۶۴۵۳۹۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ دانشمندترین دانشمند جهان

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: می‌گویند یک روز قرار بود دانشمندترین دانشمند جهان را مشخص کنند. به همین منظور همه دانشمندان جهان جمع شده بودند در استادیوم شیرودی!

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: می‌گویند یک روز قرار بود دانشمندترین دانشمند جهان را مشخص کنند. به همین منظور همه دانشمندان جهان جمع شده بودند در استادیوم شیرودی! این دانشمندان مشغول حل معادله‌های ٥٠٠ مجهولی بودند که آن دانشمند دوران، یگانه خردمند زمین، آن آگاه به علوم خفیه، آن مجهز به مشاوران عتیقه، آن اندازنده به گردن کوروش شالی یا یک چیزی، آن همه‌کاره و آن هیچ‌کاره، دکتر مهندس آسفالت‌ساز، محمود احمدی‌نژاد، نوبتش شد.
اما سؤال محمود که به‌عنوان نخبه سیاسی و اقتصادی معرفی شده بود، سؤالی غامض، پیچیده، گمراه‌کننده، سخت، غریب، عجیب و حل‌ناشدنی بود. درواقع همه مردم با توجه به شناختی که از محمود داشتند سؤالی طرح کرده بودند که محمود را گرفتار و دستش را رو کنند. به‌همین‌دلیل بود که وقتی نوبت محمود شد، از او پرسیدند: «دودوتا؟» محمود تیز جواب داد: هشت‌تا! مردم شروع کردند به شعاردادن که یکهو نمایندگان سومین و چهارمین دوره شورای شهر و چمران و اینا گفتند: نه... نه... یه فرصت دیگه بهش بدید... . محمود از فرصت استفاده کرد و تیز گفت: هفت‌تا؟ مردم شاکی شدند که یکهو نمایندگان دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفتند: نه... یه فرصت دیگه بهش بدید... . محمود سریع گفت: شش‌تا؟ که صداوسیما هشت سال خیلی جدی هرروز آمد و گفت: نه... یه فرصت دیگه بهش بدید... .
محمود از فرصت هشت‌ساله‌اش استفاده کرد و گفت: پنج‌تا؟ که روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها یکهو ذوب در محمود شدند و گفتند: نه... نه... یه فرصت دیگه بهش بدید... محمود از فرصت استفاده کرد و گفت: چهارتا؟ که در اینجا که همه فکر می‌کردند محمود جواب درست را آخر پیدا کرده، یکهو دیدند که کل نماینده‌های دوره هشتم و نهم مجلس، کل اعضای شورای شهر، کل آدم‌های شهرداری و شهردار، کل مدیران، کل تحلیلگران و گزارشگران صداوسیما، کل بیلبوردهای تهران و خلاصه کل همه آن چیزی که توی ایران بود و حامی محمود بودند، یکصدا فریاد زدند: نه... یه فرصت دیگه بهش بده! و اینجا بود که مردم فهمیدند مسئله اصلا محمود نیست. هیشکی جواب درست را نمی‌داند، اما هی به هم فرصت می‌دهند. و این‌طوری بود که دانشمندان جهان تصویب کردند پاسخ «دودوتا؟» می‌شود هرچی محمود و طرفداراش به ذهنشان برسد.

حرف درشت: همه شاکی‌اند که چرا مدافعان ذوب در محمود، الان مخالف محمود شده‌اند؟ به ‌نظر ما، نه آن‌موقع می‌دانستند چرا از محمود حمایت می‌کنند، نه الان می‌‌دانند دقیقا مشکلشان با محمود چیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ....

      من اصلا طرفدار هیچکس نیستم ن ب سیاست کار دارم ن چیزی ولی ب نظرم این بحث ها و نظرات اصلا قشنگ نیست راجع به هیچکس و هیچ چیز.چون هیچ مشکلی از مملکت و مردم رو حل نمیکنه.ن واسه ما نون میشه ن آب.دست برداریم از این حرف و حدیثا متاسفانه مردم ما یا بلدن تهمت بزنن یا بد گویی کنن یا فحش و ناسزا بدن.تو رد خدا تعطیل کنین.با این کارا آبروی فرهنگ چند هزار سالمونو فقط میبریم زیر سوال

      پاسخ ها

      • سولماز

        معجزه هزاره سوم را تخریب نکنید.
        او یک اسطوره و مردی برای تمام ادوار و اعصار جهان است.

    • بدون نام

      واقعا نمیدونم چکار احمدی نژاد دارید همین روحانی خوبه برا شما جیره خور

    • تنها

      تنها کسی که به فکر فقرا بود همین اقا بودن که اینطوری شخصیت شون رو به تمسخر گرفتی ما حتمان در پیشگاه خداوند شهادت خواهیم داد به درستی ایشون احتیاجی هم به اراجیف شما نیست نون احمدی نژاد رو خوردی که الان می تونی با خیال راحت مطلب بنویسی توهین کنی

    • mohammad

      آخه چرازورتون میاد چراخودتون خراب می کنین به نظرمن این دولت ناکارآمدترین وضعیف ترین دولت ها بوده که بیکاری ومشکلات مردم به اوج رسونده شما بگین درزمان دکتر احمدی نژادم اینجوری بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج