جاباما
۶۴۶۸۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرفاوی استقلالی‌ها را تهدید کرد

سرمربی سابق استقلال گفت:مدیری که بابت مهریه زن دوم یک فوتبالیست پول پرداخت می‌کند و مطالبات من را نمی‌دهد باید جوابگوی قانون باشد و چرا آن مدیر جواب قانون را نمی‌دهد.

خبرگزاری فارس: صمد مرفاوی درخصوص اینکه سرانجام تکلیف مطالباتش از باشگاه استقلال چه شد،‌اظهار داشت: همانطور که می‌دانید من ۱۳۰ میلیون تومان از استقلال طلبکار بودم و با حکم کمیته انضباطی به ازای هر سال تاخیر در پرداخت ۵ درصد هم باید جریمه به من پرداخت شود.

وی افزود: متاسفانه ۶ سال است که با باشگاه استقلال به نتیجه نرسیده‌ام و چند وقت پیش وقتی به باشگاه مراجعه کردم می‌خواستند نصف پول را به من بدهند. این مبلغ رقمی بود که من به اداره مالیات پرداخت کردم.

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: متاسفانه بعد از آن هیچ تماسی با من نگرفتند و ۶ سال است از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گذشته و علاوه بر بی‌احترامی که به من شده بی‌قانونی هم صورت گرفته است. شاید اگر من را قبلا صدا می‌کردند، با آنها توافق می‌کردم اما بعد از گذشته ۶ سال بی‌احترامی نمی‌توانم از حقم بگذرم. الان دیگر نمی‌توانم ملاحظه کنم و باز هم می‌گویم که قانون‌گذار باید قانون را اجرا کند.

مرفاوی در ادامه تاکید کرد: مدیری که بابت مهریه زن دوم یک فوتبالیست پول پرداخت می‌کند و مطالبات من را نمی‌دهد باید جوابگوی قانون باشد. مدیری که به خاطر اعتصاب سال گذشته بازیکنان تیمش بلافاصله ۳۰ درصد برای آنها تهیه کرده و به حسابشان می‌ریزد تا اعتصاب بشکند باید پاسخگوی قانون هم باشد. معلوم است که این نفرات پول امثال منصور پورحیدری را نمی‌دهد که حتی اموالش را به خاطر استقلال فروخته است. این آقایان وقتی حرمت پورحیدری را نگاه نمی‌دارند می‌خواهید حرمت من را نگه دارند؟ احترام به یک پیشکسوت در این فوتبال کجا است؟ ما هم برای استقلال زحمت کشیدیم و هفت سال است بی‌توجهی می‌بینیم. دریغ از یک تعارف خشک و خالی، چطور پول برای دیگران هست اما برای من نیست. من هم طبق قانون جلو می‌روم.

وی درخصوص اینکه آیا پیگیری مطالباتش را از AFC انجام داده است، گفت: فقط این را بگویم که پیگیر کارهایم هستم. آقایانی که می‌گویند بدهی‌ها را صاف کردیم من یکی از طلبکاران هستم چرا با من تسویه نشده است. آقایانی که مرتب می‌گویند تسویه حساب با طلبکاران ۱۰ ساله استقلال انجام شده پس چرا با ما تسویه حساب نشده است. شاید اگر قبلا با من توافق می‌کردند من بخشی از پولم را می‌بخشیدم، اما حالا همه پولم را می‌خواهم.

مرفاوی در پایان درباره اینکه آیا بازی‌های استقلال را می‌بیند یا خیر، گفت: بازی‌ها را می‌بینم و شرایط استقلال هم بد نیست، آرام آرام همه چیز تغییر کرده اما هنوز استقلال جا دارد تا به آن تیم همیشگی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج