۶۴۷۲۰۹
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (۷۰)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از رمان علمی-تخیلی پرفروش «بازیکن یک آماده» اثر ارنست کلاین در سال ۲۰۱۱، تای شرایدن را در نقش وید واتس به تصویر می کشد، بازیکنی که تمام وقتش را در دنیای واقعیت مجازی OASIS با آواتار پارزیوال سپری می کند. وقتی خالق OASIS از دنیا می رود، ثروتش را به اولین نفری که یک تخم مرغ عید پاک پیدا کند، پیشنهاد می کند. وید که با دیگر بازیکنان و یک کمپانی فاسد مبارزه می کند، به جستجوی گنج می رود تا این تخم مرغ را پیدا کند. فیلم «بازیکن یک آماده» (Ready Player One) که نوبت اکران ۳۰ مارس ۲۰۱۸ دارد، مارک رایلنس، الیویا کوک، بن مندلسون، تی. جی. میلر و سایمون پگ را نیز در لیست بازیگرانش دارد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

فیلم سینمایی «نابودی» (Annihilation) فیلم بعدی الکس گارلند (نویسنده و کارگردان) پس از «اکس-ماشینا» است. این فیلم که از رمان جف وندرمیر اقتباس شده و قرار است 23 فوریه 2018 اکران شود، ماجرای یک تیم اکتشاف (با حضور بازیگرانی مانند ناتالی پورتمن، جنیفر جیسون لی، جینا رودریگز و تسا تامپسون) را روایت می کند که وارد منطقه ایکس می شوند، مکانی اسرارآمیز که همسر پورتمن (اسکار آیزاک) قبلاً آن را دیده است. به علت عدم توافق بین تهیه کنندگان، کمپانی پارامونت حقوق بین المللی این فیلم را به نتفلیکس فروخت و 17 روز پس از اکران اولیه در آمریکا، این فیلم پخش خواهد شد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

پس از حدود یک دهه از شروع ساخت، فیلم اقتباسی جیمز کامرون از سریال مانگای «فرشته جنگ آلیتا»، بالاخره به رابرت رودریگز داده شد تا آن را کارگردانی کند، زیرا کامرون درگیر ساخت دنباله «آواتار» است. داستان این فیلم که در آینده دور رخ می دهد، روی آلیتا (رزا سالازار) متمرکز است، یک سایبورگ که فردی به نام دکتر آیدو (کریستوف والتس) آن را در اسقاطی شهر آیرون سیتی پیدا می کند. این سایبورگ که حافظه یا شناختی از دنیا ندارد، باید یاد بگیرد که در شهر خطرناک آیرون سیتی زنده بماند و واقعیت وجودی اش را بیابد. کیان جانسون، ماهرشالا علی، اد اسکراین، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی و جنیفر کانلی از دیگر بازیگران فیلم «فرشته جنگ آلیتا» (Alita: Battle Angel) هستند که قرار است ۲۰ جولای ۲۰۱۸ روی پرده سینماها برود.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

فیلم بعدی کلینت ایستوود پس از «سالی»، فیلم دیگری است که بر اساس داستانی واقعی ساخته می شود. در روز 21 اوت 2015، سه آمریکایی که در اروپا سفر می کردند، مانع یک حمله تروریستی به قطار شماره 9364 تالیس به مقصد پاریس می شوند. فیلم سینمایی «15:17 به پاریس» (The 15: 17 to Paris) داستان این سه نفر را به شیوه ای منحصر بفرد بیان می کند، به این ترتیب که قهرمانان واقعی یعنی آنتونی سدلر، الک اسکارلاتوس و اسپنسر استون را در نقش خای خودشان به بازی می گیرد. این فیلم که روز 9 فوریه 2018 نوبت اکران دارد، بازیگران دیگری از جمله جنا فیشر، جودی گریر، ری کوراسانی، پی جی بایرن، تونی هیل و توماس لنون دارد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

ویل اسمیت با دیوید ایر، کارگردان فیلم آخرش یعنی «جوخه انتحار»، دوباره همکاری می کند تا در فیلم سینمایی فانتزی-اکشنی نقش آفرینی نماید که در آن انسان ها، ارک ها، الف ها و پریان همه در کنار هم زندگی می کنند. اسمیت و جوئل اگرتون در نقشی غیر قابل تشخیص، نقش پلیس هایی را بازی می کنند که یک شب در گشت معمول خود، با نیرویی عجیب روبرو می شوند. نومی رپیس، لوسی فرای، ادگار رامیرز، مارگارت چو و آیک برینهولتز دیگر بازیگران فیلم سینمایی «درخشان» (Bright) هستند که مکس لندیس فیلمنامه اش را نوشته و قرار است جمعه آینده در روز ۲۲ دسامبر پخش آن در نتفلیکس آغاز شود.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

پس از کسب جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم «نهنگ» در سال 2014، آندری زویاگینتسف (نویسنده و کارگردان) امسال به جشنواره کن بازگشت و جایزه هیئت داوران را برای این داستان به دست آورد که تشابهاتی میان یک زوج در حال طلاق پیدا می کند که از بچه 12 ساله شان و فسادی که روسیه را آلوده کرده، غفلت کرده اند. فیلم سینمایی «بی عشق» (Loveless) پس از طی رقابت های نیویورک و لس آنجلس، نهمین فیلم رقابت های بهترین فیلم خارجی زبان شد. روز 16 فوریه 2018 منتظر اکران آن باشید.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

اولین تریلر «مرد عنکبوتی: درون شعر عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) سبک انیمیشن این فیلم را معرفی می کند و کاراکتر اصلی آن، مایلز مورالس را در دنیای انیمیشن به تصویر می کشد که صداپیشگی آن را شامیک مور انجام می دهد. فیل لورد تهیه کننده و کریستوفر میلر کارگردانی آن را انجام داده و قرار است ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ این انیمیشن دنیای مرد عنکبوتی را گسترده تر کند.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

برای فیلم سینمایی «پادشاه خال خالی» (The Polka King) مایا فوربس و والاس وولودارسکی، دو نویسنده و کارگردان فیلم، از روی مستند جان میکولاک و جاشوا وون براون با عنوان «مردی که پادشاه خال خالی شد»، فیلمی اقتباس کرده اند که روز 12 ژانویه 2018 در نتفلیکس پخش آن آغاز خواهد شد و داستان عجیب صعود و سقوط جان لوان (جک بلک) را روایت می کند که سرمایه داران را می فریبد تا یک امپراتوری موسیقی بسازد. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از جنی اسلیت، جکی ویور و جیسون شوارتزمن.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

در «کف زن» (The Clapper) اد هلمز نقش ادی کرامبل را ایفا می نماید، تماشاچی پول بگیر استودیویی که یک شب مجری برنامه تاک شوی شبانه ای با بازی آدام لوین، چشمش او را می گیرد. ولی شهرت ناگهانی ادی، رابطه تازه او با جودی (آماندا سیفرید) را به خطر می اندازد. آخرین فیلم دیتو مونتیل (نویسنده و کارگردان) تابحال نقدهای مختلفی دریافت کرده است. روز ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ این فیلم در سینماهای منتخب به نمایش در خواهد آمد.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

«دونده مارپیچ: علاج مرگ» (Maze Runner: The Death Cure) آخرین دنباله از سه گانه «دونده مارپیچ» است که در آن توماس (دیلان اوبرایان) گلیدرهای فراری را در لست سیتی تحت کنترل WCKD هدایت می کند. وس بال این فیلم را که نوبت اکران 26 ژانویه 2018 دارد، کارگردانی کرده و والتون گاگینز، کایا اسکودلاریو، جیان‌کارلو اسپوزیتو، پاتریشیا کلارکسون، ناتالی امانوئل، کاترین مک‌نامارا، توماس برودی-سانگستر، رزا سالازار، کی هونگ-لی و بری پپر در آن نقش آفرینی نموده اند.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

فیلم سینمایی «فصل معجزه» (The Miracle Season) که قرار است ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ به نمایش عمومی در آید، داستان واقعی تیم والیبال دبیرستان وست را به تصویر می کشد. پس از مرگ کارولاین "لاین" فاوند، بازیکن ستاره تیم، دیگر بازیکنان باید به رهبری مربی شان (هلن هانت) یکی شوند تا بتوانند دوباره قهرمان ایالت شان شوند. «فصل معجزه» را شان مک نامارا کارگردانی کرده است.
جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (70)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• جنیفر لارنس قرار است در درام جنایی واقعی «آداب تدفین» (Burial Rites) به کارگردانی لوکا گوادانینو بازی کند. این فیلم که بر اساس رمان هانا کنت (۲۰۱۳) ساخته می شود، داستانش در سال ۱۸۳۰ رخ می دهد و بر اگنس مگنوسدوتیر، آخرین زنی که علناً در ایسلند اعدام شد، متمرکز است. (منبع: Variety)

• ست روگن نقش والتر کرونکایت را در فیلم «آخرین خبر» (Newsflash) به کارگردانی دیوید گوردون گرین بازی خواهد کرد، فیلمی درام از پوشش خبری قتل رئیس جمهور کندی توسط گوینده اخبار شبکه سی بی اس. (منبع: Deadline)

• استیو کیپل جی. آر. قرار است کارگردانی فیلم «کرید ۲» (Creed ۲) با نقش آفرینی مایکل بی. جردن، سیلوستر استالونه و تسا تامپسون را بر عهده داشته باشد. (منبع: Variety)

• بنی و جاش سفدی فیلم «48 ساعت» (Hrs 48) را می سازند. جرود کارمایکل قرار است فیلمنامه آن را با رونالد برونستاین و جاش سفدی بنویسد. (منبع: Heat Vision)

• وودی هارلسون در حال مذاکره برای پیوستن به تام هاردی، ریض احمد، میشل ویلیامز و جنی اسلیت در اسپین-آف روبن فلایشر از «مرد عنکبوتی» به نام «ونوم» (Venom) است. (منبع: Heat Vision)

• اسکات کوپر در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم مهیج ماورا الطبیعه «شاخ» (Antlers) است. گیرمو دل تورو تهیه کننده این فیلم خواهد بود. (منبع: Variety)

• تیفانی هدیش و جان چو به کری برونستاین، بیلی مگنوسن، مردیت هگنر، جان برینهولتز، نورا دان و کریس الیس در فیلم سینمایی «سوگند» (The Oath) پیوستند که اولین تجربه کارگردانی آیک برینهولتز است. (منبع: THR)

• جو جانستون قرار است 32 روز از عکاسی اضافی برای «فندق‌شکن و چهار پادشاهی» (The Nutcracker and the Four Realms) را کارگردانی کند. کارگردان اصلی، لاس هالستروم، بخاطر تداخل برنامه ها در دسترس نبود. (منبع: Heat Vision)

• اری سندل قرار است دنباله «مور مور» (Goosebumps) را کارگردانی کند. (منبع: Variety)

• زک افران به متیو مک‌کانهی، ایسلا فیشر، اسنوپ داگ و جیمی بافت در فیلم بعدی هارمونی کورین با عنوان «بچه ساحل» (The Beach Bum) پیوست. (منبع: Indiewire)

• دیو بائوتیستا قرار است در کمدی اکشن «استوبر» (Stuber) بازی کند. مایکل داوس این فیلم را از روی فیلمنامه ای از تریپر کلنسی کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• رجینا هال در حال مذاکره برای پیوستن به ساموئل ال. جکسون، جسی تی. آشر و الکساندرا شیپ در دنباله فیلم «شفت» (Shaft) به کارگردانی تیم استوری است. (منبع: Variety)

• کوین هارت قرار است در نقش آدمکش فیلم کمدی «فراری» (On the Run) ایفای نقش نماید. (منبع: THR)

• چد استاهلسکی قرار است فیلمی اقتباسی از رمان کامیک اد بروبیکر به نام «بکش یا کشته شو» (Kill or Be Killed) را کارگردانی نماید. (منبع: Heat Vision)

• دنیل ارشام اولین تجربه کارگردانی فیلم بلندش را با اقتباس از داستان کوتاه تی. سی. بویل نیویورکی با عنوان «جعبه ریلیو» (The Relive Box) خواهد داشت. (منبع: THR)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج