۶۴۷۰۶۷
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

آدم ربایی و دزدی با دستور شوهر خاله

دو پسر جوان که پس ازشکارفروشندگان خودروهای گرانقیمت درفضای مجازی، نقشه آدم‌ربایی و سرقت‌هایشان را طراحی و اجرا کرده بودند، در عملیات ویژه پلیسی دستگیر شدند.

روزنامه ایران: دو پسر جوان که پس ازشکارفروشندگان خودروهای گرانقیمت درفضای مجازی، نقشه آدم‌ربایی و سرقت‌هایشان را طراحی و اجرا کرده بودند، در عملیات ویژه پلیسی دستگیر شدند.
۱۴ آبان امسال مرد جوانی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ رفت و از آدم ربایانی شکایت کرد که بعد از ربودن او خودرواش را به سرقت برده بودند.او گفت: برای فروش خودروی ۱۷۰ میلیون تومانی‌ام در سایت دیوار آگهی داده بودم. ۳۰ مهر امسال دو نفر با من تماس گرفتند و بعد از تعیین محل قرار، خودروام را در خیابان گلبرگ درحوالی محل زندگی‌ام دیدند.
مدتی از آنها خبری نداشتم تا اینکه ۱۴ آبان امسال، دوباره همان دو مرد با من تماس گرفتند و به بهانه تنظیم قرار داد به پارکینگ خانه‌ام آمدند. اما ناگهان به طرفم حمله کرده و با تهدید چاقو و شوکر مرا به داخل صندوق عقب خودرو انداخته و از ساختمان خارج شدند. سارقان پس از طی مسافتی، مرا در اتوبان شهید یاسینی از ماشین به بیرون پرتاب کرده و با سرقت خودروام از محل دور شدند.»به‌دنبال شکایت مرد جوان، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شده و تحقیق برای دستگیری تبهکاران آغاز شد.
گزارش سرقت ناموفق
در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان با سرقت ناموفق مشابهی در منطقه تهرانپارس مواجه شدند.
دومین شاکی به پلیس گفت: ۱۶ شهریور آگهی فروش خودروام را در سایت دیوار درج کردم. مدتی بعد دومرد برای خرید خودروام به مغازه‌ام در فلکه اول تهرانپارس آمدند. از آنجا که مغازه خلوت بود آنها با چاقو و شوکر به من حمله کردند و قصد گرفتن سوئیچ ماشین را داشتند که همان موقع یکی از همکارانم که به مغازه برگشته بود، متوجه موضوع شد و به کمکم آمد.
سارقان بدون اینکه موفق به سرقت شوند، بسرعت از مغازه خارج و متواری شدند. مغازه‌ام مجهز به دوربین مداربسته است و صحنه زمان سرقت توسط دوربین‌ها ضبط شده است.
دستگیری سارقان آدم ربا
با اظهارات مرد جوان، بلافاصله کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداخته و تصاویر متهمان فراری به‌دست آمد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد یکی از متهمان علیرضا نام دارد که سابقه سرقت‌های خشن در پرونده خود دارد و آخرین بار به اتهام کیف قاپی بازداشت شده است.بنابراین کارآگاهان به سراغ متهم ۲۵ ساله در محله اتابک- منصور رفته و با مراقبت‌های نامحسوس و شناسایی خودروی مسروقه که در اختیار متهم جوان بود او را دستگیر کردند.
علیرضا پس از دستگیری به سرقت خودرو اعتراف و مدعی شد که شوهر خاله‌اش به نام جلال طراح اصلی این سرقت‌هاست و پسر ۲۴ ساله‌ای به نام مسعود در این سرقت‌ها او را همراهی کرده است.«مسعود» نیز پس از شناسایی، در همان منطقه اتابک دستگیر و به سرقت خودرو اپتیما همراه با آدم‌ربایی اعتراف و اظهارات علیرضا در خصوص نقش «جلال» را در این سرقت تأیید کرد.با معرفی «جلال» به‌عنوان سرکرده گروه، بلافاصله سوابقش مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که او از مجرمین سابقه دار و تحت تعقیب دستگاه قضایی است.
سرانجام با شناسایی مخفیگاه جلال در منطقه تهرانپارس - بلوار پروین، او نیز در ساعت یک بامداد۲۵ آذر امسال دستگیر شد.سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «متهمان در همان تحقیقات اولیه به سرقت خودرو اپتیما همراه با آدم ربایی در منطقه گلبرگ و همچنین سرقت ناموفق در منطقه تهرانپارس اعتراف کرده و هر دو شاکی پرونده نیز پس از مواجهه حضوری، متهمان را شناسایی کرده‌اند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      هردم از این باغ بوی گل تازه ای میرسد منظورم شگرد جدید سرقت وآدم ربای هستش آقای قاضی می توند با دادن حکم های خیلی سنگین درجامعه بازدارندگی ایجاد کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب مهدی گلپا، نکته شما هم سارقان را مقصر میدانید!!

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      اوه اوه چه آدمای خَشِنی ......

      پاسخ ها

      • تهرانی

        گندم مواظب باش به پست اینا بخوری همه پولاتو ازت میگیرن دیگه تو مدرسه ساندویچ خبری نیست

    • مهدی گلپا

      باعرض سلام خدمت بدون نام عزیز ، عزیز جان حکایت کسی که اسب شو از طویله دزدیده بودن یکی می گفت چرا در طویله رو قفل نکردی یکی می گفت دیوار طویله کوتاه بوده یکی می گفت چرا خواب بودی که اسبت را بدزدند یکی می گفت در طویله رو خوب نبسته بودی هیچ کس دزد را مقصر نمی دانست عزیز چان فقر و بیکاری توجیح خوبی برای دزدی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج