۶۴۵۱۹۱
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

هنرمندانی که تا ۱۴۰۰ با روحانی نماندند

تعدادی از هنرمندان که در دوران انتخابات ریاست جمهوری با شعار «با روحانی تا ۱۴۰۰» در فضای مجازی خودنمایی می‌کردند، این روزها به دلیل افزایش چند برابری عوارض سفر به خارج از کشور به منتقدان سرسخت روحانی تبدیل شده‌اند.

روزنامه کیهان: تعدادی از هنرمندان که در دوران انتخابات ریاست جمهوری با شعار «با روحانی تا ۱۴۰۰» در فضای مجازی خودنمایی می‌کردند، این روزها به دلیل افزایش چند برابری عوارض سفر به خارج از کشور به منتقدان سرسخت روحانی تبدیل شده‌اند.

مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی نوشت: «دوستان عزیز، این مردم خیلی بیشتر از اینا شریف‌اند... و با سیلی صورت خودشونو سرخ نگه میدارن!»

رضا صادقی، خواننده هم در صفحه خود آورده است: «سلام آقای رئیس‌جمهور... رای دادیم، حمایت کردیم، توهین شنیدیم، تهمت شنوفتیم....حرف من عوارضی و قیمتش، نون و قیمتش، زلزله‌زده و محرومیتش، گرونی و مصیبتش، حتی نون و نداشتنش نیست، درد اینجاست که انگار از حال و روزمون خبر ندارید...چشم یاری داشتیم... حیف؛ خداحافظ آقای رئیس‌جمهور».
علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون که البته در انتخابات اخیر از روحانی حمایت نکرده بود هم در واکنش به هزینه جدید عوارض خروج از کشور در فضای مجازی نوشت: «خدا رو شکر که زمان انتخابات برای کسی تبلیغ نکردم...جالبه الان به خاطر این یک موضوع همه به رنگ بنفش دارن حساسیت پیدا می‌کنن! عوارض وجود نگیرن ازمون تا 1400 صلوات.»
دو بازیگر دیگر سینما که در انتخابات از روحانی حمایت کرده بودند نیز مطالبی را در انتقاد از تصمیم جدید دولت منتشر کردند. پیش از این نیز هنرمندانی چون مهدی فخیم‌زاده و حمیدرضا آذرنگ در مطالبی نوشته بودند که حمایت خود به روحانی را پس می‌گیرند.

لازم به ذکر است در میان تمامی موارد بحث‌برانگیز بودجه 97 نظیر افزایش حامل‌های انرژی، کاهش یارانه‌ نان و ... که مستقیما با زندگی عامه مردم در ارتباط است هنرمندان تنها به افزایش عوارض خروج از کشور پرداخته‌اند، عوارضی که تنها شامل 8 درصد از مردم که قصد سفرهای تجاری و تفریحی به خارج از کشور را دارند می‌شود. این اتفاق بار دیگر نشان می‌دهد که اغلب بازیگران و عناصر سینمایی و به اصطلاح هنری فاصله زیادی با مطالبات مردم و جامعه دارند و بیشتر در فضای سرخوشی و سرمستی می‌گذرانند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      آقای عزیز درآمد برای دولت اشکالی ندارد.
      اشکال در ثابت ماندن دریافتی مردم می باشد.

    • علی احمدی

      حقتونه تا شما باشین نگین تا 1400باروحانی

    • مش قاسم

      فقط عوارض خروج از کشور نیست. عملکرد دولت است عدم صداقت و بکار گیری افراد ناتوان است ضمن اینکه دولت مردم نیست

    • مجتبی

      همه کسایی که به شیخ رای دادند به من بدهکارند ، اون دنیا خر همشون رو میگیرم

    • بدون نام

      ظاهرا نویسنده خبر خود آقای روحانیه که بهش بر خورده. چرا نمی فهمی داداش. مردم آه ندارند با ناله سودا کنن. داری چهره هنرمندا رو هم تخریب می کنی مگه فقط هنرمندا سفر خارجی میرن؟ تریبون دستته هر چی میخوای هوایی می بندی به رگبار دیگه

    • محمود

      چرا با افزایش عوارض سفرهای خارجی صداتون دراومد .... ای داد بیداد ... گناه اینکه یک عده با پیروی از شما و با گول خوردن از تبلیغاتتون به روحانی رأی دادن تا همیشه گردنتونه .... الان که عوارض حال کردنهاتون در خارج زیاد شده از روحانی دست کشیدین ... اتفاقاً این مورد یعنی افزایش عوارض خروج از کشور جزو اندک کارهای درست روحانی بوده ... چرا اون موقع که هواپیما خرید هیچکدومتون نق نمیزدید چون با هواپیمای نو میخواستین بپرین ... شماها اگه به فکر قشر فقیر و مستضعف جامعه بودین که این وضع نبود ... برووووو خودتی

    • ایرانیم

      از قسمت آخر متنتون خوشم اومد

    • بدون نام

      شما نمیخاد از آب گل آلود ماهی بگیری.همه تون سر و ته یه کرباسید

    • سعید

      من بعلت نوع شغلم حق خروج از کشور ندارم اما اگر در مقابل اینگونه تصمیمات ایستادگی نشه نوبت به همه ما هم میرسه....

    • بدون نام

      تمام کسانی که با تشویقهای خود از مردم خواستن به روحانی رای بدن در پیشگاه خدا مسولین چه پشیمان بشن چه نشن چون با کارشون باعث نابودی کشور شدن ‌.

    • بدون نام

      اینم روحانی جونتون

    • خودمم دیگه

      حالا بازم بگن تا ۱۴۰۰ با روحانی

    • وحید

      تنها راه نجات کشور استیضاح روحانی و برسرکار آمدن ریس جمهور و مدیرانی که کفایت داشته باشند اول کار هم تمام دارایی های خودشون رو شفاف سازی کنند چرا ما باید آینقد فلاکت بکشیم بخدا دیگه داریم از خدا هم نامید میشیم هیچ آینده ای نیست چرا شب میخابی صبح پامیشی میبنی همه چی گرون شده چرا مردم ی اعتراضی نمیکنن آهای مردم موقع انتخابات واسه چهار تا دونه شربت و دو پرس غذا شرف و کشورتون رو نفروشید هستند کسانی که جان برکف حاظرند جانشان را فرای ایران کنند.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج