جاباما
۶۴۵۸۳۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جوایز انجمن بازیگران نامزدهایش را شناخت

با اعلام اسامی نامزدهای جوایز انجمن بازیگران فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» با نامزدی در چهار بخش، پیشتاز کسب جوایز شد.

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی: فهرست نامزدهای بیست و چهارمین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران (SAG) دیشب اعلام شد. در این میان فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» ساخته مارتین مک‌دونا موفق به کسب نامزدی در چهار بخش شد که شامل نامزدی سه بازیگر فرانسیس مک‌دورمند، وودی هارلسون و سام راک‌ول و نیز نامزدی گروه بازیگران است.
جوایز انجمن بازیگران نامزدهایش را شناخت

کمدی رمانتیک «لیدی برد» به کارگردانی گرتا گرویگ نیز سه نامزدی کسب کرد که در بخش بهترین گروه بازیگری، بهترین بازیگر زن برای سیرشا رونان و بهترین بازیگر زن مکمل برای لوری متکالف است.

شگفتی این فهرست نادیده گرفته شدن فیلم «پست» ساخته استیون اسپیلبرگ است که نه تام هنکس و نه مریل استریپ به فهرست نامزدها راه نیافتند.

در بخش بهترین بازیگر مرد، تیموتی شالامه برای فیلم «با نامت مرا صدا کن»، جیمز فرانکو برای «هنرمند فاجعه»، دانیل کالویا برای «برو بیرون»، گری اولدمن برای «سیاه‌ترین ساعت» و دنزل واشنگتن برای «جناب آقای رومن جی. ایزراییل» نامزد شده‌اند. شگفتی این بخش نادیده گرفته شدن دانیل دی-لوییس برای بازی در «موضوع فانتوم» بود.

در بخش بهترین بازیگر زن جودی دنچ برای «ویکتوریا و عبدل»، سالی هاوکینز برای «شکل آب»، فرانسیس مک‌دورمند برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»، مارگو رابی برای «من، تونیا» و سیرشا رونان برای «لیدی برد» نامزد شدند.

در بخش بازیگر مرد مکمل نامزدها عبارتند از استیو کارل برای «نبرد جنسیت»، ویلم دفو برای «پروژه فلوریدا»، وودی هارلسون برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»، ریچارد جنکینز برای «شکل آب» و سام راک‌ول برای «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»

در بخش بازیگر زن مکمل نیز مری جی. بلایج برای «مادبوند» ، هونگ چاو برای «کوچک کردن»، هالی هانتر برای «مریض بزرگ»، آلیسون جنی برای «من، تونیا» و لوری متکالف برای «لیدی برد» نامزد شده‌اند.

در بخش ‌گروه بازیگری، بازیگران فیلم «مریض بزرگ»، «برو بیرون»، «لیدی برد»، «مادبوند» و «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» نامزد شدند.

این فهرست شامل نامزدهای بخش تلویزیون نیز هست. در بخش تلویزیون، سریال علمی تخیلی «چیزهای عجیب»، کمدی «گلاو»،‌ درام «دروغ‌های کوچک بزرگ» هر یک چهار نامزدی کسب کرده‌اند.

برندگان جوایز سالانه انجمن بازیگران ۲۱ ژانویه ۲۰۱۸ معرفی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج