۶۴۷۱۹۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خلعتبری: می‌توانستیم مدعی قهرمانی باشیم

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان ابراز امیدواری کرد، کسر شش امتیاز به این تیم مشهدی ضربه نزد و در ادامه مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری درباره شرایط این روزهای پدیده بعد از کسر شش امتیاز از این تیم گفت: ما بابت این اتفاق ناراحت و شوکه شدیم. مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند، ولی طبیعتاً کسر شش امتیاز می‌تواند در نیم‌فصل دوم ما را دچار چالش کند. ما خیلی زحمت کشیدیم تا امتیاز جمع کنیم و امیدوارم این اتفاق در نیم‌فصل دوم به پدیده ضربه نزند.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان در واکنش به اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانند، گفت: پرسپولیس در حال حاضر از بقیه تیم ها جلوتر است و من هم معتقدم آنها مدعی اول هستند. ما هم می‌توانستیم مدعی باشیم، ولی کسر شش امتیاز کارمان را سخت کرد. البته این را هم باید در نظر گرفت که در نیم‌فصل دوم ممکن است تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی شرایط متفاوتی داشته باشند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط ایران برای حضور در جام جهانی روسیه گفت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم و با دو مدعی جدی قهرمانی هم‌گروه شده‌ایم. انتظارها از تیم ملی باید منطقی باشد، ولی من معتقدم ایران می‌تواند در جام جهانی بدرخشد. امیدوارم عملکرد خوبی در این جام داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج