جاباما
۶۴۵۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرداخت ديه به خانواده متوفيان «درياچه‌ کارون۳»

رئيس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به روند بررسي حادثه درياچه کارون ۳ از پرداخت سريع ديه متوفيان اين حادثه به بازماندگان آنان در آينده نزديك خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئيس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به روند بررسي حادثه درياچه کارون ۳ از پرداخت سريع ديه متوفيان اين حادثه به بازماندگان آنان در آينده نزديك خبر داد.

"قاضي ناصر سراج" رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به روند بررسي حادثه درياچه كارون ۳، اظهار داشت: با دستور رييس قوه قضاييه به دادستان کل کشور در ۱۶مرداد ۹۲ ، هيئتي به اين منطقه جهت بررسي موضوع و اعلام نتيجه اعزام شد.

وي ادامه داد: بنده در رأس اين هيئت به منطقه اعزام شده و از نزديك محل حادثه را بازديد كرديم و علاوه بر استماع اظهارات خانواده‌هاي داغ‌ديده جلساتي نيز با شوراي تأمين استان برگزار كرديم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تصريح كرد: در جلساتي كه با وزير سابق نيرو و مديرعامل سد داشتيم به سه نكته در بررسي حادثه سد كارون ۳ پرداخته شد که در نتيجه اين جلسات ديه به بازماندگان اين حادثه به سرعت در حال پرداخت بوده و در جهت تأمين امنيت مردم "بارج‌ها" بازسازي و امكانات براي تردد مردم در تمام طول شبانه روز فراهم شده است.

قاضي سراج تصريح كرد: سابقا اگر مشکلي در روستا ايجاد مي‌شد تردد از ساعت ۸ شب براي روستاييان امکان‌پذير نبود اما در حال حاضر با بازسازي راه‌ها، احداث دو پل و بارج‌هاي سالم و آمبولانس در منطقه، تردد امکان‌پذير شده است.

وي ادامه داد: قراردادهايي با راه‌سازي منعقد و در رابطه با پل‌ها مناقصه محدود برگزار شده و هم اكنون پيمان‌كارها مشغول ترميم و ادامه راه‌سازي هستند، همچنين روشنايي محل نيز تأمين شده است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور در ارتباط با پرداخت ديه‌ متوفيان اين حادثه به بازماندگان اظهار داشت: ديه به اولياي دم حادثه سد کارون ۳ در حال پرداخت است.

وي در پايان ضمن تشكر از مردم خدوم و ولايت‌مدار منطقه خاطرنشان كرد: با برخورد‌هاي مثبت دولت مشکلات موجود تقريبا به صورت صد درصد مرتفع شده و تا سه ماه آينده ۱۴ روستا به طور كامل ارتباط‌شان برقرار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج