جاباما
۶۴۵۳۲۸
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

اف.بی.آی، کلینتون را پیروز انتخابات می‌داند

مقام‌ ارشد اف.بی.آی که در بررسی رقابت‌های انتخاباتی ترامپ نقش داشت به یکی از همکاران خود گفته‌ که کاندیدای دموکرات‌ها باید وارد کاخ سفید می‌شد.

خبرگزاری ایسنا: مقام‌ ارشد اف.بی.آی که در بررسی رقابت‌های انتخاباتی ترامپ نقش داشت به یکی از همکاران خود گفته‌ که کاندیدای دموکرات‌ها باید وارد کاخ سفید می‌شد.

پیتر استرزوک، یکی از عوامل ارشد اف.بی.آی در متنی که برای "لیزا پیج"، وکیل این اداره نوشت، گفته که هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا باید پیروز می‌شد.

روزنامه نیویورک تایمز با اعلام اینکه این پیام‌ به کنگره داده شده و نسخه‌ای از آن به دست این روزنامه رسیده است، نوشت، این پیام‌ هم‌چنین نشان دهنده نگرانی‌های این عامل اف.بی.آی و این وکیل است که ریاست جمهوری دونالد ترامپ می‌تواند پلیس فدرال آمریکا را سیاسی کند.

مایکل هوروویتز، بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا در حال بررسی این پیام‌ در یک پرونده درباره رسیدگی پلیس فدرال به تحقیقات در استفاده هیلاری کلینتون از یک سرور ایمیل شخصی برای کارهای دولتی است؛ کلینتون در دورانی که وزارت خارجه آمریکا را در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما برعهده داشت، از این سرور ایمیل شخصی استفاده می‌کرد.

پس از آنکه گزارش‌های رسانه‌ای اوایل ماه جاری میلادی مشخص کرد که این عامل اف.بی.آی پیام‌هایی را که ترامپ را بی اعتبار و از کلینتون حمایت می‌کرد، جابجا کرده، از پرونده بررسی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کنار گذاشته شد.

این عامل اف.بی.آی در دو پرونده رسیدگی به ایمیل‌های هیلادی کلینتون و دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا حضور داشت.

جمهوری خواهان شامل ترامپ در هفته‌های اخیر حملات خود را علیه اف.بی.آی افزایش داده و یکپارچگی آن را زیر سوال برده‌اند.

رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و کمیته‌های کنگره در حال بررسی ارتباط احتمالی میان کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه هستند؛ مسکو مداخله در این روند انتخاباتی را رد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیخیال

      ی ترجمه نادرست دیگه
      تا کی از این بازی ها میخواین در بیارین
      مردم گول چرت و پرت های تکراری شما را نمی خورند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج