لیتری و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد. بنابراین، مدل متوسط این خانواده‌ی آلمانی، هیبریدی خواهد بود.

مدل دیگری هم ممکن است به سبد محصولات این شرکت آلمانی اضافه شود که عملکرد مشابه S۶ و RS۶ دارد. این مدل قدرتمند به پیشرانه‌ی توانمند ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر مجهز می‌شود که به کمک سامانه‌ی پرخوران تویین توربوشارژ، توانی معادل ۶۰۵ اسب‌بخار تولید می‌کند. در این میان، اضافه شدن مدل ۲٫۹ لیتری توربوشارژ A۶ را هم محتمل می‌دانیم. با این حال تا قطعی شدن این اطلاعات باید کمی منتظر بمانیم.
آئودی A6 شکار دوربین خبرنگاران شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا که چیزی نیستن؟؟؟؟اونا بایستی بیان وانت پراید ماراببینن ازتعجب دهنشون بازمیمونه وبسته نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج