جاباما
۶۴۷۱۵۷
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

آمادگی دولت برای متعادل کردن قیمت بنزین

رئیس سازمان برنامه و بودجه برای همفکری با نمایندگان در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی، مالیات و حذف یارانه دهک‌های بالا و متعادل کردن آنها در بودجه ۹۷ اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه برای همفکری با نمایندگان در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی، مالیات و حذف یارانه دهک‌های بالا و متعادل کردن آنها در بودجه ۹۷ اعلام آمادگی کرد.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین با اشاره به حضور نوبخت در جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون اظهار کرد: در این جلسه بحث‌هایی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی و مالیات در بودجه ۹۷ و همچنین حذف دهک‌های بالای درآمدی از دریافت یارانه مطرح شد.

وی افزود: ما مخالف حذف یارانه دهک‌های بالا نیستیم اما حذف ناگهانی ۳۱ میلیون نفر از دریافت یارانه، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و مالیات‌ها موضوعی است که جامعه کشش آن را ندارد و نمی‌توان آن را در یک مقطع انجام داد.

به گفته وی، محمدباقر نوبخت پس از استماع نظرات نمایندگان و ارائه توضیحاتی درباره لایحه دولت عنوان کرده که این پیشنهاد دولت است اما دولت آمادگی دارد در این زمینه با نمایندگان همفکری کند تا این موارد در بودجه ۹۷ متعادل‌تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      بی انصافهای متمول ، من بی کارم و زیر خط ، با این کارتان زندگی امثال من را به خطر می اندازید

    • رفیعی

      خبر نگار وبرترینها این مینویس وما کلیک میکنیم هم اعصاب ما خورد میشه وهم زحم شما برای منتشر کردن تورا به امام رضا قسمت میدم حاملهای انرژی را از حالت پلکانی در بیارین وقیمت آب بهارا هم کاهش بدین وزیر نیرواون حرف میزنه صبح بلندمیشین یه چیز دیگه میگین اگر مردم وما را در نبابید دیگه باید غزل خدا حافظی را خوند دیروزم نوشتم ولی شما بدتون اومد حرف حق تلخ چکش برین برای افغانیها بزنید که دیگه بقیه را خودتان میدانید خسته شدیم گریم گرفت حالا من حق دارم بگم بی عاطفه وبی انصاف شدین

    • صالحی

      مردم به مرگ میگیرند تا به تب راضی بشند،آخر هم می گن بخاطر رفاه حال مردم بیست درصد بیشتر گران نمی کنیم.

    • رضا

      سوال مقطع اول اپتدایی : پاسخ به سوال 20 نمره .
      معنی واژه ی نوبخت را بنویسید : به ارمغان آورنده ی بدبختی .

      :-))

    • شهرام سلیمانی

      حذف یارانه ها واقعا معضل بزرگی شده . اصلا نباید حذف شود . به کدوم مستندی؟ اقای رئیس جمهور. اقای نوبخت. زمانی که یارانه را میخاستن به حساب بریزن قرار شد اب و برق و گاز و حتی نان را گران کنند و از مازاد پول یارانه را پرداخت کنن. خب این کار را کردید که الان ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشتیم اما یارانه ثابت ماند. سوال پس این افزایش قیمت کجا رفت. کجا میره؟؟

    • کارمند

      چرا همیشه برای بدبخت کردن مردم طبقه پایین آمادگی کامل دارند ولی دربحرانی مثل زلزله کرمانشاه هیچکس آماده نیست.بدبخت کردن که آمادگی نمیخواد بی وجدان بودن میخواد

    • بدون نام

      بقران پدر مردم رو در آوردين-ديگه چي ميخواين؟؟؟؟ يارانه رو قطع كنيد پولش كجا بره؟ بره توي جيب امثال خاوري بخورن در برن؟؟؟ ...

    • بدون نام

      اقای نوبخت میشه استعفا بدی ونظراتتم برای خودت نگه داری

    • میزان

      بخدا مردم دیگه مستاصل شدند!! به چه حقی یارانه باید قطع بشه؟!! این حق مردم است. باید هر سال زیاد می شد با افزایش قیمت ها نه اینکه حذف بشه! به چه حقی آقای نوبخت؟ برای اینکه جیب سرمایه داران و پزشکان پر کنی؟!! بس دیگه جناب نوبخت!! تمام کن استعفا بده!

    • اکبر

      فقط این بگم ما عضای یک خوانواده 4نفرهستیم من حقوقم ماهی850دریافت مکنم اگر یارانم قط بشود و همچیز گران بشود فقط راهش مردن است

    • کیانا

      آقای نوبخت فقط یک روز مثل سایر آدمهای این مملکت برو تو خیابان برای کاری که تا شب برگردی خونت ببنی چه بسرت میاید؟ حتی تصورش را هم نمیکنی چون از این جامعه ی بدبختی ( نه نوبختی) جیزی را درک نکرده ایی و متوجه هم نخواهی شد مگر این پیشنهاد را به ورحله ی اجرا گزاری!!! بعدش پیشنهاد گرانی و بدبختی بیشتر مردم را بده (البته اونهایی که اشرافزاده و آقازاده اند مورد بحث نیست)

    • حسين

      تمام تلاش دولت اين است كه هزينه حقوق مجموعه كاركنان دولت ، قواي مقننه و همه كساني را كه از بودجه دولت و يا به عبارتي از محل درآمد عمومي تامين اعتبار ميگردند ، مشكلي در دريافتيشان پيش نيايد و يك حداقل رفاه نسبي را مادام العمر داشته باشند، اما سوال اصلي اينجاست ، مردمي كه دستشان از همه مواهب سرانه ملي كوتاه و جايگاهي در هيچ يك از پستهاي دولتي ندارند ، سهم و حقوقشان از محل فروش نفت و ماليات و همه درآمدهايي كه دولت دريافت ميكند ، چگونه توزيع ميگردد ،اينجاست كه يارانه در مفهوم واقعي خود تعريف و شناسانده ميشود ، حال معلوم نيست با چه ادله اي قصد حذف يارانه 31 ميليون نفر را دارند.

    • علی وارنا

      دولت اگر خودش رو از مردم جدا نمیداند . بجای این گران کردنها. مانع این همه ریخت و پاشها در سفرها و در دستگاههای دولتی شود. و نظارت بسیار سختگیرانه بر اجرای پروژه ها کند و.... نه بیاد بازی روانی راه بندازد تو جامعه و بعد از بدست اوردن نظرها همان میزان گران کند قیمتها رو. این خودش مردم فریبی است.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج