۶۴۶۸۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«آخرین جدای» در آستانه فروش ۲۰۰ میلیون دلاری

هشتمین فیلم مجموعه سینمایی "جنگ‌های ستاره‌ای" در نمایش‌های پنجشنبه شب ۴۵ میلیون دلار فروخت.

هنرآنلاین: "جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای" (Star Wars: The Last Jedi) از شرکت‌های دیزنی و لوکاس‌فیلم در ۴۲۳۲ سینما در آمریکای شمالی روی پرده رفت و برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که فیلم در سه روز اول اکران در این بازار بیش از ۲۰۰ میلیون دلار خواهد فروخت.


«آخرین جدای» در آستانه فروش 200 میلیون دلاری

هشتمین فیلم مجموعه سینمایی "جنگ‌های ستاره‌ای" در نمایش‌های پنجشنبه شب 45 میلیون دلار فروخت که بدون محاسبه نرخ تورم، دومین فروش برتر یک فیلم در نمایش‌های پنجشنبه شب بعد از "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" (57 میلیون دلار) در 2015 است.

به گزارش ورایتی، برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که "جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای" در روز جمعه با حساب فروش نمایش‌های پنجشنبه شب، بین 95 تا 98 میلیون دلار به دست آورده است. انتظار می‌رود فیلم در روز شنبه حدود 60 میلیون دلار و روز یکشنبه نیز بین 45 تا 48 میلیون دلار بفروشد.

به این ترتیب، "جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای" بعد از "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" با 248.8 میلیون دلار، "دنیای ژوراسیک" (2015) با 208.8 میلیون دلار و "انتقامجویان" (2012) با 207.4 میلیون دلار، چهارمین فیلمی خواهد شد که در تاریخ سینمای آمریکای شمالی در اولین آخر هفته اکران از مرز 200 میلیون دلار فروش گذر می‌کند. سال گذشته در همین هفته، "سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای" که با الهام از سری فیلم‌های "جنگ‌های ستاره‌ای" ساخته شد، در اولین آخر هفته اکران 155.1 میلیون دلار فروخت.

عملکرد تماشایی "جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای" یک روز پس از آن بود که اعلام شد شرکت دیزنی با پرداخت 52.4 میلیارد دلار، دارایی‌های شرکت فاکس قرن بیستم را از آن خود می‌کند. با این اقدام، دیزنی در سال‌های آتی به رهبر بلامنازع بازار فروش تبدیل می‌شود.

از نوامبر پیش برآورد شده بود که "جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای" در اولین آخر هفته اکران حدود 200 میلیون دلار بفروشد. از "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" فیلم قبلی این مجموعه سینمایی دو سال پیش در نهایت در بازار داخلی 936.7 میلیون دلار به دست آورد که یک رکورد بود. فروش جهانی فیلم 2.07 میلیارد دلار شد. "سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای" در آمریکای شمالی 532.2 میلیون دلار و در دنیا 1.03 میلیارد دلار فروخت.

داستان هشتمین فیلم مجموعه سینمایی "جنگ‌های ستاره‌ای" از جایی آغاز می‌شود که "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" به پایان رسید. راین جانسن فیلمنامه فیلم جدید را نوشته و کارگردانی کرده است.

مارک همیل، آدام درایور، دیزی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک، لوپیتا نیونگو، دونال گلیسن، آنتونی دانیلز، گوئندولین کریستی و اندی سرکیس در "آخرین جدای" بازی می‌کنند. بنیسیو دل تورو، لورا درن و کلی ماری تران بازیگران جدید مجموعه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج