جاباما
۶۴۶۵۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استقلال نباید به جایگاه حریفش در جام حذفی نگاه کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: ایرانجوان این پتانسیل را دارد که در صورت کوچکترین غفلت آبی پوشان، این تیم را در جام حذفی غافلگیر کند.

خبرگزاری مهر: ایوب اصغرخانی در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل ایرانجوان در جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان استقلال حواسشان به این موضوع باشد که جام حذفی جام شگفتی هاست و هر تیمی می تواند در این مسابقات بر هر تیم دیگری پیروز شود.

وی افزود: وینفرد شفر آنقدر تجربه دارد که این حریف را دست کم نگیرد اما ترس من از این است که بازیکنان استقلال و به خصوص جوانتر ها در باد پیروزی بر سپاهان خوابیده باشند و دچار غرور کاذب شده باشند. این اتفاق می تواند کار دست آنها بدهد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: ایرانجوان از تیم های ریشه دار در فوتبال ایران است اما این روزها حال و روز خوشی در لیگ دسته اول ندارد. همین است که این تیم را خطرناک می کند. بازیکنان این تیم قطعا انگیزه های زیادی برای دیدار با استقلال دارند. این بازی فرصتی است برای دیده شدن و این باعث می شود انرژی بازیکنان این تیم در زمین دو چندان شود. استقلال نباید به جایگاه این تیم نگاه کند.

هافبک سابق استقلال تاکید کرد: گمان من این است از آنجایی که آبی پوشان در لیگ شانس زیادی برای قهرمانی ندارند باید در جام حذفی با همه قوا حضور پیدا کنند و حتی یک لحظه هم غفلت نکنند. یک لحظه غفلت در جام حذفی می تواند به قیمت از دست رفتن یک جام برای این تیم تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج