۶۴۷۱۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیروزی کلیولند با شصتمین تریپل دابل پادشاه

لبران جیمز در بازی امروز تیمش برای شصتمین بار در دوران بازیگری خود، تریپل دابل کرد و از رکورد «لری برد» اسطوره تیم بوستون سلتیکس گذشت.

خبرگزاری تسنیم: در دیدارهای صبح امروز (یکشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش فوق ستاره خود، لبران جیمز از سد میهمان خود یوتا جز در سالن کوئیکن لونز گذشت.

جیمز در این بازی با ثبت ۲۹ امتیاز،‌ ۱۰ پاس گل و ۱۱ ریباند برای شصتمین بار در دوران بازیگری خود، تریپل دابل کرد و از رکورد «لری برد» اسطوره تیم بوستون سلتیکس گذشت. نحوه بازی او در فصل جاری لیگ به هیچ وجه نشان دهنده ۳۳ ساله بودن او نیست.

جیمز در این مورد اظهار داشت: حس خوبی دارم. من پانزدهمین فصل حضورم را در NBA سپری می‌کنم و باید بگویم یکی از بهترین‌ سال‌های بازی خود را می‌گذرانم. من می‌خواهم به نسل بعدی نشان دهم که عبور از ۳۱ سالگی، پایان عمر یک بسکتبالیست نیست.

وی ادامه داد: من می‌دانم کاری در تاریخ NBA انجام می‌دهم، پیش از این، خیلی کم انجام شده است. تعداد دقایق حضور من در زمین و تعداد فینال‌های متوالی که در آن حضور داشتم، حاصل سختی‌هایی است که به بدنم می‌دهم. با این حال، کار من هنوز تمام نشده است.

این بازی، صدمین پیروزی «تایرون لو» به عنوان سرمربی کلیولند بود. بازیکنان کلیولند پس از این پیروزی در رختکن روی سرمربی خود ذرت بو داده ریختند تا به نوعی این موفقیت را جشن گرفته باشند.

در دیگر بازی امروز، تیم هیوستون راکتس با ۳۱ امتیاز و ۶ ریباند جیمز هاردن مقابل میهمان خود میلواکی باکس به پیروزی رسید تا سیزدهمین پیروزی متوالی خود را در فصل جاری ثبت کرده باشد.

تیم اوکلاهماسیتی تاندر در روز بازگشت کارملو آنتونی به سالن مدیسون اسکوئیز گاردن شهر نیویورک، موفق شد تیم میزبان را از پیش رو بردارد. مسئولان تیم نیویورک نیکس با پخش ویدیویی، از سال‌ها حضور کارملو آنتونی در تیم خود قدردانی کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

پورتلند ۹۳ - شارلوت ۹۱
یوتا 100 - کلیولند 109
اوکلاهماسیتی ۹۶ - نیویورک ۱۱۱
میلواکی 111 - هیوستون 115
لس‌آنجلس کلیپرز ۸۵ - میامی ۹۰
فینیکس 108 - مینه سوتا 106
دالاس ۹۶ - سان آنتونیو ۹۸
بوستون 102 - ممفیس 93

در پایان دیدارهای امروز، تیم‌های بوستون سلتیکس و کلیولند کاوالیرز صدرنشین کنفرانس شرق و تیم‌های هیوستون راکتس و گلدن استیت وریرز در صدر کنفرانس غرب هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج