۶۴۵۲۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: نریمان جهان با ما قرارداد دارد

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز گفت: هیچ باشگاهی هیچ‌یک از بازیکنان ما را به صورت رسمی نخواسته است، حتی کوروش ملکی که گفته شده قرار است باشگاه را ترک کند به صورت رسمی و کتبی نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: هوشنگ نصیرزاده در مورد اینکه روز گذشته نریمان‌جهان بازیکن گسترش فولاد با لباس تراکتورسازی پستی را در صفحه مجازی خود منتشر کرده است که قرار است از گسترش فولاد جدا شود و به تراکتورسازی منتقل شود،گفت: هیچ صحبتی با سامان نریمان‌جهان نشده است،فضای مجازی واقعاً مجازی است. در حال حاضر نریمان‌جهان با ما قرارداد دارد و با تمام قدرت برای گسترش فولاد بازی خواهد کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: در واقع هیچ باشگاهی هیچ‌یک از بازیکنان ما را به صورت رسمی نخواسته است، حتی کوروش ملکی که گفته شده است قرار است باشگاه را ترک کند به صورت رسمی و کتبی و نامه‌ای از باشگاهی برای جذب او دریافت نکرده‌ایم. در واقع باید بگویم صحبت‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود برای ما سندیت ندارد، فقط برای سرگرمی است.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در ادامه در خصوص اینکه قرار است ملکی از باشگاه خارج شود و سالاری که گفته می‌شود خواهرزاده فیروز کریمی است به گسترش فولاد انتقال یابد، گفت: من در خصوص این موضوع اطلاعی ندارم و نسبت فامیلی افراد را نمی دانم ما براساس قابلیت‌های فنی بازیکنان را جذب می‌کنیم. در حال حاضر ملکی با ما قرارداد ۲ ساله دارد و قصد ندارد از تیم جدا شود.

نصیرزاده درباره لیست خروجی تیم هم گفت: لیست را امروز تحویل گرفتم در واقع تعداد بازیکن‌هایی که از تیم قرار است خارج شوند جزء بازیکنان زیر ۲۱ و ۲۳ سال هستند، خیلی افراد به نامی نیستند که بخواهیم لیست را منتشر کنیم فقط میلاد فخرالدینی است که از تیم ما جدا شده است در حال حاضر با هیچ بازیکنی مذاکره نکردیم و به دنبال این هستیم تا فیروز کریمی بازیکنان مد نظرش را به ما بگوید تا در خصوص بازیکنان ورودی مذاکره کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا چک باشگاه استقلال برای شجاعیان پاس شده است یا خیر، گفت: قرار است در این هفته با توجه به جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه و اسپانسر تیم استقلال داشتم این مشکل حل شود، اما یک گلایه دارم باشگاه استقلال برخلاف آداب اداری مکاتبات را جواب می‌دهد در صورتیکه ۴ نامه برای استقلال فرستادیم و باید بعد از ارسال نامه برای تایید به باشگاه تلفن بزند اما این رفتار باشگاه استقلال اصول آداب اداری نیست.ما با آنها ارتباط خوبی داریم، صحبت‌هایی که بین من و مدیرعامل باشگاه و همچنین اسپانسر رد و بدل شده است امیدوارکننده بوده و ان‌شاالله طی این هفته یا هفته آینده این مشکل حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج