جاباما
۶۴۵۹۴۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اسلامی: پرسپولیس ما را دست کم نگیرد

مهاجم گلزن بادران هدف اصلی تیمش را صعود به لیگ برتر عنوان کرد ولی معتقد است می‌توانند برابر پرسپولیس نمایش خوبی ارائه دهند.

ورزش سه: کریم اسلامی درباره وضعیت بادران پس از اتمام نیم‌فصل اول گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و از ابتدای فصل روند کم‌نوسانی داشتیم؛ در مقطع کوتاهی نتیجه نگرفتیم؛ ولی خیلی زود از آن عبور کردیم و در ۶ مسابقه گذشته پنج برد و یک تساوی، آن هم برابر نفت در مسجد سلیمان به‌ دست آوردیم؛ شرایط تیم ما عالی است و مشکلی نداریم.

او در مورد کیفیت تیم‌های لیگ دسته اول عنوان کرد: وضعیت لیگ یک امسال نسبت به فصل قبل سخت تر شده، چون پارسال ۵-۴ تیم مدعی صعود بودند؛ ولی امسال ۹-۸ تیم این شرایط را دارند؛ در جدول هم مشخص است فاصله امتیازی تیم‌ها با هم کم است و مدعیان زیادی هستند؛ خدا را شکر نیم‌فصل اول خوب کار کردیم و دوم جدول هستیم.

مهاجم بادران در خصوص تقابل فردا با پرسپولیس در جام حذفی ابراز کرد: قطعا روز جمعه می‌توانید بازی جذابی ببینید چون هر دو تیم نمایش هجومی دارند؛ ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و بازیکنان با تجربه خوبی داریم؛ البته تمرکز تیم ما زیاد روی جام حذفی نیست و بیشتر به دنبال این هستیم در لیگ یک قهرمان شویم و به لیگ برتر صعود کنیم؛ اما با این حال پرسپولیس نباید ما را دست کم بگیرد.

اسلامی پیرامون روند گلزنی‌هایش طی مسابقات گذشته لیگ یک و اینکه می‌تواند همانند دیدار مرحله یک شانزدهم با پیکان، این بار مقابل پرسپولیس گلزنی کند، گفت: خوشبختانه در بازی‌های اخیر شرایط خوبی بوده و به کمک کادر فنی و بازیکنان تیممان این شرایط رقم خورده است؛ مهم‌ترین مسئله موفقیت بادران و پیروزی برابر پرسپولیس است و گل زدن من اهمیتی ندارد؛ امیدوارم شرایط خوب چند هفته گذشته را مقابل پرسپولیس هم داشته باشم و بتوانم مثمر ثمر ظاهر شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ، شما دست بالا هستین، دست پایین نمیگیرن ، چندتا از پرسپولیس خوردین میفهمین چه خبره بادران پلاستیک

      پاسخ ها

      • حنانه پرسپوليسی

        والا اعتماد به سقف همه تيم ها واسه پرسپولیس مثل استقلال سوراخن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج