۶۴۵۹۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۶۵)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها - گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی Slash of Sword - Arena and Fights ؛ خونین و مالین!
Slash of Sword Arena and Fights یک بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن با گرافیک سه بعدی با گیم پلی هیجان انگیز است که توسط کمپانی LaLapp برای اسمارت فون های اندرویدی توسعه و ارائه یافته است. در این بازی اعتیاد اور، طیف گسترده ای از نبردهایی خونین و نفس گیر با گلادیاتور های مختلف انتظار شما را می کشند تا شما با انها به مبارزه پرداخته و رفته رفته با پیروزی های خود به شهرت و موفقیت برسید.
قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که در Slash of Sword Arena and Fights، شما می توانید هم به صورت تک به تک و هم با ۱۰ جنگجوی دیگر به صورت همزمان به مبارزه پرداخته و یک بازی سر تا سر هیجان را با فضا سازی های اکشن تجربه نمایید. همانطور که گفته شد در انی بازی جذاب، باید با گلادیاتورهای مختلف به مبارزه پرداخته و بعد از اتمام نبردها به دهکده بیایید و در انجا استراحت کنید تا بتوانید مهارت های خود را ارتقا داده و قفل سلاح ها و زره های جدیدی را نیز باز کنید. همچنین علاوه بر جنگ ها، منطقه های مختلفی را خواهید دید که زندگی واقعی در ان در جریان است، کسی خواب است، کسی با کسی گپ می زند و شما در حالی که در انتظار شب هستید یک استراحت صلح امیز را تجربه خواهید کرد. بی شک شروع یک سفر به عنوان گلادیاتور در برابر جنگنده شبیه به خود، برنده شدن و گرفتن عنوان بهترین جنگجو، گرافیک خیره کننده با عکس های عالی، جلوه های نور شگفت انگیز، تغییرات اب و هوا و شرایط زمان و… همه ان چیزی است که یک گیمر خحرفه ای بازی اکشن خود میخواهد و خوشبختانه این بازی به صورت تمام و کمال ان را به نمایش گذاشته است و با دارا بودن یک گیم پلی اعتیاداور و ساخت منحصر به فردش، میتواند نظر شما را مانند سایر هوادارنش به خود جلب کند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
برخی از ویژگی های بازی Slash of Sword Arena and Fights:
  • دارای جنگ های خیره کننده با انیمیشن ها و جلوه های بصری عالی
  • امکان سفر به دنیای جدید به عنوان یک گلادیاتور در برابر جنگنده هم نوع
  • امکان پیروزی و کسب عنوان جنگجو برتر با مبارزه با ۱۰ دشمن در یک زمان
  • قابلیت جنگ با روسا و مواجه شدن ۱ به ۱ با بهترین و قوی ترین قهرمانان
  • دارای هوش مصنوعی و عقب نشینی خودکار ارتش در صورت شکست در نبرد
  • دارای گرافیک خیره کننده با جلوه های نوری حرفه ای و تغییرات اب و هوایی
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
برنامه Maxthon Cloud Web Browser ؛ مرورگرِ قدرتمند!
هنگامی که صحبت از وبگردی پیش می آید به صورت خودکار ذهن انسان به سمت استفاده از اینترنت در کامپیوتر می رود. اما شاید جالب است که بدانید این روزها وبگردی در گوشی های همراه به قدری افزایش یافته است که می توان گفت بسیاری از کاربران از طریق تبلت یا گوشی های موبایل برای استفاده از اینترنت و بارگذاری سایت های مختلف استفاده می کنند. از این رو در بسیاری از وب سایت ها، طراحی سایت متناسب با گوشی های همراه انجام شده است. اما کماکان شاهد آن هستیم که در برخی دیگر از وب سایت ها طراحی به شیوه مناسب برای وبگردی در گوشی و تبلت انجام نشده است و به همین دلیل معمولا کاربران با وبگردی در گوشی همراه مشکل دارند. چاره کار در چنین شرایطی، استفاده از مرورگری مناسب می باشد که با طراحی سایت های قدیمی مشکلی نداشته باشد.
Marathon Browser - Fast به عنوان یکی از مرورگرهای قدرتمند عرضه شده برای تلفن های هوشمند شناخته می شود. نسخه مخصوص کامپیوتر و ویندوز این مرورگر در گذشته عرضه شده بود و توانست محبوبیت بالایی نیز به دست بیاورد و با توجه به تجربه ای که سازندگان در طراحی مرورگر مخصوص کامپیوتر به دست آورده بودند، طراحی نسخه مخصوص موبایل نیز با کمترین میزان مشکلات ممکن انجام شد که در آن کاربران تجربه ای بی نظیر از وبگردی را به دست بیاورند. مرورگر مکستون دارای سرعت بسیار بالایی در بارگذاری و نمایش صفحات وب می باشد. با استفاده از این مرورگر می توانید صفحات اینترنت را با سرعت بسیار بالایی بارگذاری نمایید. امنیت مثال زدنی و بسیار عالی مرورگر مکستون یکی دیگر از دلایلی می باشد که با استفاده از ان کاربران خیالشان از بابت وبگردی خود امن خواهد بود!

یکی از قابلیت های دیگری که در مرورگر Maxthon Browser - Fast وجود دارد، امکان حذف و عدم نمایش تبلیغات موجود در سایت ها می باشد. مرورگر مکستون به گونه ای طراحی شده است که قادر است تا تبلیغات آزاردهنده موجود در سایت ها را بلاک کند تا موجب اذیت شدن کاربران نشود. این قابلیت به ویژه برای سایت هایی که دارای تبلیغات بسیار زیادی هستند، بسیار مناسب خواهد بود.
معرفی اپلیکیشن و بازی (65) معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
برخی از ویژگی های نرم افزار Marathon Browser:
  • دسترسی سریع با قرار دادن وب سایت های مورد علاقه در speed dial
  • امکان قرار دادن مدیاهای مورد علاقه درر بخش speed dial
  • امکان همگام سازی کردن تب های باز شده در میان دیوایس های مختلف
  • پشتیبانی از ارسال متن، تصاویر، وب سایت ها، لینک ها با هر دستگاه دیگر
  • پشتیبانی از دانلود و آپلود فایل ها با استفاده از سرویس های ابری مختلف
  • به اشتراک گذاری سریع و آسان فایل های مالتی مدیا در فیس بوک، توییتر، ایمیل و …
  • قابلیت همگام سازی کردن بوکمارک ها در هر مکانی برای دسترسی سریع و آسان
  • وبگردی به صورت ناشناس برای جلوگیری از شناسایی شما
  • دارای امنیت بسیار بالا که خیال شما را از بابت امنیتتان در اینترنت تامین خواهد کرد
  • دارای حالت مطالعه که در این حالت اندازه فونت ها در بهترین حالت ممکن قرار خواهد گرفت
  • بهترین حالت برای مدیریت زبانه (تب) های باز شده که امکان وبگردی راحت را به شما می دهد
  • پشتیبانی از پلاگین های مختلف برای تجربه ای متفاوت از وبگردی کاربران
  • دارای گزینه های بسیار زیاد جهت سفارششی سازی مرورگر مانند قرار دادن تصویر پروفایل
  • پشتیبانی کامل از فایل های فلش شامل بازی ها و ویدئوهای SWF
معرفی اپلیکیشن و بازی (65) معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65) معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
بازی Counter Terrorist Elite Combat ؛ حس خوبِ نوستالژی!
Counter Terrorist Elite Combat نام یک بازی اکشن میباشد که دارای گیم پلی بسیار خوبی در زمینه سرگرم کردن شما میباشد و بدون شک با استفاده از این بازی جذاب میتوانید برای دقایق و حتی ساعات طولانی خود را سرگرم کنید. داستان این بازی از جایی آغاز میشود که تروریست ها دوباره به شهر شما نفوذ کرده اند و راهی جز خبر کردن شما برای نیرو های امنیتی نمیباشد زیرا هر کسی توانایی مبارزه با این نیرو های آشوب گر را ندارد و یا بهتر است بگوییم که ترس از جان خود را دارند. این گیم به صورت آفلاین و بدون نیاز به دیتای اظافی قابل اجرا میباشد.
بازی Counter Terrorist Elite Combat به صورت کلی دارای 2 نقشه مجزا میباشد که میتوانید در این نقشه ها مراحل را شروع کنید و با ده ها تروریست مبارزه کنید. برای افزایش قدرت شما ده ها سلاح به بازی اظافه شده است که با انتخاب هر یک میتوانید یک ترس و دلهره را در تروریست ها بیندازید. بازی Counter Terrorist Elite Combat به صورت اچ دی و 3 بعدی طراحی شده است که محیط های متنوع و شبیه سازی از شهر های عربی در این بازی میتواند حس خوبی را به شما بدهد. با استفاده از این بازی میتوانید در دنیای اندروید نیز به مبارزه با نیرو های تروریست بپردازید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)



برخی از ویژگی های بازی Counter Terrorist Elite Combat:
  • گرافیک دیدنی به صورت اچ دی و ۳ بعدی
  • دسترسی به ده ها سلاح قدرتمند
  • مبارزه با تروریست ها در محیط های متنوع
  • اجرای بازی در ۲ منطقه گسترده
  • بدست آوردن امتیاز با نابودی هر تروریست
  • استفاده از قوانین اصلی بازی های اکشن
  • طراحی دیدنی شخصیت های بازی
  • بدست آوردن آیتم های بسیار در حین گیم
  • گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • اجرا به صورت آفلاین و بدون نیاز به دیتا
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
برنامه Twilight ؛ تجربه یک خواب راحت!
بسیاری از ما شب ها قبل از خواب معمولا از گوشی خود برای فرستادن پیام، وبگردی، مشاهده تصاویر، گوش دادن به موزیک و … استفاده می کنیم. به ویژه با عرضه برنامه های مسنجری مانند تلگرام استفاده از گوشی در شب بسیار افزایش یافته است و کاربران بیش از خوابیدن ساعاتی را به استفاده از چنین برنامه هایی می گذارند. اما جالب است که بدانید صفحه نمایش موبایل نوری از خود عرضه می کند که باعث می شود خواب آلودگی از ذهن شما دور شده و به این ترتیب احساس خستگی نکنید. به طبع این مشکل بزرگی است که باعث خواهد شد شب ها تا دیر وقت بیدار بمانید و احساس خستگی نکنید در حالی که واقعا خسته اید!

معرفی اپلیکیشن و بازی (65) معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
اگر شما نیز شب ها پیش از خواب از گوشی همراه خود را مورد استفاده قرار می دهید و می خواهید که از چنین مشکلی جلوگیری کنید توصیه می کنیم برنامه Twilight را استفاده کنید. این نرم افزار لایه ای از نور را بر روی صفحه گوشی شما قرار خواهد داد که باعث می شود نور آبی صفحه گوشی سبب اذیت شدن چشم ها نشود و به این ترتیب خواب شما تنظیم شود.
معرفی اپلیکیشن و بازی (65) معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
بازی Escape Machine City! ؛ رازهای شهر رو کشف کن!
Escape Machine City از جدیدترین بازیهای چالشی و پازلی است که توسط استودیوی بازیسازی Snapbreak و بصورت رایگان به انتشار رسیده و امتیاز خوب ۴.۳ از ۵ گوگل پلی را از آن خود نموده است.گیم پلی نوآورانه بازی اجازه میدهد تجربه جالبی از لحظات فرار را تجربه کرده و تا ساعتها سرگرم مراحل آن شوید.
در شهری که هر لحظه انتظار تخریب آن میرود، زندگی میکنید. شما تنها کسی هستید که در شهر باقیمانده و بقیه افراد فرار کرده اند. اما با دستگاه عجیب و غریبی روبرو میشوید که بالای صخره دیده می شود و گویی بخاطر حوادث اخیر در آنجا گیر کرده است. رازهای مربوط به آن را کشف کرده و با کاوش در لوکیشن های مختلف گره از معمای پیش رو باز کنید. هرچیزی که برای خروج از شهر نیاز است را همراه خود ببرید و بسرعت از آنجا دور شوید. ۱۵ مکان مختلف که با گرافیک سه بعدی و جلوه های بصری طراحی شده را جستجو کرده و از پس ماموریت های متنوع برآیید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
برخی از ویژگی های بازی Escape Machine City:
  • فرار از سطوح با گرافیک ۳D خیره کننده و جلوه های بصری
  • ۱۵ سطح زیبا برای کشف! ۸ سطح اول بصورت رایگان
  • ده ها ماموریت های چالش انگیز و پازلی
  • بازی فرار فوق العاده در میان سایر بازیهای فرار!
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
معرفی اپلیکیشن و بازی (65) معرفی اپلیکیشن و بازی (65)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج