۶۴۶۵۲۷
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ همه کشورهای جهان جز ما خودفروخته‌اند

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: احمد علم‌الهدی در نماز دیروز جمعه مشهد: «وزیر خارجه انگلیس با وقاحت می‌آید، آقایان هم با او نشست و برخاست می‌کنند. این مردک آمده دو تا جاسوس و وطن‌فروش را نجات دهد؛ شما می‌خواهید با او درباره برجام به عنوان یک هم‌پیمان حرف بزنید؟

محمدرضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: احمد علم‌الهدی در نماز دیروز جمعه مشهد: «وزیر خارجه انگلیس با وقاحت می‌آید، آقایان هم با او نشست و برخاست می‌کنند. این مردک آمده دو تا جاسوس و وطن‌فروش را نجات دهد؛ شما می‌خواهید با او درباره برجام به عنوان یک هم‌پیمان حرف بزنید؟ در برجام یک جمله‌ای گذاشتید که راه را باز کند تا بعد بیشتر سازش کنید؛ بیخود نیست اینها می‌گویند مذاکره موشکی داریم، به استناد همین جمله است. رییس‌جمهور فرانسه که یک روباه جیره‌خور آمریکایی‌ است می‌خواهد به ایران بیاید.»

یکی از اصولگرایان که موقعیت را مناسب دید روند آقای علم‌الهدی را این‌گونه ادامه داد و گفت: چه کسی این وزیر بی‌تربیت و بی‌شعور بریتانیا را در کشور راه داده؟ اینجا خانواده زندگی می‌کند. بندازید بیرون این اجنبی مزدور روباه پیر را. این خارجی‌ها وقتی دستشویی می‌روند از شلنگ استفاده نمی‌کنند. نجس و پاکی نمی‌فهمند. نباید آنها را به داخل کشور راه داد. الان باید تحقیق کنیم ببینیم این وزیر خارجه انگلستان هر کجا که رفته برویم آنجا را آب بکشیم.

صدراعظم آلمان یک زن است. ما زن‌ها را در استادیوم آزادی راه نمی‌دهیم آن وقت ملت بی‌خرد آلمان یک زن را چندین سال است به عنوان صدراعظم انتخاب می‌کنند.درست است که با کشور پرتغال مشکلی نداریم، آنها هم با ما مشکلی ندارند ولی رییس‌جمهور آنها یک خودفروخته آمریکاست و آدم به دردنخوری است. اینها در مورد مسوولان کشور صربستان، استونی، رومانی، بلژیک، کلمبیا، فیلیپین، نیوزیلند و... هم صدق می‌کند. همه کشورهای جهان جز ما جیره‌خوار و خودفروخته و نوکر امپریالیسم هستند. فقط ما خوبیم...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      ایول

    • بدون نام

      عالییی بود

    • بدون نام

      زنده باد ایران سوریه عراق انصارالله یمن و حزب الله
      بقیه همه خائن و خودفروخته و جهنمی هستند.

    • انسان

      احسنت طنز جالبی بود ...

    • بدون نام

      طنزنیست حقیقتی تلخ است،کشورکنونی ماتافته جدابافته است......

    • nazanin

      ای گفتییییی .یعنی چی‌اخه.!!با کل دنیا ک نمیشه قهر بود.انگلیس روباه پیره .امریکا شیطان بزرگه عربستانیا کودک کشن اسراییلیهام اشغالگر.فقط ما و یمن و سوریه لبنان و عراق خوبیم، تمام!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج