۶۴۶۸۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

به بهانه رأی کمیته تعیین وضعیت

نامه‌ای که در پیروزی کریمی، نقش ویژه‌ای داشت

مالک سابق باشگاه نفت تهران با اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرد که در پیروزی کریمی نقش ویژه‌ای داشت.

خبرگزاری تسنیم: حاشیه‌هایی باشگاهداری حمیدرضا جهانیان همچنان ادامه دارد. با به نتیجه رسیدن شکایت علی کریمی از باشگاه نفت تهران هم که مالکیت آن را این فرد به عهده دارد، این حاشیه‌ها به نقطه جالبی رسیده و جهانیان مدعی شده که رأی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ناعادلانه است، چون با علی کریمی قطع همکاری نشده بود و او خودش استعفا کرده است.

این اتفاق در حالی رقم خورده که مالک باشگاه نفت تهران که حالا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این مالکیت را هم غیرقانونی می‌داند، با استناد به پیامک علی کریمی اعلام کرد که او استعفا کرده است. از همین‌رو او برای کنار گذاشتن کریمی اقدام کرد و وقتی مشخص شد که پیامک سندی برای قطع همکاری و استعفا نیست، راه دیگری را در پیش گرفت. جهانیان اعلام کرده بود که باشگاه نفت با کریمی قطع همکاری نکرده و او به عنوان مربی باشگاه باید دستیار حمید درخشان شود، در حالی که سمت کریمی در قرارداد منعقد شده با باشگاه نفت تهران سرمربی بود.

وقتی این اتفاقات رقم خورد، استعفایی از کریمی وجود نداشت و حمید درخشان هدایت تیم نفت را عهده‌دار شد، مالک غیر قانونی باشگاه نفت تهران با اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در تاریخ ۱۸ مهرماه با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ اعلام می‌کند که با علی کریمی قطع همکاری شده است. یعنی در متن نامه به بهاروند هم صحبتی از استعفا نبوده و مشخصاً اعلام شده که با کریمی قطع همکاری شده است. حالا کمیته تعیین وضعیت با استناد به مدارک موجود رأی را به سود علی کریمی صادر و باشگاه نفت را به پرداخت غرامت محکوم کرده است. جهانیان این رأی را ناعادلانه می‌داند در حالی که نه تنها استعفایی از کریمی ندارد، بلکه نامه قطع همکاری او را هم به سازمان لیگ ارسال کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج