۶۴۷۰۷۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

منتظر Galaxy S۹ در CES ۲۰۱۸‌ نباشید!

اگر امیدوار بودید تا گلکسی اس ۹ را به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند در CES ۲۰۱۸ شاهد باشید خبرهای چندان خوبی برای شما نداریم.

وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: اگر امیدوار بودید تا گلکسی اس ۹ را به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند در CES ۲۰۱۸ شاهد باشید خبرهای چندان خوبی برای شما نداریم.

منابع نزدیک به وب‌سایت Slash gear مدعی شده‌اند سامسونگ مشابه با الجی، در ماه ژانویه چند گوشی هوشمند جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت. با وجود این، رویدادهای سامسونگ در ماه آتی میلادی به گوشی‌های هوشمند سطح پایین اختصاص خواهد داشت. به بیان دیگر شاهد گوشی‌هایی نظیر Galaxy A۸ و A۸ Plus‌مدل ۲۰۱۸ خواهیم بود. دو گوشی که گفته می‌شود از ترکیب Infinity Display و کلید اختصاصی دسترسی به بیکسبی بهره می برند. حال آنکه در خصوص گلکسی اس ۹ روایت دیگری را شاهد هستیم.
منتظر Galaxy S9 در CES 2018‌ نباشید!

ماه گذشته میلادی گزارشی منتشر که در آن به رونمایی از گلکسی اس ۹ در CES ۲۰۱۸ اشاره شده بود. این در حالی است که با گذشت چند هفته، مسئولان سامسونگ به امید مشتاقان و طرفداران این برند پایان دادند و در گفتگو با روزنامه‌ای کره‌ای اعلام کردند احتمال نمایش پرچمدار جدید آن‌ها در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی ۲۰۱۸ بسیار ضعیف است.

حالا کور سوی امید موجود هم به یاس تبدیل شده و جدیدترین گزارش‌های وب‌سایت etnews حکایت از آن دارد که خبری از معرفی یا حتی نمایش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در CES 2018 نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج