۶۴۷۰۷۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مرفاوی: افتخاری گفت ۶۰میلیون بگیر، رضایت بده

صمد مرفاوی از بی‌توجهی مدیران باشگاه استقلال به شدت ناراحت است و همچنان به دنبال دریافت دستمزدی است که سال‌ها پیش باید باشگاه استقلال به او می‌پرداخت.

ایران ورزشی: صمد مرفاوی از بی‌توجهی مدیران باشگاه استقلال به شدت ناراحت است و همچنان به دنبال دریافت دستمزدی است که سال‌ها پیش باید باشگاه استقلال به او می‌پرداخت. مرفاوی از اتفاقاتی در استقلال پرده برمی‌دارد که جای بسی تامل و شگفتی دارد. آنجا که می‌گوید باشگاه پول مهریه بازیکن را جور می‌کند اما پول حق‌الزحمه او و منصور پورحیدری را نمی‌دهد. به راستی باشگاه استقلال چرا چنین رفتاری با افراد خوشنامی همچون مرفاوی و بازمانده‌های پورحیدری دارد؟ آنها برای استقلال زحمت کشیده‌اند یا بازیکنانی که امروز در استقلال بازی می‌کنند و با این نمایش‌های نه چندان امیدوارکننده جام‌های بسیاری را از دست داده‌اند؟

درباره موضوع شکایت شما از استقلال باز هم خبری منتشر شد با این محتوا که ممکن است باشگاه به دلیل شکایتی که طرح کرده‌اید از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. این خبر را تایید می‌کنید.

اولا که استقلال آنقدر پول دارد که رضایت من را بگیرد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود. در ثانی وقتی باشگاه به درخواست‌های مکرر من بی‌توجهی می‌کند دیگر برای من فرقی نمی‌کند که چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود. خودشان می‌دانند و این شکایت.

شما به کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره چیزی گفتید؟

بله، من به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفتم که باشگاه استقلال از سال‌ها پیش به من ۱۳۰ میلیون بدهی دارد اما پرداخت نمی‌کند. من به آنها اطلاعاتی دادم و گفتم اقدام کنند.

اما باشگاه استقلال اعلام کرده بدهی ندارد.

نمی‌دانم چرا این دروغ‌ها گفته می‌شود. باشگاه استقلال به من بدهکار است و با اینکه سال‌ها است این بدهی پرداخت نشده اما حاضر نیستند پولی که ارزشش کم شده را بپردازند.

با افتخاری صحبت نکردید؟

یک بار ایشان با من تماس گرفت گفت بیا باشگاه، من هم رفتم. در این جلسه ایشان درخواستی مطرح کرد که از نظر من بی‌احترامی بود. آقای افتخاری به من گفت بیا ۶۰ میلیون بگیر و رضایت بده. این پول مالیات کل پولی است که از استقلال طلب دارم. البته پولی که الان دیگر ارزش سال‌ها قبل را ندارد.

نامه‌نگاری هم کردید؟

۳ ماه پیش به باشگاه نامه ارسال کردم تا مشکل را حل کنند اما هیچ توجهی نکردند. من هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفتم تا مردم بفهمند مدیرانی در باشگاه استقلال فعالیت می‌کنند که هیچ ارزش و احترامی برای پیشکسوت‌ها قایل نیستند. مردم باید بدانند چه افرادی در باشگاه استقلال کار می‌کنند.

حاضر به بخشش بخشی از بدهی خود نیستید؟

مگر بدهی من چه قدر است که ببخشم؟ آقایان وقتی میلیارد میلیارد هزینه تیم می‌کنند بخش اندکی از آن را هم به من بدهند اما متاسفانه در باشگاه استقلال این رفتارها باب شده و هر مدیری می‌آید به پیشکسوت‌ها بی‌محلی می‌کند. این طوری درست نیست.

همسر منصور پورحیدری هم از این مسائل ناراحت بود.

حق دارد که ناراحت باشد. حق زحمت کشیدن امثال من و منصورخان را که سال‌ها بی‌منت برای باشگاه کار کردیم نمی‌دهند آن وقت می‌روند پول مهریه زن بازیکن را جور می‌کنند. آدم وقتی این چیزها را می‌شنود ناراحت می‌شود.

کدام بازیکن؟

حالا بماند کدام بازیکن. آخر فقط این موضوع نیست. مسائل دیگر هم هست. فصل پیش بازیکنان ۳ روز اعتصاب کردند باشگاه زود پولشان را داد اما چون امثال ما پیشکسوت‌ها چیزی نمی‌گوییم آنها هم راحت از حق ما می‌گذرند یا می‌خواهند به هر شکلی شده تخفیف بگیرند. شخصیتی مثل پورحیدری مگر کم برای استقلال زحمت کشید؟ ایشان از جیبش هم برای استقلال خرج کرد اما رفتار خوبی با او نشد.

ریشه ناراحتی شما از چیست آقای مرفاوی؟

من از بی‌عدالتی‌ها به ستوه آمدم. من از بی‌مهری‌ها و بدرفتاری‌ها ناراحتم. باور کنید اگر رفتار خوشی می‌دیدم شاید طور دیگری برخورد می‌کردم اما مدیران استقلال بی‌احترامی می‌کنند و توقع دارند که ما با این رفتارها چیزی نگوییم و ساکت باشیم. شاید شخصیت بعضی‌ها این طوری باشد و با همه بی‌احترامی‌هایی که می‌بینند چیزی نگویند اما من اینطوری نیستم. اجازه نمی‌دهم کسی به من بی احترامی کند. ضمن اینکه باز هم تاکید می‌کنم چیزی فراتر از حقی که دارم نمی‌خواهم. من برای استقلال عرق ریختم و راضی‌ام همان پول زحمت سال‌ها پیش را الان بدهند. این دستمزد حق‌الزحمه من است و از آن نمی‌گذرم.

فکر می‌کنید در نهایت این ماجرا به کجا می‌رسد؟

من نمی‌دانم. این باشگاه استقلال است که باید تکلیف را روشن کند. من شکایتم را مطرح کردم و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در جریان است. آنها باید هرچه زودتر دستمزد من را بپردازند تا مشکلی برای شان ایجاد نشود. هر اتفاقی بیفتد از دست من دیگر کاری برنمی‌آید. امیدوارم زودتر دست به کار شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک توسرت مکه کم خوردی بی چشم رو واقعا برات تاسفم میخورم پول پرست

      پاسخ ها

      • ناصر خان حجازی.فرهاد مجیدی

        ما که هیچی از آقای مرفاوی ندیدیم.

    • واقعه گو

      میگم آقای افتخاری خرید بازیکن ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بی مصرف
      و بدرد نخور افتخار نداره هااا !!!!!

      بیاین طلب بدهکارهای یک دهه قبل خودتونو تسویه کنید
      بلخص پیشکسوتی همانند مرفاوی ها ، برهانی ها ، غیره !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج