۶۴۷۱۲۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مشکوک سازی مرگ آیت الله، حاشیه سازی است

روزنامه صبح نو نوشت: فائزه، دومین و پرسروصداترین و پرحاشیه‌ترین فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است. البته چندی پس از فوت پدرش، کمتر شاهد حواشی از او بودیم که روز گذشته در اقدامی تازه در ادامه پروژه مشکوک سازی مرگ آیت الله با مصاحبه ای درباره علت فوت ایشان، جنجال آفرین شد و نامش بر سر زبان رسانه ها افتاد.

روزنامه صبح نو نوشت: فائزه، دومین و پرسروصداترین و پرحاشیه‌ترین فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است. البته چندی پس از فوت پدرش، کمتر شاهد حواشی از او بودیم که روز گذشته در اقدامی تازه در ادامه پروژه مشکوک سازی مرگ آیت الله با مصاحبه ای درباره علت فوت ایشان، جنجال آفرین شد و نامش بر سر زبان رسانه ها افتاد.
با نزدیک شدن به سالگرد فوت آیت الله هاشمی، فائزه هاشمی در گفت‌وگویی درباره سرنوشت این پرونده توضیح داد و با بیان اینکه جلسه ای با حضور همه اعضای خانواده و برخی از اعضای شورای عالی امنیت برگزار شد، گفت: «در این جلسه به ما اعلام کردند که بررسی ها نشان می دهند که در بدن پدر ۱۰ برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است.»
او افزود: «البته اعلام کردند که در بدن مادر ۳برابر حد مجاز و در بدن خواهرم فاطمه نیز ‌یک‌برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است.
البته به ما اعلام کردند که دلیل فوت این نبوده است، آنها گفتند نمی دانند منشأ رادیواکتیو کجا بوده است.» فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که آیا این پرونده در شورای عالی امنیت ملی بسته شده، گفت: «درباره اینکه این پرونده در شورای عالی امنیت ملی بسته شده است یا خیر، اطلاعی به ما ندادند اما از صحبت های اعضای شورای عالی امنیت ملی در آن جلسه اینطور بر می آمد که پرونده از نظر آنان مختومه شده است.»
خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی از زمان آغاز ریاست جمهوری وی در سال ۶۸ تا کنون در کشور بدون حاشیه نبوده اند. حواشی‌ای که بعضاً موجب رنجش مردم و حتی برخی از سیاستمداران کشور شده است. از سخنان و کارهای ساختارشکنانه گرفته تا محکوم شدن و ورود برخی از آنها به زندان.اما در این میان حواشی دختر کوچک‌تر ایشان یعنی فائزه هاشمی، انگار در کشور به یک اپیدمی مقطعی تبدیل شده است و هرچند وقت یک بار با سخنانی عجیب یا حرکاتی بحث‌برانگیز، از حاشیه استقبال می‌کند. از دوچرخه سواری با کت و دامن و اصرار و تأکید وی بر دوچرخه راندن زنان در ملاء عام گرفته تا دیدار با دوستی بهایی که در زندان با وی آشنا شده بود.

در مهرماه ۹۶ بود که فائزه هاشمی در اقدامی تازه به دیدار «مهوش ثابت» یکی از عناصر فرقه ضاله بهاییت که از جمله محکومان امنیتی بوده و تازه از زندان آزاد شده، رفت.این اقدام فائزه هاشمی در حالی است که وی پیش از این نیز در زمانی که پدرش در قید حیات بود، به دیدار یک زن بهایی رفت که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با روزنامه جمهوری اسلامی، درباره این اقدام دخترش گفته بود: «فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند. فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته‌شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و می‌جوییم.» حال فائزه هاشمی برخلاف سخنان پدرش به دیدار یک فرد بهایی رفته و سخنان پدرش را بعد از فوت او، اینچنین به زیر پا گذاشته است اما در عین حال، خود را درباره علت مرگ پدر نگران نشان می دهد که ممکن است ادامه همان پروژه مشکوک سازی مرگ آیت الله باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      انگار جوون بیست بوده اینقدر که فوتشو غیر منتظره میدونن

    • بدون نام

      چی میگی تو نویسنده مسخره استدلالت توحلقم

    • بدون نام

      صبح نو مزخرف زیاد می نویسه

    • علی

      سلام این چیزا چه ربطی به مرگ هاشمی داشت و شما چرا نگران شدی،،، بعضی خودکشی هم میکنن خانواده شون از پلیس میخواد بررسی کنه،،،، چرا ما باید از همه چیز بترسیم و توهم خیانت داشته باشیم. خوب بررسی بشه چه اشکال داره تا یکبار برای همیشه این قضیه تموم بشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج