۶۴۶۷۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سنسور اثرانگشت در Galaxy S۹ استفاده نمی‌شود

برخلاف شایعات، سنسور اثر انگشت جدید سینپتیکس که زیر نمایشگر تعبیه می‌شود در گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) استفاده نخواهد شد. به جای آن یک گوشی برند ویوو از آن میزبانی خواهد کرد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: برخلاف شایعات، سنسور اثر انگشت جدید سینپتیکس که زیر نمایشگر تعبیه می‌شود در گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) استفاده نخواهد شد. به جای آن یک گوشی برند ویوو از آن میزبانی خواهد کرد.
سنسور اثرانگشت در Galaxy S9 استفاده نمی‌شود

شرکت سینپتیکس چند روز پیش رسما از یک سنسور اثر انگشت جدید قرار گرفته در زیر نمایشگر گوشی ها پرده برداری کرد تا جایگزین آینده سنسورهای فعلی مشخص شود. در همان موقع بود که ما در گزارشی عنوان کردیم این کمپانی، قصد دارد نخستین سری تولیدی از این اسکنر را به سامسونگ اختصاص دهد تا شاهد حضور آن در گوشی های سری گلکسی اس ۹ این شرکت باشیم. حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد چنین چیزی نخواهد بود و نمی‌توانیم شاهد حضور سنسور اثر انگشت جدید سینپتیکس در گلکسی اس ۹ باشیم.

به جای آن شرکت ویوو، تولیدکننده چینی گوشی های هوشمند ادعا کرده است که گوشی های آن افتخار آن را کسب کرده‌اند تا بتوانند نخستین میزبان سنسور اثر انگشت جدید سینپتیکس در زیر نمایشگر خود باشند. در حالی که سینپتیکس در رویداد معرفی این سنسور عنوان کرده بود که ۵ شرکت برتر گوشی ساز جهان از آن در یکی از گوشی های جدید خود استفاده خواهند کرد، اما با توجه به تازه‌ترین داده‌های شرکت IDC، نام کمپانی ویوو در لیست ۵ گوشی ساز مطرح جهان قرار ندارد! البته صاحب اصلی این شرکت، اوپو، جایگاه چهارم را از آن خود کرده است و ما حدس می‌زنیم که همین کافی باشد تا بخواهیم حرف ویوو را تایید کنیم.

سنسور اثرانگشت در Galaxy S9 استفاده نمی‌شود
سنسور جدید سینپتیکس

سنسور اثر انگشت جدید سینپتیکس برای اولین بار در یک گوشی Vivo

ویوو چندی پیش از یک گوشی هوشمند پیش تولیدی پرده برداری کرد تا به همگان عملکرد یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را نشان دهد؛ هرچند آن گوشی از یک سنسور ساخت کمپانی کوالکام برخوردار بود. حال تایید شده است که گوشی آینده ویوو از سنسور اثر انگشت جدید سینپتیکس به نام Clear ID FS۹۵۰۰ بهره‌ند خواهد بود. یک تحلیلگر به نام Patrick Moorhead در گفتگو با سایت Forbes اشاره کرده که این گوشی پیش تولیدی برند ویوو را در دست گرفته و شاهد عملکرد سنسور جدید شرکت Synaptics در زیر نمایشگر آن بوده است. این گوشی به یک سنسور CMOS ادغام شده در زیر نمایشگر آمولد خود مجهز شده است و می‌تواند اثر انگشت کاربر را با قرار گرفتن انگشت آن بر روی قسمت زیرین نمایشگر شناسایی کند. به گفته‌ی وی، این سنسور سریع‌تر از آنچیزی بوده که تصورش را می‌کرده است. تصویر این گوشی پیش تولیدی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

سنسور اثرانگشت در Galaxy S9 استفاده نمی‌شود

به عنوان یکی از برترین گوشی سازهای چینی، ویوو دستاوردهای زیادی داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از یک نمایشگر با تراکم پیکسلی بیش از ۵۰۰ppi بر روی یک مدل گوشی خود پیش از آن که بخواهد توسط سایر شرکت‌ها مرود استفاده قرار گیرد اشاره کرد. حال به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت جدید سینپتیکس در زیر نمایشگر این گوشی به عنوان نخستین محصول تولیدی را نیز باید به لیست افتخارات آن‌ها اضافه کرد. این بزرگ‌ترین دلیلی است که نشان دهد گلکسی اس ۹ سامسونگ نخستین گوشی مجهز به این گوشی نخواهد بود و احتمالا فاقد این سنسور روانه بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج