۶۴۵۳۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخشان: چرا حق بازیکنان نفت را خوردند؟

سرمربی نفت تهران می‌گوید نایب رییس AFC به دنبال پیدا کردن دلیل حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیاست.

ایسنا: حمید درخشان درباره وضعیت تیمش در تعطیلات نیم فصل اظهار کرد: تیم نفت از دیروز(سه‌شنبه) تمرین‌هایش را آغاز کرده و امیدواریم مشکلات‌مان حل شود تا بتوانیم وضعیت مساعدی در نیم فصل دوم پیدا کنیم. ما درباره جذب بازیکن برنامه‌ای به باشگاه می‌دهیم. تیم نفت نیاز به بازیکن جدید دارد. اگر بازیکنان مد نظرمان جذب نشوند هیچ ضمانتی وجود ندارد که بتوانیم شرایط‌مان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم. ما در هر سه پست نیاز به بازیکن داریم اما در خط هافبک و مهاجم نیاز بیش‌تری وجود دارد. چند بازیکن از لیگ یک زیر نظر داریم و چند بازیکن خارجی هم مد نظر ما هستند اما جذب این بازیکنان زمانی عملی می‌شود که مشکلات مالی ما حل شود.

او درباره بازیکنانی که قصد جدایی از نفت تهران را دارند گفت: ما فهرست مازادی به باشگاه تحویل دادیم که بتوانند از تیم ما جدا شوند. درباره بازیکنانی هم که خودشان قصد جدایی از نفت را دارند چیزی نمی‌دانم و در جریان پیشنهادهایی که دارند نیستم. تنها چیزی که می‌دانم این است که اگر بازیکن جذب نکنیم شرایط‌مان بدتر می‌شود.

سرمربی نفت با بیان این که به دنبال برگزاری جلسه مفصل با حمیدرضا جهانیان، مالک این باشگاه هستیم در پاسخ به این سوال که جو تیمش پس از حذف از آسیا چگونه است؟ گفت: من واقعا نمی‌دانم به چه دلیل از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم. مثلا بیایند به ما بگویند پول نداشتیم. حداقل یک دلیل بیاورند که ما را قانع کنند. این مساله برای من سوال است و باید جوابی پیدا کنم تا به بازیکنانم بگویم که چه شد حق آن‌ها را خوردند.

درخشان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با مسوولان فدراسیون جلسه‌ای در رابطه با موضوع حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند تصریح کرد: ما جلساتی در فدراسیون فوتبال داشتیم. کفاشیان پیگیر این است که چرا نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. باشگاه ما هم بی‌دلیل ساکت نمی‌نشیند و حتما به مراجع بالاتر شکایت می‌کند. کفاشیان یک نامه به AFC زده و گفته که تیم ما شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته است. من یک سوال دارم. مگر بقیه تیم‌ها که از ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند شرایط لازم را دارند و اصلا بدهکار نیستند که توانستند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند؟ در کل من امیدوارم که مشکلات ما حل شود و بتوانیم از این شرایط بد خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج