۶۴۵۸۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کره‌جنوبی از شهروندان مالیات بیت‌کوین می‌گیرد

کره جنوبی به تازگی اقدام به وضع قوانین جدیدی برای ارزهای رمز پایه کرده است. بر همین اساس، حکومت این کشور از شهروندان مالیات بیت کوین دریافت می‌کند.

وبسایت کلیک - علیرضا فرجی: کره جنوبی به تازگی اقدام به وضع قوانین جدیدی برای ارزهای رمز پایه کرده است. بر همین اساس، حکومت این کشور از شهروندان مالیات بیت کوین دریافت می‌کند.

در بخش دیگر این قوانین جدید حکومت کره جنوبی، شهروندان خارجی و افراد زیر سن قانونی از معاملات و باز کردن حساب های بانکی تحت این پول دیجیتالی منع شده‌اند. علاوه بر این، کره جنوبی از شهروندان مالیات بیت کوین دریافت می‌کند.

دفتر مقامات اقتصادی این کشور در بیانیه ای خطاب به نخست وزیر اعلام کرده‌اند که نهایت تلاش خود را برای حفظ امنیت اقتصادی این کشور در برابر پول های دیجیتالی نظیر بیت کوین خواهند کرد. در این بیانیه اعلام شده که حباب قیمت بیت کوین در حال افزایش است و باید در برابر آن ایستادگی کرد.

علاوه بر این، مقامات اقتصادی بر این عقده هستند که باید در برابر ضرر و زیان سرمایه داران و سهامداران قانونی این پول دیجیتالی ایستادگی کرد.

دولت این کشور بر این عقیده است که بانک ها مسئول افزایش ارزهای دیجیتالی هستند. این موسسات مالی با خرید زیاد بیت کوین به این پول بدون پشتوانه ارزش زیادی داده‌اند تا بتوانند مالیات های مختلف را دور بزنند.

مالیات بیت کوین از این پس روی خرید و فروش های انجام شده از طریق این پول دیجیتالی اعمال خواهد شد. علاوه بر این، مقامات کره ای تصمیم دارند تا نظارت بیشتری روی این پول دیجیتالی و تراکنش های انجام شده بر پایه آن داشته باشند.

افزایش ارزش بیت کوین از یک طرف و افزایش تعداد شرکت های حامی این ارز دیجیتالی از طرف دیگر در چند روز گذشته باعث شده تا ارزش این ارز بدون پشتوانه به میزان بسیار بالایی افزایش پیدا کند.

از طرفی سیستم های حکومتی بسیاری از کشورها نظیر کره جنوبی، انگلستان و آمریکا نگرانی خود مبنی بر عدم ایمنی این پول دیجیتالی را مطرح کرده‌اند. بسیاری ادعا می‌کنند که بیت کوین می‌تواند باعث افزایش ناامنی در سطح جهان و افزایش فعالیت های مالی غیر قانونی نظیر پول شویی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج